خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

دفاتر اسناد رسمی، از نهادهای تحت نظارت قوه قضاییه می باشند که به ثبت و تنظیم اسناد، بدون هیچ گونه وابستگی مالی به دولت و به صورت خصوصی می پردازند. افراد بسیاری هستند که پس از مطالعه شرایط ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی و نام نویسی در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش، نسبت به مطالعه منابع آن اقدام می کنند. زیرا در خود این توانایی را مشاهده می کنند که می توانند از پس این آزمون برایند از این رو تهیه کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی و آگاهی از زمان برگزاری، این آزمون را در اولویت کار خویش قرار می دهند.

آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ احتمال زیاد در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

زمان و محل برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون لازم است که از زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی اطلاعاتی کسب کنند و با برنامه ریزی برای کسب آمادگی پیش از آزمون، از فرصت باقی مانده برای تلاش بیشتر استفاده نمایند.

زمان برگزاری آزمون

هنوز اطلاعیه و یا خبر مشخصی از زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر نشده است که احتمال می رود مثل سال قبل در نیمه دوم سال برگزار شود. به محض انتشار زمان دقیق برگزاری این آزمون، اطلاعات مقاله به روزرسانی شده و جزئیات کامل آن نیز در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره منتشر خواهد شد.

مکان برگزاری آزمون

جهت اطلاع از مکان برگزاری آزمون، افراد باید با تهیه کارت ورود به جلسه طبق آدرس تعیین شده بر روی کارت، در حوزه امتحانی حضور پیدا کرده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.

تمام اطلاعات مربوط به حوزه ها و محل های برگزاری آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ در قالب فایل منتشر و روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. به محض انتشار آدرس محل برگزاری این آزمون در شهرهای مختلف کشور، فایل آن داخل مطلب بارگذاری خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین مدارکی که داوطلبان می بایست در هنگام ورود به جلسه آزمون همراه خود داشته باشند، کارت ورود به جلسه است که معمولا از چند روز پیش از تاریخ برگزاری، در سایت ثبت نام منتشر می گردد. با توجه به این که فرآیند نام نویسی سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد، بنابراین متقاضیان جهت مشاهده و پرینت از کارت خود نیز می بایست به سایت مذکور مراجعه نمایند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه معمولا دو یا سه روز قبل از تاریخ برگزاری، بر روی درگاه سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و متقاضیان با ورود به حساب کاربری در سایت مذکور تا پایان زمان مقرر شده، می توانند کارت خود را مشاهده و آن را پرینت نموده و با توجه به آدرس تعیین شده در آن، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

متقاضیان می بایست در موعد مقرر به سایت فوق الذکر و با ارائه مدارک و اطلاعات شناسایی خود مانند کد کاربری، شماره شناسنامه و یا کد ملی در سامانه نسبت به دریافت کارت خود اقدامات لازم را به عمل آورد چراکه در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه از ورود وی به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید.

  • مراجعه به سایت sanjesh.org و کلیک بر روی قسمت “سایر آزمون های استخدامی”
  • انتخاب گزینه “کارت شرکت در آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی 1402” در صفحه بعد
  • انتخاب یکی از 4 روش پیش رو و درج اطلاعات لازم و کلیک بر روی آیکون “مشاهده کارت”
  1. درج شماره پرونده + شماره داوطلبی
  2. وارد نمودن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه
  3. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  4. ثبت شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  • مشاهده و بررسی اطلاعات مندج در کارت و پرینت آن

مواد و منابع آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

برای شرکت در هر یک از آزمون های استخدامی، شناخت منابع و مطالعه آن ها از الزامات قبول شدن داوطلبان می باشد. مواد آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی دارای دو بخش عمومی و اختصاصی بوده که تسلط بر سوالات هر بخش درصد قبولی متقاضیان را افزایش می دهد. منابع آزمون سردفتری ۱۴۰۲ نیز به احتمال زیاد مشابه سال گذشته و شامل 9 مبحث می باشد که به شرح زیر می باشد:

مواد آزمون سر دفتری اسناد رسمی 1402
موادضریب
ادبیات فارسی2
عربی1
احکام شرعی2
اطلاعات عمومی1
حقوق ثبت (شامل آیین نامه ها، قانون حدنگار و کاداستر و مجموعه بخشنامه های ثبتی)3
حقوق مدنی (به جز مباحث نکاح و طلاق)3
حقوق جزا (جزای عمومی و اختصاصی)2
حقوق تجارت2
قانون دفاتر اسناد رسمی و آیین نامه مربوط3

نکته: بهترین منابع آزمون سردفتری، بررسی سوالات آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال های گذشته است و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید وارد لینک منابع آزمون سردفتری شوید.

چند نکته مهم در خصوص زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات درخصوص زمان برگزاری آزمون سر دفتری اسناد رسمی می باشید، خوب است به نکات زیر نیز توجه نمایید.

  • جهت شرکت در آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی بوده و در صورت عدم دارا بودن هر یک از این مدارک، داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود.
  • فرایند برگزاری آزمون معمولا از ساعت 8:30 صبح شروع شده و داوطلبان موظف اند یک ساعت قبل از این زمان، در حوزه امتحانی حضور یابند زیرا درهای ورود به جلسه امتحان 1ساعت قبل از آغاز فرایند بسته خواهد شد.
  • آزمون تمامی داوطلبان در تاریخ مشخص شده توسط سازمان سنجش بوده و آدرس محل آزمون بر روی کارت ورود به جلسه ذکر شده است.
  • پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون کتبی و برگزاری آزمون آن، از داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شده باشند، برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون سردفتری اسناد رسمی دعوت به عمل می آید.

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ در چه تاریخی برگزار می شود؟

تاریخ دقیق برگزاری این آزمون برای سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است ولی احتمال قوی در نیمه دوم سال اعلام می شود.

2- زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی در چه تاریخی قابل دریافت است؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دو یا سه روز قبل از برگزاری آزمون امکان پذیر می باشد.

3- برای شرکت در آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی چه مدارکی باید همراه داشت؟

جهت شرکت در آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی