خانه اخبار تحصیلی زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT سال 97

زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT سال 97

زمان ثبت نام آزمون زبان 97MSRT
زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT سال 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT سال 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

یکی از آزمون هایی که در داخل کشور متقاضی بسیار زیادی دارد MSRT یا همان تافل دکتری می باشد که هرساله داوطلبان زیادی در آن شرکت می کنند. این آزمون هرسال ده بار برگزار می گردد ( معمولا هریک ماه و یک هفته ) همچنین داوطلبانی که در هر دوره نتوانند نمره قبولی را بدست بیاورند می توانند در دوره های بعدی آزمون بدون قید و شرط شرکت نمایند. این آزمون برای سنجیدن سطح مهارت داوطلب در زبان عمومی می باشد. مسئولیت برگزاری آزمون msrt  به عهده سازمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. در سال های گذشته این آزمون به نام MCHE بوده که توسط سازمان وزارت فرهنگ و آموزش عالی انجام می گرفت که بعدها به msrt تغییر نام داد. مدرک این آزمون مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی می باشد شایان ذکر است که این مدرک برای مصاحبه دکتری دانشگاه های ذکر شده معتبر می باشد.

مدت زمان اعتبار مدرک MSRT  دوسال بعد از قبولی در این آزمون می باشد.

 زمان و نحوه ثبت نام در آزمون MSRT 

با مراجعه به سایت وزارت علوم و پرکردن فرم مربوطه و ارسال مدارک مورد نیاز که شامل شناسنامه و کارت ملی می باشد داوطلبان باید این مدارک ذکر شده را اسکن نموده و طریق سایت وزارت علوم آن را ارسال نمایند. عزیزان داوطلب برای شرکت در دوره بعدی این آزمون  از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه  15/ 1/ 97 تا روز دوشنبه 27 / 1 / 97  ساعت 18 فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند با توجه به این که ظرفیت برای شرکت در این آزمون محدود می باشد ممکن است قبل از تاریخ مذکور ظرفیت به پایان برسد بنابراین ثبت نام خود را برای اخرین ساعات ثبت نام نگذارید زیرا ممکن است ظرفیت آزمون تکمیل شده و موفق به ثبت نام نشوید. هزینه ثبت نام برای این آزمون معمولا تا 70/000 تومان می باشد.

شرایط دریافت مدرک آزمون MSRT سال 97

یکی از  شرایط آزمون MSRT  این است، داوطلبانی که در کنکور دکتری تخصصی 97 و آزمون MHLE وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده اند اگر در آزمون MHLE که در تاریخ 20 فروردین برگزار می شود نمره قبولی را دریافت کنند مجاز به شرکت در آزمون MSRT خواهند بود در غیر این صورت قادر به دریافت کارت ورود به جلسه نخواهند بود. کسب نمره 40 برای دانشجویان لیسانس که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند لازم و ضروری می باشد همچنین نمره 50 برای دانشجویان دکتری قابل قبول است.

محتوای کلی سوالات آزمون MSRT

آزمون MSRT  در مجموع از 100 سوال تشکیل شده که :

      محتوای آزمون       تعداد سوالات
       درک مطلب             40
       شنیداری             30
        گرامر            30

آزمون MSRT به صورت چهار گزینه ای ( تستی ) می باشد که غلط جواب دادن به سوال به هیچ عنوان نمره منفی ندارد چنانچه برای یک سوال دو گزینه را پاسخ دهید نمره منفی لحاظ خواهد شد. مدت زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ به سوالان معمولا 75 دقیقه می باشد که زمان اختصاص داده شده به سولات درک مطلب 40 دقیقه، سولات گرامر 25 دقیقه، سولات شنیداری 15 دقیقه خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون زبان 97MSRT با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره