خانه استخدام نیروی انتظامی زمان مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-۱۴۰۳

زمان مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-۱۴۰۳

نحوه برگزاری مصاحبه افسری علوم انتظامی امین 1402 - 1403

داوطلبانی که پس از ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین شرکت کرده و بعد از اعلام نتایج اولیه متوجه پذیرش خود می گردند، به مرحله مصاحبه دعوت می شوند تا صلاحیت آن ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد. مرحله مصاحبه این دانشگاه با هدف سنجش میزان صلاحیت جسمانی، روانی، عقیدتی و… داوطلبان در بازه زمانی مشخصی جهت تحصیل در رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین و اشتغال در نهاد نیروی انتظامی برگزار می گردد. برخی مراحل این رویه به صورت استانی انجام می پذیرد و تاریخ دقیق برگزاری آن نیز از طریق پیام کوتاه به داوطلبان اعلام می گردد.

زمان مصاحبه دانشگاه افسری امین حدودا 10 الی 20 روز پس از اعلام نتایج مرحله اول از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به پذیرفته شدگان اعلام می شود.

زمان و مکان مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین 1402 – 1403

داوطلبانی که قصد دارند تا در دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به تحصیل بپردازند، می بایست در آزمون های ورودی این دانشگاه شرکت نمایند. اسامی داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون اولیه می شوند، در زمان مشخصی اعلام می گردد و پس از آن، به میزان چند برابر ظرفیت از پذیرفته شدگان جهت شرکت در مرحله مصاحبه دعوت به عمل می آید. 

زمان مصاحبه

بنابر آخرین اخبار، حدودا 10 الی 20 روز پس از اعلام نتایج اولیه، زمان و مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه افسری امین از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون کتبی اطلاع رسانی می شود و این افراد می بایست در موعد اعلام شده و با در دست داشتن مدارک لازم به محل برگزاری مصاحبه مراجعه نمایند.

با توجه به عدم برگزاری آزمون کنبی دانشگاه افسری علوم انتظامی امین برای سال 1402-1403، هیچ گونه اطلاعیه موثقی در رابطه با زمان مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین نیز منتشر نشده است اما شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره از جدیدترین اخبار مربوطه مطلع گردید.

مکان مصاحبه

به دلیل آن که مکان مصاحبه در هر استان متفاوت می باشد لذا نمی توان در خصوص محل برگزاری مصاحبه اظهار نظر کرد اما طبق دوره های گذشته مراحل اولیه این مصاحبه در هر استان به صورت جداگانه برگزار شده و پذیرفته شدگان برای تایید نهایی به هسته گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین (به نشانی تهران – انتهای اتوبان شهید همت غرب – بزرگراه شهید خرازی) مراجعه نموده اند. توجه کنید که عدم حضور در محل مصاحبه به معنای انصراف قطعی از فرآیند پذیرش بوده و در این صورت داوطلبان حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. 

مراحل مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

همان طور که گفته شد، مصاحبه و گزینش این دانشگاه در هر استان به صورت جداگانه برگزار می شود اما مراحل مشابهی دارد که در موارد زیر به آن ها اشاره کرده ایم.

  • معاینات پزشکی (تست پزشکی اولیه و تکمیلی)
  • تست ورزش (جهت سنجش آمادگی جسمانی داوطلبان برای برعهده گرفتن وظیفه مرتبط با ناجا)
  • روخوانی قرآن کریم
  • بررسی مدارک
  • مصاحبه شفاهی (مطرح نمودن پرسش های متعددی پیرامون مسائل عقیدتی، سیاسی، روانشناختی، علمی، شخصی و…)
  • تحقیقات محلی 

با توجه به این که نقش فارغ التحصیلان این دانشگاه در تامین امنیت کشور دارای اهمیت ویژه ای می باشد، پذیرش در آن چندان آسان نبوده و نیازمند افزایش سطح آگاهی و مهارت های تخصصی و کلامی می باشد تا متقاضیان بتوانند در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین با موفقیت ظاهر شوند. بالابردن سطح اطلاعات عمومی، عقیدتی، آشنایی با روادید سیاسی روز ایران و جهان، داشتن تمرینات بدنی مفید و موثر و… می تواند به شما در افزایش سطح آمادگی تان برای شرکت در مرحله مصاحبه کمک نماید.

نتایج شرکت در مصاحبه، 1 الی 2 هفته پس از اتمام فرایند مذکور به اطلاع متقاضیان می رسد و پذیرفته شدگان نهایی می توانند جهت انجام نام نویسی حضوری به واحد دانشگاهی افسری امین واقع در شهر تهران مراجعه نمایند.

 

سوالات متداول

1- مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه زمانی صورت می گیرد؟

زمان و مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه افسری امین، حدودا 10 الی 20 روز پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون و از طریق پیام کوتاه به پذیرفته شدگان اعلام می شود.

2- مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به چه صورت برگزار می شود؟

به طور کلی، مرحله مصاحبه دانشگاه افسری امین به صورت استانی و غیرفراگیر برگزار می شود.

3- مصاحبه دانشگاه افسری علوم انتظامی امین شامل چه مراحلی است؟

معاینات پزشکی، تست ورزش، روخوانی قرآن کریم، مصاحبه شفاهی و تحقیقات محلی از جمله مراحل این مصاحبه می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. رضا

    سلام
    زمان ثبت نام دانشگاه افسری کی هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      فعلا اطلاعیه ای من باب دانشگاه افسری امین منتشر نشده است. شما میتوانید با مراجعه به سایت ایران مشاوره از آخرین اخبار مطلع شوید
      لازم به ذکر است سال گذشته زمان ثبت نام دانشگاه افسری امین از ۱۲ آذر بوده است.

دریافت مشاوره