خانه پذیرش بدون کنکور زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد همه ساله طی دو نوبت مهر و بهمن ماه، اقدام به جذب دانشجو به شیوه بدون کنکور برای 4 مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوشته و ناپیوسته می نماید که مطابق آمار بیش از 95 درصد رشته محل های این دانشگاه را شامل می شود.

 

داوطلبانی که در موعد های مربوطه اقدام به نام نویسی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نموده اند، در انتظار دریافت نتیجه پذیرش خود می باشند تا اقدامات لازم جهت ثبت نام در محل قبولی خود را انجام دهند. اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی این دانشگاه و مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی برای هر دو نوبت مهر و بهمن ماه می باشد.

 

لینک مستقیم مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

(با اعلام نتایج، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

 

نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول ۱۴۰۲ احتمالا در نیمه دوم شهریور ماه اعلام شد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

پس از اتمام زمان ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان، دانشگاه آزاد اقدام به بررسی وضعیت و سوابق تحصیلی شرکت کنندگان نموده و معمولا در فاصله حداکثر دو هفته از اتمام فرآیند نام نویسی، نتیجه پذیرش افراد را به انتشار می رساند. با توجه به آن که پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 در دو نوبت به صورت مجزا انجام می شود، اعلام نتایج نیز متعاقبا در بازه های متفاوت صورت می گیرد.

زمان اعلام نتایج پذیرش مهر ماه

مطابق آخرین اخبار دانشگاه آزاد مهلت ثبت نام داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد را تا اواسط شهریور ماه تمدید نموده است. نتیجه پذیرش در نیمه دوم شهریور ماه 1402 از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر گردید. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار نتایج می توانید در کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره عضو شوید.

زمان اعلام نتایج پذیرش بهمن ماه

تاکنون اطلاعیه پذیرش بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ منتشر نگردیده است و لذا نمی توان زمان اعلام نتایج را به صورت دقیق تعیین کرد. با این حال، مطابق برنامه زمان بندی سال گذشته، داوطلبانی که ثبت نام خود را در هر یک از رشته های بدون کنکور به انجام رسانده اند، احتمالا در بهمن ماه 1402 امکان مشاهده نتایج را از طریق سایت دانشگاه آزاد خواهند داشت.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

پس از آن که دانشگاه آزاد اقدام به انتشار نتایج پذیرش دوره های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نمود، داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد و ثبت اطلاعات لازم کارنامه خود را مشاهده نمایند. برای دریافت نتایج می بایست مطابق دستورالعمل زیر اقدام نمود.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401 مرحله اول

  • در این قسمت، با توجه به مقطع مورد نظر یکی از لینک های موجود را بفشارید.

مرحله دوم مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

  • در صفحه جدید، اطلاعات لازم نظیر شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی یا کد رهگیری اتباع خارجی و همچنین رمز تصویر را در کادرهای مربوطه وارد نموده و روی گزینه “جستجو” کلیک کنید.

مرحله سوم مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

پس از مشاهده نتایج داوطلبان پذیرفته شده می بایست با توجه به اطلاعیه های مرتبط با فرآیند نام نویسی در دانشگاه های محل پذیرش، به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد مراجعه و اقدامات لازم را به انجام رسانند. همچنین تا حداکثر یک هفته پس از دریافت نتایج، امکان ثبت اعتراض برای تمامی داوطلبان از طریق سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد وجود خواهد داشت. با مطالعه مطلب سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با این سامانه بیشتر آشنا می شوید.

 

سوالات متداول

1- نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می شود؟

نتایج این فرایند در نیمه دوم شهریور ماه 1402 منشر شد.

2- از چه طریقی می توان نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دریافت نمود؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ir نتایج خود را دریافت کنند.

3- برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

درج شماره شناسنامه، سال تولد و کد ملی یا کد اتباع در سایت برای مشاهده نتایج مورد نیاز می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره