خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

در زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی، یکی از ملزومات شرکت در آزمون مذکور، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه می باشد که داوطلبان می توانند در زمان مشخص شده با درج اطلاعات هویتی خود در سایت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی به نشانی sanjesh.org، اقدامات لازم را برای دریافت کارت مزبور انجام دهند. این افراد پس از دریافت و بررسی اطلاعات مندرج بر روی آن، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت می بایست هرچه سریعتر نسبت به ویرایش اطلاعات اشتباه مبادرت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲، 2 یا سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون و از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به­ جلسه آزمون سردفتری اسنادرسمی 1402

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سردفتری، به عنوان یکی از الزامات شرکت در این آزمون بوده که در صورت همراه نداشتن آن، از ورود فرد به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید، به همین منظور افراد می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند. تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان دقیق انتشار کارت ورود به این آزمون از سوی سایت سازمان سنجش، منتشر می شود. در حال حاضر و برای سال 1402، زمان دقیق جهت برگزاری این آزمون و زمان دریافت کارت ورود به جلسه اعلام نشده است. به محض انتشار اخبار جدید، محتوای مقاله به روزرسانی خواهد شد و جزئیات کامل آن نیز در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره قرار خواهد گرفت.

نحوه دریافت کارت ورود ­به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال ۱۴۰۲

پس از اعلام زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲، کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون خود را اخذ نمایند.

  • ابتدا با استفاده از مرورگر خود وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • در این صفحه از منوی سمت راست بر روی آیکون “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.
  • پس از ورود به صفحه بر روی گزینه “کارت شرکت در آزمون استخدامی سردفتری اسناد رسمی 1402” کلیک کنید.
  • سپس صفحه ای برای شما به نمایش داده می شود که 4 روش برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه در اختیار شما قرار می دهد. روش های ذکر شده به شرح زیر می باشد :
  1. درج شماره پرونده + شماره داوطلبی
  2. وارد نمودن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه
  3. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  4. ثبت کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  • پس از انتخاب یکی از روش های موجود و درج اطلاعات در کادر های مشخص شده، بر روی گزینه “مشاهده کارت” کلیک کنید.
  • اکنون کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی برایتان قایل مشاهده می باشد.
  • در ابتدا، مندرجات کارت خود را با دقت بررسی کرده و سپس اقدامات لازم را برای پرینت آن را انجام دهید.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

یکی از علل اهمیت دریافت این کارت پیش از روز برگزاری آزمون، اطلاعات درج شده بر روی آن است چرا که صحت این مندرجات هویت فرد شرکت کننده را نشانه می گیرد.به همین منظور، داوطلبان پس از مشاهده کارت خود می بایست این مشخصات را بررسی نموده زیرا در صورت عدم ویرایش مغایرت های ظاهری و اطلاعاتی، فرد از شرکت در جلسه آزمون محروم خواهد شد. اطلاعات درج شده بر روی این کارت شامل موارد زیر می باشد.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402
اطلاعات فردی و شناسنامه ای فرد شرکت کننده
محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون
عکس داوطلب
اطلاعات تحصیلی
نوع سهمیه
شماره داوطلبی

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

با توجه به اطلاعات درج شده بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلب در هنگام پرینت کارت با نقصی در اطلاعات موجود در آن مواجه شود می بایست در صدد رفع آن براید. حال سوال این است که چگونه می توان به ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ اقدام نمود؟

برای جواب به این پرسش می بایست گفت که متقاضیان جهت ویرایش کارت ورود به جلسه خود می توانند به دو صورت حضوری و اینترنتی مبادرت به این کار نمایند که در جدول زیر به موارد قابل اصلاح و چگونگی رفع آن اشاره شده است.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲
اینترنتیحضوری
نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان مقطع و رشته تحصیلیجنس، فاقد عکس بودن کارت، فاقد مهر، واضح نبودن عکس، اشتباه بودن عکس
  • مواردی که می بایست به صورت اینترنتی ویرایش شود لازم است که داوطلبان قبل از تاریخ برگزاری آزمون به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
  • چنانچه کارت ورود به جلسه فرد دارای موارد ذکر شده در ستون دوم باشد، داوطلب می بایست در زمان اعلام شده تا روز قبل از برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402

همان طور که در تیتر فوق ذکر شد، مواردی مثل (جنسیت، فاقد عکس بودن کارت، فاقد مهر، واضح نبودن عکس، اشتباه بودن عکس) هستند که نمی توان آن را به صورت اینترنتی ویرایش نمود لذا در چنین مواقعی متقاضی می بایست با مراجعه حضوری به آدرس باجه های رفع نقص موجود در جدول زیر، نواقص فعلی در کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی خود را رفع کند.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت و مشاهده اشتباه در اطلاعات مندرج در کارت با اطلاعات ثبت نامی و یا موارد ذکر شده در قسمت بالا، لازم است که متقاضیان ضمن به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، دو قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، در ساعات و تاریخ اعلام شده به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و ویرایش اشکالات کارت خود اقدام کنند.

5 نکته مهم پیرامون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲

پیش از آن که زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی برای سال 1402 فرا رسد، تمامی اخبار مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه را دنبال کرده تا در موعد مقرر بتوانید آن را از سایت مربوطه اخذ نمایید. نکات ذکر شده در ادامه مطلب، از اهمیت بالایی برخوردار هستد. لذا توصیه می شود موارد مذکور را مطالعه نمایید.

  1. آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی مبادرت نموده اند، برای شرکت در آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت کنند.
  2. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان می رسد.
  3.  ارائه کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد و در صورت عدم به همراه داشتن آن، از حضور داوطلب در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.
  4. فرایند برگزاری آزمون معمولا از ساعت 8:30 صبح آغاز و داوطلبان موظف اند یک ساعت قبل از این زمان، در حوزه امتحانی حضور یابند زیرا درب های ورود به حوزه امتحان 1ساعت پیش از شروع آزمون بسته خواهد شد.
  5. آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی 1402 تنها برای مراجعه حضوری داوطلبان خواهد بود و باید به مواردی که می توان آن را به صورت اینترنتی ویرایش نمود، دقت کرد.

سوالات متداول

1- زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سر دفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

کارت ورود به جلسه آزمون سر دفتری اسناد رسمی در سال ۱۴۰۲، دو یا سه روز قبل از تاریخ برگزاری خواهد بود.

2- از چه طریقی می توان کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی را مشاهده و چاپ نمود؟

دریافت این کارت از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر می باشد.

3- در صورت وجود مغایرت اطلاعات بر روی کارت ورود به جلسه چه باید کرد ؟

ویرایش اطلاعات به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی