خانه آزمون استخدامی زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1401

زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1401

زمان نام نویسی آزمون قضاوت 1401
زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1401

داوطلبان واجد شرایط برای تصدی منصب قضا هر ساله از میان داوطلبان حوزوی و دانشگاهی، به دو صورت عمومی و اختصاصی صورت می گیرد. آزمون کتبی تنها مختص متقاضیان جذب عمومی می باشد و افرادی که خواهان جذب اختصاصی هستند می بایست تنها در مصاحبه علمی شرکت نموده و نمره مورد نیاز را کسب کنند. این آزمون هر ساله زیر نظر قوه قضاییه و سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد و علاقمندان می بایست در بازه زمانی تعیین شده از سوی این نهاد ها نسبت به تهیه مدارک و تکمیل فرآیند نام نویسی اقدام نمایند. همچنین مهلت مجددی برای افرادی که از بازه زمانی ثبت نام جا مانده اند یا قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند در نظر گرفته می شود. نام نویسی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

متقاضیان شرکت در آزمون عمومی تصدی منصب قضا می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند.

زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1401

علاقه مندان به شرکت در آزمون قضاوت می توانند طبق زمان بندی اعلام شده، اقدامات لازم را جهت ثبت نام خود در آزمون های جذب عمومی، طلاب و اختصاصی انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون جذب عمومی 

هر ساله ثبت نام آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء در اوایل دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای افراد علاقه مند قابل انجام بود. اگرچه پیش بینی می شود طبق روال گذشته امسال هم این فرآِیند در دی ماه صورت پذیرد اما برای اطلاع و دسترسی به اخبار مربوطه در اسرع وقت می توانید در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاور عضو شوید.

زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی

افرادی که تمایل دارند در این آزمون استخدامی شرکت داشته باشند می توانند در موعد مقرر که از سوی مجری برگزار کننده مشخص می شود روند نام نویسی خود را انجام دهند. زمان ثبت نام آزمون جذب اختصاصی برای سال جاری هنوز مشخص نشده است اما پیش ینی می شود که مطابق با سال گذشته این نام نویسی در اوایل اسفند قابل انجام باشد. متقاضیان می توانند برای اطلاع از جزئیات این فرآیند در  کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره  عضو شوند تا در سریع ترین زمان ممکن از اخبار مربوطه ، مطلع شوند.

زمان ثبت نام ویژه طلاب

طبق اطلاعیه ای که از سوی معاونت انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه منتشر شده است، زمان بندی ثبت نام طلبه های حوزوی در بازه زمانی متفاوتی قابل انجام می باشد. سال گذشته نام نویسی این آزمون اسخدامی در اواخر اسفند ماه از طریق سایت سازمان سجنش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت پذیرفت. پیش بینی می شود امسال هم در حواشی تاریخ مذکور، ثبت نام ویژه طلاب قابل انجام باشد اما هنوز اطلاعیه ای در رابطه با تاریخ دقیق آن منتشر نشده است که به محض انتشار، این مقاله به روز رسانی می شود.

مراحل ثبت نام آزمون قضاوت 1401

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون قضاوت 1401  می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند. نام نویسی آزمون قضاوت دارای مراحلی همچون پرداخت هزینه و تکمیل فرم تقاضانامه می باشد که تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت مربوطه انجام می شوند. توجه داشته باشید که پیش از شروع مراحل نام نویسی لازم است تا نسبت به خرید کارت اعتباری و دریافت سریال 12 رقمی اقدام نمایید. در راهنمای زیر مراحل نام نویسی آزمون قضاوت شرح داده شده است.

نحوه ثبت نام آزمون عمومی قضاوت 

  • پس از ورود به سایت مذکور گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.

مرحله اول ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  • در این قسمت بر روی لینک فعال “ثبت نام آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء 1401” کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  •  در گام بعد گزینه “خرید کارت اعتباری” را از منوی سمت راست سامانه انتخاب نمایید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  • در این قسمت سریال درخواستی مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” بزنید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  •  اطلاعات مورد نیاز از قبیل نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را در فیلد های مربوطه وارد نمایید و سپس گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  • در این مرحله متقاضیان می بایست “شماره پیگیری پرداخت” را تا مرحله اعلام نتایج نزد خود نگه دارند.

مرحله ششم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  • داوطلبان می بایست با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود در فیلد های مشخض شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدامات لازم را انجام داده و بر روی گزینه ” پرداخت” کلیک نمایند.

مرحله هفتم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  • در این قسمت داوطلبان می بایست بر روی گزینه “تایید و ادامه_ گام بعدی” کلیک نمایید.

مرحله هشتم ثبت نام آزمون عمومی قضاوت

  • در مرحله بعد می بایست شماره سریال کارت اعتباری و عبارت امنیتی را در کادرهای مربوطه وارد نموده و به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • سپس عکس داوطلبی خود را در سامانه بارگزاری نموده و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

پس از طی تمام مراحل فوق، سامانه کدی را به عنوان “کد پیگیری” صادر می کند که لازم است آن را تا پایان فرآیند آزمون نزد خود نگه دارید.

نحوه ثبت نام آزمون اختصاصی قضاوت 

  • با استفاده از مرورگر خود وارد سایت 14 و بر روی گزینه ” سامانه اختصاصی سال 1401” کلیک نمایید.

مرحله اول آژمون اختصاصی قضاوت

  • در این قسمت متقاضیان می بایست پس از مطالعه نحوه واریز هزینه ثبت نام بر روی گزینه “ثبت نام داوطلبان” کلیک نمایید تاوارد مراحل ثبت نام شوید.

مرحله دوم آزمون اختصاصی قضاوت

  • ثبت مشخصات فردی: در این مرحله داوطلبان می بایست فیلدهای مشخص شده در رابطه با اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را به طور دقیق در فیلد های مشخص شده جای گذاری نمایند و سپس بر روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلی نمایند.

مرحله سوم آزمون اختصاصی قضاوت

  • ارسال عکس پرسنلی: در این قشمت می بایست ابتدا بر روی گزینه “choose file” کلیک کرده و فایل اسکن شده عکس پرسنلی خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه “ارسال تصویر” کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد می بایست با استفاده از روند درج شده در بالا را نسبت به بارگزاری فایل اسکن شده فیش واریزی خود، اقدامات لازم را انجام دهید.

مرحله چهارم آزمون اختصاصی قضاوت

    • در این مرحله داوطلبان می بابیست فرم های مربوط به انتخاب شرایط اختصاصی، ثبت مقطع تحصیلی و اولیت های محل خدمت تکمیل نمایند.
  • اخذ کد رهگیری:  در پایان مراحل ثبت نام یک کد رهگیری در اختیارتان قرار می گیرد که می بایست تا زمان اعلام نتایج این کد را نزد خود نگه دارید. دریافت کد رهگیری به معنای موفقیت آمیز بودن روند ثبت نام شما می باشد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۱ در چه تاریخی امکان پذیر است؟

تا کنون سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام را تعیین نکرده اما پیش بینی می شود در اوایل دی ماه این اتفاق میسر شود.

2- ثبت نام آزمون قضاوت از چه طریقی انجام می شود؟

نام نویسی در آزمون قضاوت به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و qazahrm.eadl.ir صورت می گیرد.

3- تاریخ دقیق ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت چه زمانی می باشد؟

هنوز زمان نام نویسی مشخص نشده است. پس از تعیین تاریخ دقیق این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی