خانه دکتری زمان مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

زمان مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

زمان برگزاری مصاحبه لیسانس به پزشکی 1400
زمان مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400
افزودن فرم

هر ساله از جانب دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزمونی جهت پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته پزشکی برگزار می شود. در این آزمون محدودیتی مبنی بر رشته داوطلبان وجود نداشته و تمامی افراد دارای مدرک لیسانس و واجد شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، می توانند در آن مشارکت داشته باشند. همان طور که می دانید، این آزمون از دو مرحله کتبی و مصاحبه شفاهی تشکیل شده که فرآیند ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 در دی و بهمن انجام گرفت.

معمولا در حدود یک ماه پس از شرکت داوطلبان در آزمون لیسانس به پزشکی، نتایج اولیه منتشر می شود. ظرفیت پذیرش این آزمون محدود بوده و پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی و سپس شرکت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی، تعیین می شوند

زمان مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی، از سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می شود و پذیرفته شدگان موظف به حضور در موعد مقرر می باشند.

زمان مصاحبه آزمون کارشناسی به پزشکی 1400

با توجه به این موضوع که محدودیت شرکت در آزمون برای داوطلبان رشته های مختلف وجود ندارد و امکان شرکت در آزمون برای افراد واجد شرایط از تمام رشته ها فراهم است، احتمال عدم آگاهی نسبت به این رشته بسیار است. از همین رو جلسه ای با عنوان مصاحبه برای پذیرفته شدگان مرحله اول ترتیب داده می شود که به موجب آن، میزان آگاهی و آمادگی داوطلب برای این رشته سنجیده گردد. شیوع ویروس کرونا موجب به تعویق افتادن برگزاری و اعلام نتایج اولیه آزمون سال گذشته شد اما به طور معمول، در فاصله کمتر از یک ماه بعد از اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی، محل و روز مصاحبه حضوری مشخص می گردد که داوطلبان موظف اند در آن حضور پیدا نمایند و دستاورد ها و سوابق آموزشی، پژوهشی خود را به همراه کپی این مدارک در تاریخ مذکور به محل اجرای مصاحبه تحویل دهند. در حال حاضر زمان دقیقی درباره زمان مرحله مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی اعلام نشده است اما شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره، از جدیدترین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

همچنین داوطلبان جهت آگاهی از محل برگزاری مصاحبه باید از سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir اقدام نمایند که هم زمان با اعلام زمان مصاحبه، محل برپایی آن نیز مشخص می گردد.

دقت داشته باشید که این دوره به منظور کسب نیروهای جدید که در زمینه های دیگر نیز اطلاعات دارند، برگزار می شود و مصاحبه آن جهت شناسایی افرادی است که علاوه بر دانش در زمینه مورد نظر، توانایی تحصیل در این رشته را داشته باشند. لازم است بدانید که صرفا قبولی در آزمون کتبی، نشان دهنده پذیرش قطعی شما نخواهد بود. بنابراین توصیه می شود آمادگی های لازم جهت حضور در مصاحبه را در خود ایجاد کرده و با اعتماد به نفس پیش بروید.

بنا به تمام آن چه که گفته شد، نتایج نهایی لیسانس به پزشکی 1400 پس از مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 اعلام خواهد شد و صرفا قبولی اولیه به منزله پذیرش در این رشته نمی باشد. تمامی مراحل این آزمون اعم از ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، نتایج لیسانس به پزشکی و یا اطلاع رسانی در حیطه زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی یا زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نیز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هر یک از موارد ذکر شده، می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید و به تکمیل آگاهی خود بپردازید.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 در چه تاریخی است؟

در حال حاضر زمان دقیقی در این باره منتشر نشده است اما به محض انتشار، در کانال تلگرامی ایزان مشاوره اعلام می گردد.

2- چگونه باید محل برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی را متوجه شویم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir در زمان اعلام نتایج اولیه، از محل برگزاری مصاحبه این آزمون نیز مطلع گردید.

3- آیا دعوت به مصاحبه داوطلبان شرکت کننده در آزمون لیسانس به پزشکی به معنای پذیرش داوطلب می باشد؟

خیر، پس از طی نمودن مراحل مربوط به مصاحبه حضوری و ارائه مدارک لازم و بررسی های کارشناسان، نتایج نهایی اعلام می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک نظر
  1. باران

    سلام
    میزان جریمه پرداختی برای انصراف از رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران،ورودی ۹۶، چقدر هست؟

مشاوره دکتری پیج دکتری