خانه پذیرش بدون کنکور رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گله دار 1401

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گله دار 1401

لیست رشته های بدون آزمون پیام نور گله دار
رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گله دار 1401

در دهه های گذشته به علت محدودیت ظرفیت و پذیرش با کنکور، تحصیل در دانشگاه ها دشوارتر بوده است؛ اما امروزه دانشگاه های گوناگونی، از جمله دانشگاه های پیام نور، به صورت بدون کنکور نیز دانشجو می پذیرند. هر ساله با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 از طریق سایت سازمان سنجش، رشته های دارای پذیرش اعلام می شوند و علاقه مندان می توانند در رشته مورد نظر خود ثبت نام به عمل آورند.

لازم به ذکر است در صورتی که تصمیم گرفتید تا اقدام به ثبت نام دانشگاه پیام نور نمایید، جهت نام نویسی باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور الزامی مبنی بر تطابق نوع دیپلم با رشته انتخابی در دانشگاه وجود ندارد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گله دار 1401

با انتشار دفترچه سازمان سنجش، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اعلام می شود و به این ترتیب با اطلاع از رشته های ارائه شده، داوطلبان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401، می توانند اقدام به نام نویسی در رشته مورد نظر خود نمایند. مطابق با دفترچه، دانشگاه پیام نور واحد گله دار در نیمسال اول 1401 پذیرش دانشجو نداشته است. البته در صورتی که این واحد دانشگاهی برای نیمسال دوم (بهمن ماه) اقدام به جذب دانشجو نماید، لیست آن در این مقاله قرار خواهد گرفت.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گله دار 1401

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور، علاوه بر عناوین رشته ها اطلاعاتی مانند ظرفیت پذیرش دانشجو و دیگر شرایط تعیین شده را در اختیار متقاضیان قرار می دهد، بنابراین خواندن دقیق مندرجات این دفترچه به تمامی داوطلبان توصیه می شود. (لازم به ذکر است که این دفترچه شامل لیست رشته ها و شرایط بدون کنکور دانشگاه های سراسری و غیرانتفاعی نیز می باشد.)

مرجع اصلی انتشار دفترچه سایت سازمان سنجش است که به جهت سهولت در دسترسی، لینک های دانلود آن (به صورت PDF) در جدول زیر قرار گرفته است. توجه داشته باشید لینک قرار گرفته در ردیف اول جدول، صرفا برای پذیرش بدون کنکور است و دیگر لینک های درج شده با نام هر گروه آموزشی، شامل رشته های با کنکور و بدون کنکور همان رشته است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد گله دار 1401
دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی تجربی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی ریاضی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

گروه آزمایشی انسانی 1401
(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)
گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی 1401

(جهت دریافت فایل روی لینک فوق کلیک کنید.)

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره