خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور درود 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور درود 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور درود
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور درود 1401

در سال های اخیر محبوبیت رشته های بدون کنکور افزایش یافته است، زیرا به این طریق نیازی به شرکت در رقابت کنکور سراسری نیست و تقریبا تمامی افراد دارای دیپلم می توانند با وجود مشغله هایشان، در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند. همانطور که می دانید از جمله دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور، دانشگاه پیام نور می باشد.

امسال نیز با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 اسامی رشته ها و واحدهای دارای ظرفیت اعلام شده اند و علاقه مندان در صورت تمایل می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به ثبت نام دانشگاه پیام نور نمایند.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد درود 1401

عناوین رشته های ارائه شده در واحد دانشگاهی مورد نظر، بر تصمیم گیری دانشجویان بسیار تاثیر گذار است. داوطلبان می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور که از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود از این رشته ها اطلاع پیدا کنند و سپس نسبت به ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 اقدام نمایند.

دانشگاه پیام نور واحد درود در مهرماه سال 1401 پذیرش دانشجو نداشته است. در صورتی که این واحد دانشگاهی برای نیمسال دوم اقدام به ثبت نام دانشجویان نماید، این مقاله به روز خواهد شد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد درود 1401

قوانین مربوط به پذیرش، ظرفیت هر رشته، نکات مربوط به هر واحد دانشگاهی و … همگی در دفترچه بدون کنکور منتشر شده از طریق سایت سازمان سنجش نوشته شده است؛ به همین دلیل مطالعه دقیق مندرجات این دفترچه به متقاضیان بدون کنکور توصیه می شود.

همچنین لازم به ذکر است که دفترچه بدون کنکور شامل تمامی دوره های بدون آزمون در دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیر انتفاعی می باشد. درحالی که دفترچه های مخصوص به هر گروه آزمایشی دارای رشته های با کنکور و بدون کنکور مختص به همان گروه آزمایشی می باشد. لینک دانلود pdf تمامی دفترچه های یاد شده در جدول زیر قرار دارد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد درود 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره