خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می شود؟

یازدهین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت سراسری برگزارشد که در این ازمون 75 هزار نفر از سراسر کشور برای جذب در دستگاه های اجرایی کشور به رقابت پرداخته اند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

پس برگزاری آزمون موضوعی که ذهن داوطلبان را به خود درگیر کرده زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی و محوه دریافت آن است. طبق اخبار موجود اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا یک ماه آینده در نیمه اول بهمن ماه انجام می شود.

نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی که نشان دهنده برگزیدگان مرحله مصاحبه می باشد، پیش از آغاز سال جدید (پایان سال 1402) اعلام خواهد شد.

انتظار می رود هر دوی نتایج آزمون اعم از اولیه و نهایی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir منتشر گردد. در صورت تغییر این روند اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و مشخص شدن برگزیدگان، داوطلبان سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خواهند شد. با در نظر گرفتن بهترین حالت انتظار می رود که تا پیش ازپاین سال جاری روند اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله مصاحبه نیز اطلاع رسانی شود تا نیروهای جدید در سال 1403 آغاز به کار نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی