خانه دکتری دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97
موفقیت در کنکور دکتری برای داوطلبان آزمون دکتری خیلی مهم بوده و این موفقیت نهایی به عملکرد درست و صحیح در تمامی درس ها بستگی دارد.توجه داشته باشید که کنکور دکتری آزاد با دانشگاه سراسری ادغام شده است و داوطلبان برای ثبت نام باید برای یک کنکور ثبت نام کنند. و یک فرصت مجدد به افراد جامانده از ثبت نام داده می شود تا اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند. متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری آزاد ،اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام ،نحوه مصاحبه و امتیاز دهی روز مصاحبه را ندارند و در نتیجه نمی توانند در کنکور دکتری موفق شوند. پس سعی می شود در این مقاله برای اطلاعات بیشتر داوطلبان درباره شرایط ثبت نام آزمون دکتری 97 و انتخاب رشته دکتری و شهریه دکتری دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه دهیم.

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

داوطلبان کنکور دکتری آزاد 97 می توانند جهت ثبت نام کنکور دکتری 97 در 1تا 7 آذر ماه نسبت به ثبت نام کنکور دکتری اقدام نمایند.و همانطور که گفته شد ثبت نام کنکور دکتری آزاد و سراسری همزمان می باشد.و پس از ثبت نام در صورت مجاز شدن در انتخاب رشته، میتوانند جهت انتخاب رشته دکتری سراسری و دکتری دانشگاه آزاد به طور جداگانه اقدام نمایند و در صورت دعوت شدن به مصاحبه ،خود را برای مصاحبه دکتری آزاد آماده کنند. جهت اطلاع دقیق از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد 97  و  منابع آزمون دکتری 97 و نحوه صحیح انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره شوید تا شما را راهنمایی کنند.

“برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97 کلیک کنید”

نحوه ثبت نام و زمان برگزاری کنکور دکتری آزاد 97 

داوطلبانی که می خواهند برای ثبت نام آزمون دکتری 97 اقدام نمایند باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند تا بتوانند در کنکور دکتری 97 دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.کلیه متقاضیان باید در مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. متقاضیان کنکور دکتری 97 می توانند با توجه به علاقه کد رشته محل امتحانی خود را انتخاب کرده و در کنکور دکتری آزاد ثبت نام کنند. همچنین زمان برگزاری کنکور دکتری آزاد 6 اسفند 96 می باشد. بنابر این توصیه میگردد جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد شرایط دکتری بدون آزمون و مشاوره انتخاب رشته دکتری بر روی لینک کلیک کنید.

 اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور دکتری آزاد 97

نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی در تاریخ 28 فروردین 97 از سایت آزمون اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش می توانند متناسب با کد رشته امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد انتخاب کنند. آن دسته از متقاضیانی که با مشاهده کارنامه آزمون دکتری آزاد مربوط به خود ، مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد را مشاهده کنند.کلیه داوطلبانی که در حداقل یکی از انتخاب هایشان دعوت به مصاحبه دکتری را کسب کرده باشند باید در تاریخ اعلام شده، با ورود به سایت سنجش و با اطلاعات ثبت نامی که در روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ذکر شده است ،کارت اعتباری خریداری کرده و فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 97 را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند.

شهریه دکتری دانشگاه آزاد 97

دانشجویانی که در دانشگاه دکتری آزاد ثبت نام کرده اند با شروع هر نیمسال تحصیلی، در ابتدا مبلغی به عنوان شهریه ثابت و مبلغی تحت عنوان شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی باید پرداخت کنند. شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان دوره تحصیل افزایشی نخواهد داشت اما مبلغ شهریه متغیر به ازای واحد متغیر نظری و واحد متغیر عملی اعلام می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

شهریه مقاطع دکتری تخصصی سال 97
 رشته تحصیلیشهریه ثابت (ریال) شهریه متغیر(هر واحد نظری) ریال
فنی مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی72,9581604,874,180
علوم انسانی48,784,7804,874,180

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری