خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کامیاران 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کامیاران 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور کامیاران
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کامیاران 1401

اگر قصد تحصیل در دانشگاه را داشته باشید گزینه های گوناگونی پیش روی شماست؛ مانند شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام در رشته های بدون کنکور. امروزه مراکز دانشگاهی متعددی مانند دانشگاه های پیام نور به شیوه بدون کنکور دانشجو جذب می کنند و به این ترتیب دیگر کنکور سراسری تنها مسیر ورود به دانشگاه نیست.

سازمان سنجش امسال نیز با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 درباره رشته های دارای پذیرش بدون کنکور پیام نور اطلاع رسانی کرده است. علاقه مندان در صورت تمایل می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد کامیاران 1401

با توجه به این موضوع که تقریبا هیچ گاه تمامی رشته ها به صورت هم زمان در یک واحد دانشگاهی ارائه نمی شوند، اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد تا بتوانند برای آینده تحصیلی خود برنامه ریزی نمایند. به همین جهت اسامی رشته های ارائه شده در این واحد دانشگاهی در جدول زیر نگارش شده است (اطلاعات جدول مطابق با دفترچه سازمان سنجش است.) و علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 می توانند جهت نام نویسی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد کامیاران 1401
جامعه شناسیجغرافیازبان و ادبیات فارسیعلوم تربیتی
زبان و ادبیات انگلیسی

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد کامیاران 1401

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته های ارائه شده در هر واحد دانشگاهی (ظرفیت پذیرش، نکات و شرایط پذیرش مخصوص به هر واحد و …) می توانید به اطلاعات موجود در دفترچه سازمان سنجش مراجعه نمایید. دفترچه بدون کنکور شامل تمام دوره های بدون آزمون اعم از دانشگاه های سراسری، غیر انتفاعی و پیام نور می باشد، در حالی که دفترچه های مختص به هر گروه آزمایشی (تجربی، ریاضی، زبان و هنر) شامل رشته های با کنکور و بدون کنکور مربوط به همان گروه آزمایشی است.

تمامی دفترچه های یاد شده از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش قابل دانلود هستند، همچنین لینک دانلود PDF آن ها در جدول زیر نیز قرار داده شده است:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد کامیاران 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره