خانه دکتری زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که تمایل به تحصیل در این مقطع را دارند، از مراحل مهم پذیرش به شمار می رود. پس از شرکت در فرآیند گزینش شفاهی، متقاضیان می توانند در زمان مقرر نتایج مصاحبه دکتری آزاد خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

شایان ذکر است که در دوره های قبل نتایج نهایی شرکت کنندگان صرفا از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شد اما از سال گذشته اعلام نتایج این مرحله از پذیرش داوطلبان مقطع دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش نیز صورت می گیرد. البته توجه داشته باشید که امکان دریافت کارنامه نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403 در موعد مقرر از سایت مربوط به همین دانشگاه فراهم می باشد.

 

لینک مستقیم مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۳

(به محض انتشار نتایج، لینک فوق فعال می شود.)

 

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد که پس از فرآیند انتخاب رشته از سوی دانشگاه محل قبولی به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت می شوند، می توانند در زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از وضعیت قبولی خود در مرکز آموزشی مورد نظر مطلع شوند.

طبق دفترچه ثبت نام، زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403 در نیمه اول شهریور ماه خواهد بود اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است. به محض انتشار زمان دقیق نتایج، اطلاعات لازم از طریق متن مقاله و کانال تلگرام دکتریایران مشاوره در دسترس شما قرار می گیرد.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

همان طور که ذکر شد، نتایج مصاحبه مقطع دکتری دانشگاه آزاد سال گذشته به صورت الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد و انتظار می رود برای سال 1403 نیز به همین شکل باشد. روند کلی مراحل مشاهده نتایج یکسان است اما اگر تغییری رخ دهد، متن مقاله بروزرسانی می شود.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “دکترای تخصصی” از منوی موجود در سمت راست صفحه پیش رو

مرحله اول مشاهده نتایج آزمون دکتری

  • کلیک بر روی عبارت “نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳”

دومین مرحله مشاهده نتایج ازمون دکتری

  • ورود به سامانه با یکی از سه روش موجود:
    • وارد نمودن “شماره پرونده” و “شماره شناسنامه”
    • ثبت “شماره داوطلبی” و “شماره شناسنامه”
    • درج اطلاعاتی همچون “شماره پرونده” و “شماره داوطلبی”

سومین مرحله مشاهده نتایج آزمون دکتری

فراموش نکنید داوطلبانی که جزء پذیرفته‌ شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1403 هستند و علاوه بر آن، در دانشگاه آزاد نیز مورد پذیرش قرار گرفته اند، منحصرا می توانند در یکی از کد رشته محل های قبولی خود اقدام به ثبت نام نمایند و به هیچ عنوان مجاز به نام نویسی در هر دو دانشگاه محل پذیرش نمی باشند. توجه داشته باشید در صورت ثبت نام متقاضی در هر دو رشته محل قبولی، مطابق با قوانین با وی رفتار خواهد شد.

همچنین داوطلبانی که با مشاهده کارنامه نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد متوجه عدم پذیرش خود در رشته محل مورد نظر شده اند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۳، مجددا شانس خود را برای ادامه تحصیل در این مقطع امتحان نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از موارد فوق می توانید روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

سوالات متداول

1- نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در چه تاریخی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۳ در نیمه اول شهریور ماه است.

2- نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می گردد؟

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org به نتایج مصاحبه دکتری دسترسی پیدا کنند.

3- آیا امکان ثبت نام در چند کد رشته محل قبولی وجود دارد؟

خیر، داوطلبین تنها می توانند در یکی از کد رشته محل های قبولی مقطع دکتری دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری