خانه دکتری دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401
دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

در سال های اخیر رقابت برای پذیرش در رشته های مقطع دکتری افزایش یافته است و دانشگاه های مختلفی از جمله دانشگاه های سراسری و آزاد در این دوره اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. با توجه به تقاضای داوطلبان مبنی بر تحصیل در مقطع دکتری بدون شرکت در آزمون، برخی از این دانشگاه ها اقدام به برگزاری طرح استعداد درخشان نموده اند و از داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان دکتری ثبت نام به عمل می آورند. توضیحات در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ارائه می شود که می توانید با دانلود این دفترچه از تمامی جزئیات در این زمینه مطلع شوید.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401
دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401
(برای دانلود دفترچه، بر روی لینک بالا کلیک کنید.)

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

داوطلبان برای ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 نیازمند کسب اطلاع دقیق از ضوابط و تمامی امور مربوط به این شیوه پذیرش دانشگاه مذکور می باشند. این اطلاعات به همراه دستور العمل ثبت نام و انتخاب رشته در قالب یک فایل پی دی اف از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. این دفترچه همزمان با شروع مهلت ثبت نام در تاریخ 25 فروردین ماه 1401 منتشر شد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

همان طور که گفته شد، همزمان با شروع مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 یک فایل تحت عنوان دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری بر روی سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir قرار داده می شود که راهنمای جامعی برای ثبت نام و انتخاب رشته متقاضیان است. جهت آسان سازی دسترسی شما به دفترچه مذکور، لینک دریافت آن را در جدول زیر قرار داده ایم.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401
دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401
(برای دانلود دفترچه، بر روی لینک بالا کلیک کنید.)

مندرجات دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

در سال های گذشته شیوه نامه ای که بیان کننده ضوابط پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد باشد، ارائه نمی شد و صرفا دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد راهنمای داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون آزمون دکتری را داشتند قرار می گرفت. اما این دانشگاه در سال 99 به انتشار دفترچه مختص این شیوه پذیرش پرداخته و در آن زمان، نحوه، شرایط، مدارک و تمامی اطلاعاتی که مورد نیاز متقاضیان جهت ثبت نام بدون آزمون این مقطع می باشد را بیان نموده است.

متقاضیانی که بدون شرکت در آزمون و بر اساس سهمیه استعداد درخشان دکتری 1401 خود قصد ورود به این دوره را دارند، باید بدانند که شرط اصلی پذیرش، کسب امتیازات مربوط به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 می باشد. در این مرحله سوابق علمی و پژوهشی داوطلب به همراه عملکرد تحصیلی وی مورد سنجش قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان، نحوه، هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 بر روی لینک های مربوطه کلیک فرمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه همزمان با آغاز ثبت نام در تاریخ 25 فروردین ماه در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفت.

2- از چه طریقی می توان نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اقدام نمود؟

این دفترچه را می توان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir دریافت کرد.

3- در دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه مواردی عنوان شده اند؟

زمان، نحوه، شرایط، مدارک و تمامی اطلاعات مورد نیاز ثبت نام کنندگان در دفترچه مذکور بیان شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری