خانه اخبار تحصیلی زمان دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲

زمان دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲

زمان دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲

همزمان با شروع فرآیند انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲، دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون نیز منتشر شد تا افرادی که به هر دلیلی در انتخاب رشته با آزمون کنکور موفق نشده یا شرایط شرکت را ندارند، بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

زمان دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام بدون کنکور 1402 مشخص شد

تمام کسانی که قصد شرکت در فرآیند انتخاب رشته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دوره‌های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی مهر ماه سال 1402 را دارند، ابتدا باید کد 19 رقمی سابقه تحصیلی خود را از سامانه my.medu.ir دریافت کنند. افرادی که جهت ثبت نام به سایت مای مدیو مراجعه خواهند کرد، شرایط مختلفی دارند که به صورت کلی در دو گروه قرار می گیرند.

شرایط دریافت کد سوابق تحصیلی

  • افرادی که قبلا جهت دریافت کد 19 رقمی سوابق تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند با همان کد جهت ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری، دوره‌های کاردانی مخصوص دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی نیمسال اول ۱۴۰۲ اقدام کنند.
  • کسانی که کد 19 رقمی سوابق تحصیلی را ندارند باید جهت دریافت این کد از روز یکشنبه که برابر با 5 شهریور ماه 1402 می باشد، به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و بعد از دریافت کد سوابق تحصیلی خود، سایر مراحل ثبت نام را نیز کامل کنند.

علاوه بر افرادی که موفق به کسب کد 19 رقمی سوابق تحصیلی شده اند، کسانی نیز هستند که به دلایل مختلفی نتوانسته اند این کد را دریافت کنند. سازمان سنجش کشور جهت همراهی با کسانی که قصد ثبت نام در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را دارند، زمان پذیرش و ثبت نام را تا روز پنجشنبه که برابر با 9 شهریور ماه ۱۴۰۲ می باشد، تمدید کرد. تمام داوطلبان می توانند تا تاریخ اعلام شده جهت دریافت کد سوابق تحصیلی و کامل کردن ثبت نام خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره