خانه دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن 1402
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402

دانشگاه های سراسری از جمله پیام نور به طور معمول هر ساله بیشترین ظرفیت خود را به پذیرش داوطلبان به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی اختصاص می دهند. متقاضیان شرکت در این فرآیند می بایست در نیمسال تحصیلی مورد نظر اقدامات مربوط به نام نویسی خود را به انجام رسانند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ورودی مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. ثبت نام در بازه تعیین شده و پیش از اتمام مهلت قانونی اهمیت بالایی دارد.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402

(با شروع فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در بهمن ماه احتمالا از اواخر آذر ماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در بهمن ماه را دارند، ابتدا لازم است دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه را مطالعه کنند و از رشته های ارائه شده در این دوره مطلع شوند. این دفترچه به طور معمول هزمان با شروع مهلت نام نویسی منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

اطلاعیه نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) بدون کنکور دانشگاه سراسری برای بهمن ماه سال 1402 هنوز منتشر نشده اما احتمالا این فرآیند از اواخر آذر ماه قابل انجام است. داوطلبان می توانند همزمان با شروع مهلت ثبت نام، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این پذیرش اقدام نموده و پس از مطالعه آن، به انجام فرآیند مذکور بپردازند.

لازم به ذکر است سازمان سنجش آموزش کشور فرصت ثبت نام را برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به انجام این فرآیند نشده باشند، معمولا یک الی دو بار تمدید می کند. همچنین در صورت انتشار اصلاحیه دفترچه مربوطه، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی و نیز کد رشته های انتخابی را برای متقاضیان فراهم می شود.

جهت پیگیری اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 می توانید در کانال تلگرام بدون آزمون  ایران مشاوره عضو شوید.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 1402

در سال های گذشته ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در بهمن ماه به صورت حضوری با مراجعه به محل دانشگاه مورد نظر و با ارائه مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری انجام می گرفت، اما در دو سال اخیر به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شیوه نام نویسی در نیمسال دوم تغییر یافت. شما می توانید با طی مراحل زیر اطلاعات خود را در سایت ثبت نام به ثبت برسانید.

مرحله یک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

  • روی لینک فعال “سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال 1402 (مخصوص داوطلبانی که در آزمون ثبت نام ننموده اند.)” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

  • از منوی راست صفحه گزینه “خرید کارت اعتباری” را برای پرداخت
  • برگزینید.

مرحله سوم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • دکمه “سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1402” را فعال نموده و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مشخص شده درج کرده و بعد از انتخاب درگاه پرداخت، بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک کنید.

مرحله پنجم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • کد پیگیری پرداختی را یادداشت کرده و بعد از مطالعه قوانین و فعال کردن تیک مربوطه، گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب نمایید.

مرحله ششم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  •  اطلاعات کارت بانکی خود را در کادر های مربوطه درج کنید و کلید “پرداخت” را بفشارید.

مرحله هفتم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

  • سپس به صفحه ثبت نام بازگشته و بر روی گزینه “ثبت نام جدید” کلیک نمایید.

مرحله نهم ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401

  • در این مرحله سریال ثبت نام را وارد کنید و پس از فعال کردن عبارت موجود، در آخر کلید “تایید” را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

نهایتا یک پرینت از کد پیگیری 16 و شماره پرونده 7 رقمی خود که در نتیجه تکمیل فرآیند ثبت نام صادر می شوند تهیه کرده و آن را تا پایان مراحل پذیرش نگه دارید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در واقع همان فرآیند تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور می باشد که به این وسیله، ظرفیت های خالی مانده در نیمسال تحصیلی اول از طریق پذیرش داوطلبان واجد شرایط بر اساس سوابق تحصیلی آن ها تکمیل می گردد. شرکت کنندگان در این مرحله جهت اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود می بایست در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه به سامانه مربوطه مراجعه نمایند. با کلیک بر روی لینک های موجود می توانید از جزئیات بیشتری در این زمینه آگاه شوید.

 

 سوالات متداول

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می گیرد؟

هموز زمان دقیقی مشخص نشده اما این فرآیند احتمالا در آذر ماه انجام خواهد شد

2- از چه طریقی می بایست نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام نمود؟

این فرآیند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

3- آیا زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۲ تمدید خواهد شد؟

بله، احتمالا پس از پایان بازه اولیه نام نویسی، سازمان سنجش یک الی دو بار فرصت ثبت نام را تمدید می نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور