خانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی آن شده اند، باید در زمان مقرر اقدامات لازم را جهت حضور در مصاحبه به انجام برسانند. پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول مورد بررسی قرار می گیرد و در این میان افرادی که مدارکشان تایید شود، به مصاحبه دعوت خواهند شد.

 

زمان، مکان و جزئیات مصاحبه این آزمون در سامانه کارا به اطلاع متقاضیان می رسد. اما قبل از آن یعنی مدتی بعد از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تاریخ مراجعه به سامانه مذکور از طریق سایت آموزش و پرورش استان انتخابی اعلام می شود. چنانچه داوطلبی در زمان تعیین شده در محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش حضور نیابد، به منزله انصراف او از سایر مراحل تلقی شده و امکان اعتراض نیز وجود نخواهد داشت.

داوطلبان می بایست مدارک خود را جهت مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در سایت my.medu.ir بارگذاری نمایند.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

اطلاع از زمان مصاحبه یکی از فاکتورهایی است که در افزایش تسلط بر خود تاثیر بسزایی نیز دارد. داوطلبان می بایست پس از شرکت در آزمون و اعلام نتایج در زمان مقرر به هسته های گزینش محل استان خود مراجعه کرده و مورد ارزیابی تکمیلی قرار گیرند.

زمان مصاحبه آزمون آموزگاری

پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ادامه روند پذیرش خود، باید در مرحله دوم یعنی مصاحبه شرکت کنند. مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش حیطه آموزگار ابتدایی واستثنائی در 20 فروردین 1403 انجام می گیرد.

زمان مصاحبه آزمون دبیری

پس از اعلام نتایج اولیه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، داوطلبان پذیرفته شده می توانند از 29 خرداد ماه لغایت 2 تیر ماه به مای مدیو مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم خود اظهاری، از زمان و محل دقیق مصاحبه خود آگاهی یابند. دقت داشته باشید که پیش از هرچیز فرم استشهاد نامه ای که از سوی سازمان سنجش در نظر گرفته شده است را نیز می بایست کامل کنید که این روند به منظور تایید اطلاعات هویتی متقاضی می باشد.

زمان مصاحبه آزمون مشاغل کیفیت بخشی

با اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی سال ١۴٠٣ در تاریخ 25 خرداد ماه، داوطلبان دعوت شده می بایست برای اقدامات بعدی، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون برگ ها مورد درخواست، اقدام نمایند. زمان دقیق تکمیل اطلاعات خوداظهاری داوطلبان در هفته اول تیرماه از طریق سوی وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد. 

محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تعیین مکان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403، پس از انتشار کارنامه داوطلبان صورت می گیرد و در صورتی که قبول شدگان آزمون کتبی در جلسه مصاحبه حاضر نشوند، قبولی ایشان لغو می گردد.

با شروع روند فرایند مصاحبه داوطلبان باید به سایت مای مدیو مراجعه و فرم خود اظهاری موجود در سامانه کارا را تکمیل نمایند. با تشکیل پروفایل شخصی در سامانه کارا، اطلاع رسانی کلیه مراحل، زمان و مکان مصاحبه برای هر شخص به صورت مجزا در پروفایل کاربری سامانه کارا اعلام می شود.

در جدول زیر آدرس سایت آموزش و پرورش هر استان قرار گرفته تا داوطلبان با مراجعه به آن از زمان شروع به کار سامانه کارا اطلاع حاصل نمایند.

آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها 1403
نام استاننشانی درگاه اطلاع رسانی
آذربایجان شرقیea.medu.gov.ir
آذربایجان غربیwa.medu.gov.ir
اردبیلarta.medu.gov.ir
اصفهانisf.medu.gov.ir
البرزalborz.medu.gov.ir
ایلامilam.medu.gov.ir
بوشهرbushehr.medu.gov.ir
شهر تهرانtehran.medu.gov.ir
شهرستان های استان تهرانteo.medu.gov.ir
چهارمحال و بختیاریchb.medu.gov.ir
خراسان جنوبیskh.medu.gov.ir
خراسان رضویrazavi.medu.gov.ir
خراسان شمالیkhn.medu.gov.ir
خوزستانkhouz.medu.gov.ir
زنجانzanjan.medu.gov.ir
سمنانsemnan.medu.gov.ir
سیستان و بلوچستانsb.medu.gov.ir
فارسfars.medu.gov.ir
قزوینcaspian.medu.gov.ir
قمqom.medu.gov.ir
کردستانkurd.medu.gov.ir
کرمانkerman.medu.gov.ir
کرمانشاهkermanshah.medu.gov.ir
کهگیلویه و بویراحمدkb.medu.gov.ir
گلستانgolestan.medu.gov.ir
گیلانguilan.medu.gov.ir
لرستانlorestan.medu.gov.ir
مازندرانmazand.medu.gov.ir
مرکزیmarkazi.medu.gov.ir
هرمزگانhormozgan.medu.gov.ir
همدانhamedan.medu.gov.ir
یزدyazd.medu.gov.ir

مراحل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

تکمیل نمون برگ ها و بارگذاری مدارک

پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت می بایست با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش اقدام نمایند. جهت ورود به سامانه مذکور از طریق درگاه دولت، داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است. فرم اعلام آمادگی ارزیابی در ادامه مطلب بارگذاری شده است که یکی از مدارک برای بارگذاری پیش از برگزاری مصاحبه می باشد. این امکان وجود دارد که پس از بارگذاری و بررسی مدارک داوطلبی صلاحیت شرکت در مصاحبه مربوطه را نداشته و حذف گردد.

بررسی مدارک و ویژگی های جسمانی

همانطور که می دانید یکی از مراحل گزینش افراد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام معاینات پزشکی است؛ این اقدام به منظور بررسی شرایط و همچنین تشخیص این است که متقاضی نسبت به وظیفه محول توانایی جسمانی کافی را داشته باشد. در این بخش جهت بررسی سلامت جسمانی و روانی متقاضیان، از آن ها تست های قد، وزن، بینایی، شنوایی و… گرفته خواهد شد.

سنجش و ارزیابی تکمیلی

داوطلبانی که به مصاحبه دعوت شده اند، نمره حدنصاب آزمون کتبی را کسب کرده اند و از لحاظ علمی در سطح قابل قبولی قرار دارند. در این مرحله شخصیت، نحوه رفتار، گفتار و توانایی متقاضیان در شغل معلمی را با استفاده از تدریس بخشی از کتاب درسی می سنجند. با توجه به تغییراتی که دروند و نحوه مصاحبه ایجاد شد، سوالات مصاحبه از محور کلی خارج شده و در موارد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد.

گزینش

در این مرحله معیارهای اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی داوطلبان سنجیده می شود. جهت تشخیص این امر، معمولا پذیرفته شدگان اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش آموزش و پرورش به جلسه گزینش دعوت می شوند. داوطلب می بایست برای انجام فرایند گزینش، مطابق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان، جهت بررسی صلاحیت های عمومی گزینش به محل تعیین شده مراجعه نماید.

 

نکته: پذیرفته‌شدگان آزمون مشاغل کیفیت بخشی لازم است در روز چهارشنبه ۶ تیر ماه برای انجام آزمون کتبی به محل‌های تعیین شده از سوی اداره کل‌های استانی مراجعه نمایند. این مرحله مهارتی بوده و نیاز به مطالعه منبع خاصی ندارد. کارت شناسایی معتبر را برای این مرحله همراه داشته باشید.

 

نکته:در مصاحبه آزمون مشاغل کیفیت بخشی آزمون عملی تربیت بدنی و مهارت کمک های اولیه مربوط به رشته شغل های مربی امورتربیتی و سبک زندگی و نیز مربی تربیت بدنی و سلامت اخذ میگردد. شایسته اسـت داوطلبین رشته های ذکر شده پـس از قبولی در مرحله اول آزمون، جهت شرکت در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلـی آمادگی مربوطه را کسب نمایند.

 

پس از اتمام مراحل مصاحبه نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org منتشر می شود. افرادی که مورد پذیرش نهایی قرار گیرند، می بایست در یک دوره یک ساله تحت عنوان دوره مهارت آموزی استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایند.

دانلود فرم استشهاد محل آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

همانطور که گفته شد داوطلبان می بایست پیش از آگاهی از زمان و محل مصاحبه خود نسبت به تکمیل فرمی تحت عنوان “فرم استشهاد محل” در سایت my.medu.ir اقدام نمایند. لینک دانلود آن جهت آشنایی بیشتر برای داوطلبان قرار داده شده است.

مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبانی که به مصاحبه رشته های مورد نیاز استخدامی آموزش و پرورش دعوت می شوند، باید برخی مدارک را در جلسه آن به همراه خود داشته باشند. این مدارک توسط سایت آموزش و پرورش استان مربوطه به همراه جزئیات لازم به اطلاع پذیرفته شدگان می رسد که در ادامه کلیات آن را ذکر کرده ایم.

  • اصل شناسنامه و کارت ملی
  •  اصل و تصویر شناسنامه پدر و فرزندان
  •  اصل و تصویر سند ازدواج برای داوطلبان متأهل (مطابق مفاد دفترچه آزمون)
  • اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
  • اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال
    سکونت)؛
  • اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصد ایثارگران؛
  • اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانشآموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأ˻د مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نمودهاند، میبایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند)
  • اصل گواهی مربوط به فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و جهادی و.. مطابق مفاد دفترچه آزمون

مدارک امتیاز آور قابل ارائه در ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (مرحله مصاحبه) به شرح زیر می باشد:

  • مدرک کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی.
  • سوابق فعالیت های تحصیلی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، تدریس و فناوری های نوین
  • گواهی های معتبر مهارت ها و مرتبه های علمی، ادبی ،فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری.
  • تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریت میانی و عالی.
  • پژوهش های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات معتبر.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در چه زمانی انجام می گیرد؟

زمان و محل مصاحبه در پروفایل کاربری هر شخص در سامانه کارا تعیین می شود.

2- برای اطلاع از زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

زمان، مکان و جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون مذکور از طریق سایت مای مدیو در بخش سامانه کارا در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

3- داوطلبان باید چه مدارکی در روز مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳به همراه داشته باشند؟

همراه داشتن مدارکی اعم از مدارک شناسایی، تحصیلی، سهمیه، کارت پایان خدمت و... را در زمان برگزاری مصاحبه الزامیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ نظر
  1. عباس ناظری

    سلام خسته نباشید زمان مصاحبه اموزش و پرورش اموز گار ابتدایی ۱۴۰۲ مشخص نشد ه کی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تا کنون اطلاعیه در این بازه منتشر نشده است برای اطلاعات بیشتر به سایت آموزش و پرورش و با مراجعه حضوری به آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

  2. شیوا

    سلام من چندماه پیش مدرک msrt گرفتم آیا کمک میکنه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، داشتن هر گونه مدرک زبان انگلیسی در فرآیند گزینش به شما کمک زیادی می کند.

  3. محمد

    سلام ببخشید آیا زمان مصاحبه مشخص شده؟

    • ایران مشاوره

      با سلام، خیر؛ در حال حاضر زمان مشخصی برای مصاحبه ی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲، اعلام نشده است.

  4. مینو

    سلام.جواب مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش چه زمان و از چه طریقی قابل مشاهده س

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج ازمون استخدامی اموزش و پرورش منتشر نشده است. نتایج از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده خواهد بود.

  5. حمید وثوقی

    زمان ارائه مدارک به صورت اینترانتی برای مصاحبه افراد پذیرفته شده کی می باشد

    • ایران مشاوره

      با سلام، مطابق با اطلاعیه ی سایت سنجش، پذیرفته شدگان می بایست از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵، برای انجام سایر مراحل به سایت ارگان های مربوطه مراجعه کرده.

دریافت مشاوره