خانه مشاوره تحصیلی زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 1403

آزمون دستیاری پزشکی تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور به جهت پذیرش پزشکان مجرب از سراسر ایران می باشد. داوطلبان می بایست پس از کسب موفقیت در این آزمون، اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی خود از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir، دفترچه راهنمای انتخاب رشته قرار گرفته را مطالعه کرده و با توجه به شرایط و ضوابط آن نسبت به انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی اقدام نمایند. علاقه مندان توجه داشته باشند که انتخاب رشته ضروریست و در صورت عدم انجام آن به هر دلیلی، از ادامه فرایند پذیریش کنار گذاشته خواهید شد

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳، چند روز پس از دریافت کارنامه و پیش انتخاب رشته، توسط سایت سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 1403

پس از طی شدن مراحل، شرکت در آزمون دستیاری پزشکی 1403 و دریافت نمره قبولی توسط داوطلبان، زمان انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی فرا رسیده است. دفترچه راهنمای انتخاب رشته که معمولا چند روز پس از اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی، توسط سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شود، در سال 1402 در تاریخ 11 تیر ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفت که پیش بینی می شود برای سال ۱۴۰۳ نیز در تیر ماه ارائه شود اما با توجه به زمان دقیق اعلام نتایج، دفترچه انتخاب رشته این آزمون نیز چند روز پس از آن منتشر خواهد شد. به محض اعلام هر گونه خبر مبنی بر زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳، در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره به اطلاع شما همراهان خواهد رساند.

 

نکته: نمره کل برای هر شرکت کننده 600 در نظر گرفته شده است و داوطلبانی که نمره کل آنها از 150 به بالاتر باشد می‌توانند انتخاب رشته نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳

دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی که به منظور آگاهی پذیرفته شدگان از شرایط و شیوه انتخاب رشته می باشد شامل اطلاعات دقیق در موارد زیر می باشد.

  • کارنامه علمی
  • نحوه محاسبه رتبه و تراز
  • فرم انتخاب رشته
  • جداول ظرفیت ها

این دفترچه از طریق لینک های زیر قابل دریافت است با تئجه به عدم انتشار دفترچه مورد بحث برای سال 1403، دفترچه سال گذشته برای آشنایی بیشتر شما قرار داده شده است.

دانلود دفترچه اتتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ (به زودی منتشر می شود)

دانلود دفترچه اتتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی 1402

تاریخ انتشار :

11 تیر ماه 1402

متقاضیان می توانند از میان 24 کد رشته ارائه شده، 10 کد رشته تخصصی مد نظر خود را در فرم انتخاب رشته که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور همراه کارنامه به آنها ارائه می شود، انتخاب کنند و منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی بمانند. پس از موفقیت در این مرحله داوطلبان به مصاحبه دعوت خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- دفتر چه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

معمولا چند روز پس از انتشار کارنامه آزمون دستیاری پزشکی ، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور دفترچه ای در خصوص انتخاب رشته محل ها، دراختیار پذیرفته شدگان قرار می دهد.

2- دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ از چه طریق دریافت می شود؟

دانلود دفترچه انتخاب رشته و تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به این آزمون، توسط سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود.

3- امکان انتخاب چند کد رشته در فرم انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۳ وجود دارد؟

از میان 24 کد رشته ارائه شده، امکان انتخاب 10 کد رشته تخصصی وجود دارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره