خانه اخبار تحصیلی توصیه های رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ به سایر داوطلبان

توصیه های رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ به سایر داوطلبان

توصیه های رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ به سایر داوطلبان

بعد از مشخص شدن رتبه و وضعیت شرکت کنندگان آزمون سراسری 1402 در اعلام نتایج اولیه کنکور ، تمام کسانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند اکنون در ایستگاه پایانی این ماراتون قرار دارند.

پیشنهاد و نظرات رتبه های برتر کنکور 1402 به کنکوری های آینده

با اعلام نتایج نهایی در مرحله اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲، وضعیت و رتبه بسیاری از شرکت کنندگان مشخص شد و کسانی که مجاز شده بودند، اقدام به انتخاب رشته کنکور با توجه به شرایط، توانایی و علایق خود کردند. گروه دیگری از افرادی که در این آزمون سراسری شرکت کرده بودند نیز مجاز به انتخاب رشته نشدند که در چنین شرایطی یا به فکر شرکت در آزمون های پیش رو هستند و یا مسیر دیگری را برای آینده خود انتخاب خواهند کرد.

در بین تمام این شرکت کنندگان، افرادی نیز قرار دارند که توانسته اند با برنامه ریزی هدفمند و پشتکار، جزء نفرات برتر کنکور قرار بگیرند. در گفت و گویی که با یکسری از این نفرات انجام شده، سعی کرده اند توصیه هایی را برای بهتر درس خواندن و رسیدن به نتیجه بهتر کنکوری های آینده ارائه دهند.

توصیه های نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲
نام و رتبهتوصیه ها
آرش قوامی – رتبه 7 گروه ریاضی
  • برای موفقیت در کنکور حتما برنامه ریزی داشته باشید.
  • تمرکزتان فقط روی کلاس های کنکور نباشد.
  •  یک داوطلب کنکور باید ساعات مطالعه منظمی داشته باشد و نباید یک روز 20 ساعت درس بخواند و یک هفته کلا مطالعه نداشته باشد.
  • کنکور تنها راه موفقیت نیست
محمد بنی احمدی – رتبه 9 گروه ریاضیاولویت افراد هنگام انتخاب رشته، رشته مورد علاقه آنها باشد و روی دانشگاه برتر تمرکز نداشته باشند.
مسیحا باقری تنها – رتبه 2 گروه ریاضینباید از کنکور ترسید چون کنکور یاد گرفتن تعداد زیادی از تست های اشتباهی است که سعی در انجام درست آن داریم.
فاطمه هدایتی – رتبه 7 گروه تجربیباید برای خود هدف انتخاب کرد و سپس سخت مطالعه کرد و تعداد زیادی نیز تست زد. وقتتان با ارزش است و آن را بیهوده تلف نکنید.
دیاکو فاروقی – رتبه 7 گروه تجربیطی کردن مسیر با اعتماد به نفس، توکل بر خدا و حفظ آرامش از موارد مهم است. کنکوری های آینده باید به آموخته های خود اعتماد و از حواشی دور بمانند.
فریما صانعی – رتبه 3 زبان های خارجیدنباله رو هدف هایشان بوده و در این مسیر پشتکار داشته باشند.
سید علیرضا سید شاکری – رتبه 5 زبان خارجی (کنکور 1401)داوطلبان نباید تنها به کلاس های کنکور اکتفا داشته باشند و به دنبال راه هایی برای کاهش استرس نیز باشند.

نکته قابل توجهی که در توصیه های تمام نفرات برتر کنکور 1402 مشاهده می شود این است که کنکور تنها راه موفقیت نیست و مهم هدفی است که افراد دارند و می خواهند به آن برسند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره