خانه پذیرش بدون کنکور زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402
زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن ماه، بدون نیاز به دادن کنکور، دانشجو می‌پذیرد. قبولی در بیشتر رشته‌ های این دانشگاه، براساس سوابق تحصیلی افراد است. همچنین توجه به کیفیت آموزش در دانشگاه غیرانتفاعی نسبت به برخی دانشگاه‌ های دیگر و ارائه رشته‌ های متنوع بدون نیاز به آزمون، باعث شده تعداد زیادی از داوطلبان تمایل به ثبت‌ نام و تحصیل در این دانشگاه را داشته باشند.

برای اطلاع رسانی به تمامی متقاضیان، در هر دوره، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و انتخاب رشته منتشر می‌شود. این دفترچه شامل تمام جزئیات مربوط به فرآیند ثبت‌نام است و احتمالا در مردادماه توسط سایت سازمان سنجش منتشر می‌ شود.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲، مردادماه سال جاری خواهد بود.

زمان انتشار دفترچه دانشجویان ورودی نیمسال اول ۱۴۰۲

با توجه به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، عموماً در حین یا قبل از شروع فرایند ثبت نام، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی منتشر می‌ شود. به همین دلیل، با توجه به تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ که احتمالاً در ماه مرداد است، در همان بازه زمانی، دفترچه مربوط به این فرآیند منتشر خواهد شد و داوطلبان می‌ توانند این راهنما را دریافت و مطالعه کنند.

دانلود دفترچه نیمسال اول

تاکنون دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است. اما برای آشنایی بیشتر شما با موارد داخل دفترچه، نسخه سال گذشته برای دانلود قرار گرفته است که می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

زمان انتشار دفترچه دانشجویان ورودی نیمسال دوم ۱۴۰۲

داوطلبان باید در زمان مقرر دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه را دریافت نموده و از آن کد رشته‌های موردنظر خود را استخراج کنند. سپس با مراجعه به وبسایت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

همچنین، در حال حاضر هیچ اطلاعیه‌ ای درباره زمان ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی و انتشار دفترچه راهنمای دانشجویان ورودی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در دسترس داوطلبان قرار نگرفته است. با این حال، با توجه به الگوی سال گذشته، می‌توان پیش‌بینی کرد که این فایل در نیمه دوم ماه آذر سال جاری منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره زمان ثبت‌نام و انتشار دفترچه بدون آزمون دانشگاه‌های غیرانتفاعی، می‌توانید به همین سایت مراجعه نمائید.

دانلود دفترچه نیمسال دوم

با توجه به اینکه تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 ننموده است، لذا فایل سال گذشته برای دانلود و مطالعه داوطلبان از لینک زیر در دسترس می باشد.

محتوای دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

فصل اول دفترچه (بخش توضیحات)

فصل اول دفترچه که بخش کوچکی از آن است، به توضیحات کلی اختصاص دارد. در این قسمت، شما می‌توانید اطلاعاتی درباره شرایط اختصاصی و عمومی برای انتخاب رشته در دانشگاه غیرانتفاعی، قوانین و شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی که برای پذیرفته شدگان تعیین شده است، نحوه انتخاب داوطلبان، انواع سهمیه‌ها و موارد دیگر را پیدا کنید و آنها را مورد مطالعه قرار دهید.

فصل دوم دفترچه (جدول‌ها)

در بخش دوم دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی که به عنوان بخش اصلی بوده و عمده مطالب در آن گنجانده شده است، می‌ توان انواع گروه‌های آزمایشی همراه با نوع گزینش، مقطع تحصیلی و زیرگروه‌ها را در جدول رشته‌ها مشاهده کرد. علاوه بر این، می توانید از این بخش به منظور اطلاع از ظرفیت پذیرش رشته‌های مختلف دانشگاه های غیرانتفاعی و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی استفاده نمایید.

فصل سوم دفترچه (پیوست ها)

سومین فصل بخش پیوست‌ها در دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی به صورت مجزا و در قالب فایل PDF در وبسایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. در این بخش، چندین موضوع مهم مطرح شده که از آن جمله، ضوابط جذب دانشجو در دوره‌های تربیت دبیری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان، و همچنین شرایط جذب دانشجو در سایر مؤسسات آموزش عالی و مراکز دانشگاهی است.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

احتمالا دفترچه نیمسال اول در مردادماه، و دفترچه نیمسال دوم در آذرماه سال ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

2- چگونه می توان دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ را دریافت نمود؟

دفترچه یاد شده از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و همچنین لینک های موجود در متن مقاله، قابل دانلود می باشد.

3- محتوای دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شامل چه مواردی است؟

این دفترچه شامل سه بخش می باشد و شامل مواردی چون ضوابط و شرایط، جدول رشته ها، دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره