خانه اخبار تحصیلی زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام شد

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اعلام شد

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ اعلام شد

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌ و پرورش اعلام کرد نتایج نهایی آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در هفته جاری اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج سمپاد، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش در گفت و گویی با خبرگزاری ها اعلام کرد نتایج آزمون نمونه دولتی آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ۱۴۰۲ این مدارس پذیرفته شده اند در حال بررسی نهایی است و حتما در هفته جاری اعلام خواهد شد. پس از بارگذاری این نتایج، دانش آموزان می توانند با ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی از پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند. این در حالی است که نتایج برگزیدگان مدارس سمپاد در مورخ 14 مرداد ماه 1402 اعلام گردید و دانش آموزان این امکان را داشتند تا با همراه داشتن کد ملی و سریال شناسنامه خود به سایت واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و آن را دریافت نمایند.

از آنجایی که در روز اعلام نتایج سمپاد، سایت آموزش و پرورش به دلیل مراجعه بیش از حد افراد برای مشاهده نتایج خود با کندی و اختلال رو به رو گشت، رئیس تضمین کیفیت این وزارتخانه اعلام کرد نتایج به ترتیب و به صورت 5 استان و سپس 5 استان دیگر بر روی سایت قرار گیرد تا از ایجاد اختلال جلوگیری شود. وی همچنین اشاره کرد در سال ۱۴۰۲، حدود 15 درصد از دانش آموزان نسبت به نمرات امتحان نهایی خود اعتراض داشتند که تمامی این اعتراضات بررسی شده، نمرات بازبینی و ترمیم گشته و برای داوطلبان به عنوان سوابق تحصیلی ثبت گردیده است. شما می توانید با دنبال کردن کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره از جدیدترین اخبار در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در سال 1402 مطلع شوید.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره