خانه کنکور زمان ثبت نام آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری ۱۴۰۳

زمان ثبت نام آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری ۱۴۰۳

علاقه مندان به تحصیل در رشته هنر پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و کسب حد نصاب نمره در آزمون کتبی چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته هایی اعم از نقاشی، ارتباط تصویری و آموزش ارتباط تصویری، کاردانی هنر های تجسمی و… هستند، باید در آزمون عملی این رشته ها شرکت نمایند. ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org انجام می شود. همچنین زمان دقیق ثبت نام، هزینه مورد نیاز و نکات پیرامون این آزمون از طریق سایت مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

زمن ثبت نام آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری 1403

تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر که علاقه به شرکت در آزمون عملی رشته های زیر گروه هنر را دارند، موظف اند جهت ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. نمره آزمون عملی هنر به عنوان یک درس تخصصی با ضریب 12 در نمره کل و تراز کنکور برای قبولی در رشته های دارای آزمون عملی محاسبه می شود.

 

لذا اطلاع از زمان ثبت نام و حضور به موقع در حوزه برگزاری آزمون عملی هنر بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر زمان دقیقی برای ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری 1403 تعیین نشده است. به محض اعلام زمان نام نویسی این آزمون، از طریق این مقاله و کانال تلگرام کنکور اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون عملی رشته های هنر کنکور سراسری ۱۴۰۳

جهت ثبت نام در آزمون عملی رشته های هنر لازم است به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. در ادامه متن، نحوه ثبت نام آزمون عملی هنر را ذکر کرده ایم.

  1. پس از ورود به سامانه سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بر روی دکمه “سراسری” کلیک نمایید.
  2. پس از گشوده شدن صفحه جدید عبارت “سامانه جامع آزمون سراسری سال 1403 (دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم و اعلام علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی)” را لمس کنید.
  3. در صفحه جدید مجددا لینک “سامانه جامع آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم و اعلام علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی)” را فشار دهید.
  4. اطلاعات خواسته شده را درج کرده سپس کلید “ورود” را برگزینید.
  5. در پورتال خود برر وی عبارت “اعلام علاقه مندی آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی” کلیک نمایید.
  6. برای ثبت اعلام علاقه مندی خود، باید در ابتدا هزینه آن را پرداخت کنید که از طریق انتخاب کلمه “اینجا” این امر امکان پذیر است.
  7. گزینه “سریال اعلام علاقمندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر (آزمون سراسری سال 1403)” را انتخاب کنید و در نهایت دکمه “تایید و ادامه” را بفشارید.
  8. حال لازم است اطلاعات خواسته شده را در بخش های مربوط به آن ثبت نموده و گزینه “تایید و ادامه” را لمس کنید.
  9. در این مرحله اطلاعاتی که پیش از این ثبت نموده اید، به همراه مبلغ کارت اعتباری به نمایش در خواهد آمد. چنانچه صحت اطلاعات ذکر شده را تایید می نمایید بر روی کلید “ادامه روند پرداخت” کلیک نمایید.
  10. پس از وصل شدن به درگاه بانک و پرداخت هزینه، یک شماره سریال 12 رقمی برای شما به نمایش درخواهد آمد که می بایست این شماره سریال را تا پایان مراحل ثبت نام نزد خود نگه دارید.
  11. اطلاعات کارت بانکی را وارد کرده و مبلغ مربوطه را با انتخاب گزینه “پرداخت” واریز کنید.
  12. در نهایت به پورتال خود بازگشته و سریال ثبت نام را وارد نمایید.

نکته 1: داوطلبان در صورتی که در آزمون عملی کنکور سراسری هنر حضور پیدا نکنند به منزله انصراف از ادامه فرآِند می باشد.

نکته 2: زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر 1403 قابل تمدید نیست و یا امکان برگزاری این آزمون به صورت انفرادی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره زمان برگزاری آزمون، می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید.

نکته 3: شرکت در آزمون عملی کنکور هنر فقط برای آن دسته از داوطلبان مجاز است که در فرم انتخاب رشته خود، رشته های با آزمون عملی را انتخاب کرده اند. پذیرش در این رشته ها مشروط به کسب حد نصاب نمره می باشد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون عملی رشته های کنکور هنر ۱۴۰۳ از چه زمانی آغاز می شود؟

زمان ثبت نام این آزمون مشخص نمی باشد، به محض اعلام تاریخ مذکور از طریق مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

2- ثبت نام آزمون عملی رشته های کنکور هنر ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی می باشد؟

از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکان ثبت نام وجود دارد.

3- آیا زمان برگزاری آزمون عملی رشته های کنکور هنر ۱۴۰۳ قابل تمدید می باشد؟

خیر، زمان برگزاری این آزمون قابل تمدید نیست و امکان برگزاری آن به صورت فردی وجود ندارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور