خانه رتبه قبولی کنکور آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی دانشگاه سراسری استان آذربایجان شرقی

آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی دانشگاه سراسری استان آذربایجان شرقی

آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی دانشگاه سراسری
آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی دانشگاه سراسری

تا کنون 14523233 نفر از این نرم افزار استفاده کرده اند
کارنامه ای با این مشخصات وجود ندارد

رشته طراحی صنعتی یکی از رشته های پر متقاضی گروه آزمایشی هنر می باشد که در سال های اخیر شاهد جذب بسیاری از داوطلبان به این رشته می باشیم. تحصیل در رشته طراحی صنعتی دانشگاه سراسری استان آذربایجان شرقی ممکن است آرزوی بسیاری از داوطلبان باشد، به همین منظور مطلبی را تحت عنوان آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی دانشگاه سراسری استان آذربایجان شرقی برای شما داوطلبان گرامی ارائه نموده ایم. در واقع رشته طراحی صنعتی ترکیبی از رشته های هنر طراحی و صنعت می باشد که به پردازش تفکرات نوین و خلاقیت می پردازد.

آینده شغلی رشته طراحی صنعتی: فارغ التحصیلان این رشته می توانند در دفاتر خصوصی طراحی صنعتی، شرکت های طراحی داخلی، سازمان های مرتبط با مبلمان شهری، مدل سازی کامپیوتری، دفاتر طراحی کارخانجات صنعتی ( لوازم خانگی – دکوراسیون – ماشین های ساختمانی – جواهرات – بسته بندی ) مشغول به کار شوند. با توجه موارد گفته شده به جرات می توان گفت که این رشته از بازار کار خوبی برخوردار است. 

دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی صنعتی استان آذربایجان شرقی: رشته طراحی صنعتی یکی از رشته های پرطرفدار گروه آزمایشی انسانی می باشد که در اکثر دانشگاه های کشور تدریس می شود. دانشگاه هنرهای دستی تبریز استان آذربایجان شرقی در دفترچه انتخاب رشته سال 96 رشته طراحی صنعتی را ارائه نموده است. برای درک بیشتر ازآخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی دانشگاه سراسری تعدادی از کارنامه های پذیرفته شدگان دانشگاه های این استان را در قسمت بالای مطلب قرار داده ایم. برای آگاهی بیشتر با مشاوره تحصیلی مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره پیج کنکور