خانه پذیرش بدون کنکور دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲

دانلود دفترچه نام نویسی بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 1402

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های غیردولتی می باشد که علاوه بر جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می نماید. با توجه به این که شهریه دانشگاه غیرانتفاعی معمولا از دانشگاه آزاد کمتر است و همچنین رشته های متعددی را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد، علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه ارائه می شود و داوطلبان برای ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق آن به ثبت نام در این دوره بپردازند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن 1402 (به زودی فعال می شود.)

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 1402 در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری بهمن ماه درج می شوند.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 1402

همزمان با آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی (پذیرش بهمن ماه)، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی منتشر خواهد شد.

داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ترم بهمن ماه 1402، می بایست در بازه زمانی در نظر گرفته شده و مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی sanjesh.org، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نمایند و پس از کسب اطلاع دقیق از رشته های ارائه شده، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

سال گذشته این دفترچه در اوخر آذر ماه و به صورت اینترنتی منتشر شد که پیش بینی می شود در سال 1402 نیز به همین منوال باشد اما هم اکنون اطلاعیه دقیقی در زمینه زمان ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام بدون آزمون بهمن ماه در نظر گرفته نشده است.

شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام بدون آزمون  ایران مشاوره از جدیدترین اخبار در زمینه آغاز زمان ثبت نام و انتشار دفترچه بدون آزمون دانشگاه های غیر انتفاعی مطلع شوید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه 1402

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر پذیرش بدون کنکور 85 درصد ظرفیت کد رشته ها در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، متقاضیان برای شرکت در بیشتر رشته های دانشگاه غیرانتفاعی نیازی به ثبت نام در کنکور سراسری نداشته و بر اساس سوابق تحصیلی خود می توانند وارد این دانشگاه ها شوند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال اول، ظرفیت برخی از رشته ها تکمیل نمی گردد. بنابراین دفترچه مجزایی از طریق سایت سازمان سنجش صادر می کند که دربردارنده کد رشته محل های ارائه شده در نیمسال دوم تحصیلی می باشد.

در جدول زیر، فایل دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ماه قرار داده شده است که کد رشته های ارائه شده در دانشگاه های غیرانتفاعی را نیز شامل می شود. به محض انتشار راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی 1402، مقاله بروز خواهد شد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن 1402 (به زودی فعال می شود.)

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بهمن ماه ۱۴۰۲ در چه زمانی منتشر می شود؟

در حال حاضر زمان دقیقی در این باره منتشر نشده است اما به محض انتشار، اخبار مربوطه در کانال تلگرام ایران مشاوره قرار داده می شود.

2- دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ از طریق چه سایتی قابل دریافت است؟

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و یا از طریق مقاله فوق دفترچه مربوطه را دریافت نمایند.

3- چه مواردی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ذکر شده است؟

از جمله آن ها می توان به لیست رشته های ارائه شده، شرایط ثبت نام، هزینه ثبت نام و... اشاره نمود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره