خانه دانشگاه آزاد ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد مهردشت

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد مهردشت

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
همانطور که می دانید در سال های اخیر دانشگاه آزاد علاوه بر جذب دانشجو از طریق برگزاری کنکور سراسری به صورت بدون کنکور نیز دانشجو می پذیرد. این شیوه پذیرش دانشجو برای تمام مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای 5 گروه آزمایشی انسانی ، ریاضی ، تجربی ، هنر و زبان صورت می پذیرد، از این رو برای شرکت در این رشته ها الزامی به حضور در جلسه کنکور ندارید. دانشگاه آزاد واحد مهردشت نیز در مقاطع ذکر شده اقدام به جذب دانشجو می کند. ما در قالب این مقاله تلاش نموده ایم تمامی رشته هایی که دانشگاه آزاد واحد مهردشت در ورودی مهر دانشجو جذب می کند را در اختیار شما قرار دهیم چنانچه شما عزیزان پس از مطالعه مطالب ارائه شده سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مشاوره تحصیلی مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران با تجربه ما به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ دهند.

ثبت نام تمام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد واحد مهردشت فقط از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد مهردشت 

یکی از سوالاتی که برای اغلب داوطلبان پیش می آید این است که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاددر چه تاریخی می باشد؟ همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن ماه دانشجو می پذیرد که ثبت نام نوبت مهر ماه آن در اواسط مرداد و ثبت نام نوبت بهمن در دی ماه می باشد. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد. برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد می توانید به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنید و پس از اینکه تقاضانامه ثبت نام را تکمیل کردید نسبت به دریافت رسید مربوط به ثبت نام اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد و میزان شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد واحد مهردشت 

دانشگاه آزاد طبق روال سال های اخیر در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. کلیه داوطلبان قبل از ثبت نام باید از شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد اطلاع کامل داشته باشند بنابراین لازم دانستیم برای شما عزیزان شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد دوره کاردانی را در ادامه مطلب توضیح دهیم . داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند (مدرک پیش دانشگاهی ندارند) می توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته انتخاب رشته کنند و داوطلبانی که دیپلم رشته های هنرستان و فنی حرفه ای را دارند فقط مجاز به انتخاب رشته های کاردانی پیوسته می باشند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزادبر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و یا در صورت تمایل می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد واحد مهردشت 

دانشگاه آزاد رشته های مقطع کارشناسی را به صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می دهد. در واقع داوطلبانی می توانند در دوره های کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته کنند که مدرک فوق دیپلم (کاردانی) خود را دریافت کرده باشند. افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی در هر یک از رشته های ارائه شده تحصیلات خود را ادامه دهند که شامل رشته های گروه علوم تجربی ، علوم انسانی ، فنی مهندسی و هنر می باشد به همین دلیل مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره لیست تمامی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

میزان شهریه دانشگاه آزاد واحد مهردشت

داوطلبانی که قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند این سوال برایشان پیش می آید که شهریه این دانشگاه به چه صورت می باشد؟ دانشگاه آزاد همانند سایر دانشگاه ها دارای شهریه ثابت و متغیر می باشد که میزان شهریه دانشگاه آزاد با توجه به تعداد واحد های انتخاب شده توسط دانشجو و انتخاب واحد های عملی و نظری متغیر می باشد. البته توجه داشته باشید که میزان شهریه در هر سال حدود 10 درصد افزایش می یابد. شما می توانید آخرین اخبار در خصوص میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد هر سال را در سایت ایران مشاوره دنبال کنید.

  • شهریه رشته های علوم انسانی: 1,300,000 تا 1,800,000 تومان
  • شهریه رشته های علوم پایه: 1,300,000 تا 2,000,000 تومان
  • شهریه رشته های فنی مهندسی: 1,600,000 تا 2,000,000 تومان
  • شهریه رشته های پیراپزشکی: 3,500,000 تا 4,800,000 تومان

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد واحد مهردشت 

در این بند از مطلب می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد مهردشت را برای شما علاقمندان تحصیل در این دانشگاه ارائه دهیم.

کاردانی پیوسته:

  • الکتروتکنیک – برق صنعتی

کاردانی ناپیوسته:

  • کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی
  • کاردانی حسابداری
  • کاردانی فنی عمران
  • کاردانی فنی برق
  • کاردانی مخابرات
  • کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT)
  • نرم افزار کامپیوتر

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد واحد مهردشت 

به اطلاع داوطلبان گرامی می رسانیم دانشگاه آزاد واحد مهردشت در ورودی مهر ماه مقطع کارشناسی دانشجو جذب نمی کند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره