خانه مدارس راهنمای دریافت کارنامه نهم از سایت پادا

راهنمای دریافت کارنامه نهم از سایت پادا

راهنمای دریافت کارنامه نهم پادا

نتایج امتحانات نهایی پایه نهم دوره متوسطه هر ساله از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا با کسب نمرات خوب در این دوره می توانید وارد رشته های پر متقاضی شوید. تمامی امتحانات نهایی به صورت حضوری انجام می پذیرد اما محصلین جهت مشاهده کارنامه خود پس از اتمام امتحانات می توانند از طریق سایت پادا اقدام کنند. با الکترونیکی شدن مدارس، سوابق تحصیلی و کارنامه های دانش آموزان نیز برای راحتی والدین و فرزندانشان به صورت آنلاین یا برخط با مراجعه به سایت پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir قابل مشاهده شده است.

 

✅لینک مستقیم ورود به سایت پادا برای دریافت کارنامه

لینک مستقیم دریافت کارنامه از طریق سایت پادا

 

سامانه پادا، قصد دارد به تدریج بتواند تمامی اطلاعات تحصیلی دانش آموزان را در سایت pada.medu.ir در دسترس آن ها قرار دهد.

سامانه پادا چیست؟

سایت پادا یا پرونده الکترونیکی دانش آموزان، سایت جامع اطلاعاتی در خصوص محصلین می باشد که اطلاعات مهمی مانند: پیش ثبت نام مدارس شاهد، اعلام نتایج تیزهوشان، مشاهده کارنامه و دریافت کارت ورود به جلسه دانش آموزان و … را در اختیار ایشان قرار می دهد. این سایت در حال به روز رسانی مداوم می باشد تا بتواند به مرور زمان تمامی سوابق تحصیلی دانش آموزان را به صورت آنلاین و 24 ساعت شبانه روز در دسترس آنها و والدینشان قرار دهند.
همچنین سامانه پادا اطلاعاتی مانند: به تعویق افتادن یا زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد و اطلاعات کلی در مورد ثبت نام تمامی پایه های تحصیلی را در همان صفحه اصلی به مشاهده عموم گذاشته است تا کاربران بتوانند به راحتی آنها را مطالعه کنند.

زمان دریافت کارنامه نهم از سایت پادا

پس از برگزاری امتحانات نوبت اول و دوم پایه نهم کارنامه های دانش آموزان از طریق سامانه پادا آماده ارائه می باشد و معمولا طبق اطلاعیه های صادر شده از طرف وزارت آموزش و پرورش، زمان دریافت نتایج نهم حدودا دو هفته پس از اخرین امتحان نهایی گرفته از دانش آموزان می باشد. محصلین پس از طی زمان اعلام شده، می توانید با ورود سایت پادا کارنامه خود را مشاهده کنند.

بقیه دانش آموزان پایه های تحصیلی نیز می توانند کارنامه خود را پس از اتمام امتحانات نهایی از طریق لینک pada.medu.ir دریافت کنند. زمان امتحانات پایانی هر دو ترم در پایه های تحصیلی هر مدرسه متفاوت بوده و از آنجایی که هر مقطع با توجه به درجه و میزان سختی دروس دارای زمانی متغییر می باشد، نمی توان تاریخ مشخصی برای دریافت نتایج در سامانه پادا تعیین کرد. در این مواقع پس از گذشت یک هفته از آخرین امتحان یا زمان اعلام شده توسط مدرسه به این سایت جهت دریافت کارنامه از سامانه پادا مراجعه کنید.

راهنمای دریافت کارنامه نهم از سایت پادا

دانش آموزان پایه نهم به راحتی با چند کلیک می توانند از طریق سایت پادا فایل کارنامه خود را دریافت کنند. راهنمای دریافت کارنامه از سامانه پادا، مخصوص تمامی پایه های تحصیلی می باشد.
نکته: قبل از ورود به سامانه پادا، دانش آموزان یا والدین آنها با مراجعه حضوری به مدرسه، رمز عبور و نام کاربری دانش آموز را از مدیر مدرسه یا معلم مربوطه دریافت می کنند. معلمین نیز می توانند رمز عبور هر محصل را شخصی در برنامه هایی مانند شاد که راه های ارتباطی بین آنها است ارسال کند. معمول باشد.

  • ابتدا وارد سایت پادا به نشانی pada.medu.ir شوید و گزینه “مشاهده کارنامه” را انتخاب نمایید.

راهنمای دریافت کارنامه نهم از سایت پادا

  • در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور دریافت شده از طرف مدرسه را در جاهای تعیین شده خود وارد می کنید. همچنین کد امنیتی که در مقابل آن نشان داده شده را نیز باید دقیق در جای خود وارد کنید. سپس روی گزینه “ورود کاربران” کلیک کنید.

مرحله دوم بازیابی رمز عبور در سامانه پادا

  • اگر تمامی اطلاعات را دقیق وارد کرده باشید وارد صفحه کارنامه می شوید و می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید. همچنین در این صفحه امکان دریافت کارنامه به صورت پی دی اف وجود دارد.

راهنمای بازیابی رمز عبور در سایت پادا برای مشاهده کارنامه نهم

دانش آموزان عزیز می بایست یک کد 8 رقمی جهت ورود به سامانه پادا را در دسترس داشته باشند. حال ممکن است به هر دلیلی پس از دریافت رمز عبور پادا آن را فراموش کرده و یا گم کرده باشند، از این رو این دسته از افراد می توانند در صفحه اصلی سایت پادا، وارد قسمت “بازیابی کلمه عبور” شوند و با وارد کردن کد ملی و کد امنیتی به راحتی رمز خود را بازیابی کنند. رمز عبور یک کد شخصی می باشد، به همین دلیل در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و در اختیار دیگران قرار ندهید.

نحوه اعتراض دانش آموزان به کارنامه پایه نهم

دانش آموزان پس از مشاهده کارنامه خود از طریق سایت پادا، می توانند در صورت داشتن اعتراض به نتیجه آن، طی زمان اعلام شده از طرف مدرسه که معمولا بین 5 الی 14 روز می باشد می توانند به صورت حضوری به مدرسه خود مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایند. زمان دقیق اعتراض به کارنامه پایه نهم هر ساله متفاوت می باشد اما به محض اطلاع از تاریخ دقیق آن از طریق مقاله فوق اطلاع رسانی می شود.

نکات ورود به سایت پادا جهت دریافت کارنامه نهم

برای ورود به سامانه پادا نیاز است چند نکته را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. در ادامه به برخی از این نکات می پردازیم:

  • همانطور که در این سایت مشاهده می کنید برای ورود به سامانه پادا از مرورگرهای: ورژن فایرفاکس 30 به بالا، ورژن کروم 49 به بالا و ورژن اینترنت اکسپلورر 11 به بالا استفاده کنید.
  • برای ورود هر دانش آموز، نام کاربری و رمز عبور از طریق مدیر مدرسه داده می شود. محصلین چه ایرانی و چه اتباع می توانند با کد ملی و یا کد اتباع وارد سامانه شوند و کارنامه خود را مشاهده کنند.
  • شماره تماس ثبت شده در سامانه، همان شماره ای است که هنگام ثبت نام به مدیر مدرسه داده اید و مدیر این اطلاعات را به سامانه می دهد. اگر نمی دانید با چه شماره ای ثبت شده اید حضوری به مدرسه بروید و از شماره ثبت شده اطمینان حاصل نمایید.
  • در زمان هایی مانند: اعلام نتایج، نام نویسی پایه ها و به روز رسانی سامانه ممکن است ورود به سامانه امکان پذیر نباشد. در این مواقع سعی کنید در زمان های دیگر مخصوصا زمان های کم ترافیک مثل اخر شب وارد سایت شوید. همچنین هنگام ورود به سایت فیلتر شکن خود را نیز خاموش کنید.

 

سوالات متداول

1- برای مشاهده کارنامه پایه نهم باید به چه سایتی مراجعه کنیم؟

برای مشاهده کارنامه خود می توانید وارد سایت پادا به نشانی pada.medu.ir شوید.

2- رمز عبور و نام کاربری خود را برای ورود به سایت پادا چگونه می توانم دریافت کنم؟

رمز عبور و نام کاربری را باید از مدیر مدرسه یا معلم خود دریافت کنید.

3- چگونه می توانم کارنامه خودم را از طریق سامانه پادا ذخیره کنم؟

زمانی که کارنامه خود را با توجه به مراحل گفته شده در مقاله مشاهده کردید، می توانید در گوشه بالا سمت چپ صفحه کارنامه خود را هم پرینت بگیرید و هم ذخیره نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس