خانه کنکور زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

قطعاً مهم‌ ترین و جامع‌ ترین راهنما برای ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403 دفترچه راهنمای این آزمون است. شما می‌ توانید با دانلود این دفترچه و سپس مطالعه آن به اطلاعات کاملی از قبیل شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دسترسی داشته باشید. این دفترچه به طور کلی به دو بخش راهنمای عملی نام نویسی و شرایط و مقررات شرکت در آزمون سراسری تقسیم می‌ شود که شامل مواردی همچون مدارک ثبت نام کنکور، هزینه‌ ها، مراحل، تعیین وضعیت نظام وظیفه، نحوه شرکت اتباع خارجی و دانشجویان انصرافی و… می باشد.

دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با آغاز این فرایند یعنی 5 اذر ماه 1402، منتشر شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

معمولا سازمان سنجش به عنوان برگزار کننده کنکور، دفترچه‌ ثبت نام را یک روز قبل یا همزمان با آغاز فرآیند آن در سایت خود منتشر می‌ کند. زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از تاریخ 5 تا 11 آذر ماه ۱۴۰۲ است که انتظار می‌ رود در تاریخ 5 آذر ماه 1402 این دفترچه منتشر و در اختیار عموم قرار گیرد.

 

داوطلبان می توانند روند کلی نام نویسی و شرایط ثبت نام کنکور را در این دفترچه مطالعه نمایند. متقاضیان ثبت نام در کنکور می‌ توانند برای اطلاع از انتشار دفترچه و نکات پیرامون این آژمون به کانال تلگرام کنکور مرکز ایران مشاوره بپیوندند.

دریافت دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام کنکور همزمان با آغاز مهلت نام نویسی بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می‌ گیرد. برای اطلاع از جزئیات و طی کردن فرایند ثبت نام، مطالعه دفترچه کمک بسزایی به داوطلبان خواهد کرد زیرا فایل پی دی اف دفترچه شامل مورادی همچون مدارک، شرایط، مقررات، نحوه نام نویسی، زمان بندی، هزینه ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 و… می باشد. برای دانلود دفترچه می‌ توانید طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سراسری“
  • کلیک بر روی لینک راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول)

لازم به ذکر است برای سهولت امر می‌ توانید بعد از انتشار دفترچه ثبت نام، با کلیک بر روی باکس زیر آن را به صورت pdf دانلود نمایید. البته برای آشنایی بیشتر با فرآیند ثبت نام کنکور می توانید دفترچه سال 1402 را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می‌ شود؟

این دفترچه همزمان با آغاز فرایند ثبت نام یعنی در 5 اذر ماه منتشر شد.

2- دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ از چه طریقی منتشر می‌ شود؟

دفترچه این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می‌ گیرد.

3- در دفترچه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چه مواردی ذکر شده است؟

در این دفترچه راهنمای عملی ثبت نام و شرایط و مقررات شرکت در آزمون شامل تعیین وضعیت نظام وظیفه مدارک، هزینه‌، مراحل و کلیه جزییات مربوطه می‌ باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور