خانه دانشگاه پیام نور ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان

ثبت نام و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور 98
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98
به منظور ایجاد امکانات لازم برای تحصیل بدون کنکور ، دانشگاه های آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور و … اکثر رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهند تا داوطلبان بدون شرکت در کنکور سراسری بتوانند در رشته های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. دانشگاه پیام نور به دلیل دریافت شهریه کمتر نسبت به سایر واحد های دانشگاهی غیردولتی و همچنین ارائه کلاس های غیرحضوری ، در بین داوطلبان از طرفداران بیشتری برخوردار است. البته ذکر این نکته ضروری است که رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود و بیشتر شامل رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی می باشد و علاقمندان می توانند تنها با داشتن مدرک دیپلم ، پیش دانشگاهی یا کاردانی ، در یکی از رشته های مورد علاقه خود (مغایر با رشته فارغ التحصیلیثبت نام دانشگاه پیام نور را انجام دهند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان ، فقط در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می شود.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان 98 – 99

ثبت نام نیمسال اول تحصیلی (مهر ماه)

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ماه سال 98 ، از روز 20 اسفندماه 97 تا شهریور ماه سال 98 می باشد و برای انجام  ثبت نام خود باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و تعیین رشته های مورد علاقه ، آن ها را در سایت sanjesh.org ثبت کنید. در صورتی که شرایط مورد نیاز برای پذیرش را داشته باشید ، در نهایت بایستی همراه با مدارک لازم برای ثبت نام حضوری یکی از رشته های قبولی خود اقدام کنید.

ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه)

در سال گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم تحصیلی ، از روز 29 دی ماه الی 10 بهمن ماه بوده است و ثبت نام به صورت حضوری در مراکز دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام گرفت. بنابراین پیش بینی می شود که در سال 98 نیز ثبت نام ترم بهمن ماه دانشگاه پیام نور اواخر دی ماه آغاز شود ، لذا داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام که در سایت سنجش قرار داده می شود ، اطمینان حاصل کنند که رشته و دانشگاه مورد علاقشان ارائه شده است ، سپس می توانند با فراهم نمودن مدارک لازم برای انجام ثبت نام حضوری به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان 98

با وجود آنکه تحصیل در دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون می باشد اما داوطلبان باید برای ورود به این دانشگاه دارای شرایط لازم باشند.از جمله شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور که در دفترچه قید شده است به شرح زیر می باشد :

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم برای داوطلبان نظام قدیم
دارا بودن دیپلم 3 ساله نظام آموزشی متوسطه جدید
دارا بودن مدرک دیپلم به همراه مدرک پیش دانشگاهی متوسطه سیستم آموزشی قدیم
دارا بودن مدرک کاردانی برای دارندگان دیپلم رشته های نظری ، فنی حرفه ای یا کاردانش
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت یا گواهی مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (برای داوطلبان آقا)

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان 98

در صورتی که ثبت نام اولیه دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org باشد ، داوطلبان باید علاوه بر اسکن یک قطعه عکس 4*3 در سایت ، با تکمیل فرم ثبت نام ، اطلاعات درخواستی مانند شماره شناسنامه ، شماره ملی و … را وارد نمایند. چنانچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور گوگان از طریق مراجعه حضوری باشد ، ارائه مدارک زیر برای ثبت نام الزامی می باشد:

  • اصل و کپی از آخرین مدرک فارغ التحصیلی (دیپلم ، پیش دانشگاهی ، کاردانی)
  • اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه (2 برگ)
  • شش قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان 98

تحصیل در دانشگاه پیام نور نیازمند پرداخت شهریه است و میزان شهریه متشکل از دو بخش شهریه ثابت و متغیر می باشد. در واقع میزان شهریه ثابت وابسته به نوع رشته تحصیلی و سال ورود به دانشگاه می باشد ولی میزان شهریه متغیر وابسته به تعداد واحد های اخذ شده دانشجو می باشد و چنانچه واحد ها تخصصی تر باشد ، به همان نسبت شهریه افزایش می یابد. می توانید برای دریافت اطلاعات جامع تر با مرکز مشاوره تحصیلیایران مشاوره تماس بگیرید.

  • شهریه ثابت و متغیر رشته عای علوم انسانی در دانشگاه پیام نور برای یک ترم تحصیلی حدود 800 الی 1 میلیون تومان می باشد.
  • شهریه ثابت و متغیر رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در دانشگاه پیام نور برای یک ترم تحصیلی حدود 900 الی 1/400/000 تومان می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گوگان 98

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور دو الی سه روز قبل از شروع ثبت نام توسط سایت sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان می توانند قبل از اقدام به ثبت نام حضوری در واحد دانشگاهی ، با مطالعه این دفترچه از رشته های ارائه شده اطلاع یابند. لازم به ذکر است که برای ثبت نام هر یک از نیمسال های تحصیلی مهر و بهمن ماه ، دفترچه ثبت نام جداگانه منتشر می شود زیرا رشته های ارائه شده در هر نیمسال متفاوت است.

  • ریاضیات و کاربردها
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی کامپیوتر
  • اقتصاد
  • جامعه شناسی
  • حسابداری
  • روانشناسی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • علوم قرآن و حدیث
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • فلسفه و کلام اسلامی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره پیام نور