خانه آزمون استخدامی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حدود یک الی یک و نیم ماه پس از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، نتایج اولیه آن منتشر می شود. نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت کارنامه بوده که درصد دروس، اطلاعات هویتی و نشان دهنده قبولی یا عدم قبولی داوطلب و همچنین راه یابی به مرحله مصاحبه می باشد. زمان اعلام نتایج از طریق دفترچه ثبت نام و یا اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود. شایان ذکر است، در سال جاری، آموزش و پرورش برای عناوین شغلی مختلف مثل آموزگاری، دبیری و… آزمون های استخدامی مجزایی برگزار نموده که زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲جدا از هم می باشد.

 

✅ لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 (آموزگار ابتدایی و استثنائی)

 

لینک مستقیم مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ (دبیری و هنرآموزی) 

(به محض انتشار فعال می گردد)

لینک مستقیم مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402 عنوان شغلی آموزگار ابتدایی بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده است.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 – آموزگاری

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ اهمیت بسیاری دارد چرا که این نتایج، به نمایندگان سازمان آموزش و پرورش کمک می‌ کند تا نامزدهایی را که برای مصاحبه و ارزیابی بعدی صلاحیت دارند، انتخاب کنند. همچنین برای نامزدها نیز اهمیت دارد تا بدانند که آیا در مراحل بعدی این فرآیند شرکت خواهند کرد یا خیر.

زمان نتایج اولیه آزمون آموزگاری

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط سازمان آموزش و پرورش، کارنامه عنوان شغلی آموزگار ابتدایی در تاریخ 30 خرداد ماه 1402 اعلام شده است. این نتایج اسامی نامزدهایی است که در آزمون با موفقیت عمل کردند و واجد شرایط لازم برای مصاحبه آموزگار ابتدایی و مراحل بعدی هستند، معرفی می کند.

زمان نتایج نهایی آزمون آموزگاری

پس از انجام مصاحبه، صحبت از نتایج نهایی به میان می آید و اطلاع از آن امری مهم می شود. نتایج نهایی آزمون آموزگاری در تاریخ 30 شهریور ماه 1402 به داوطلبان عرضه شد. پس از این تاریخ، آن ها می بایست در جلسه توجیهی شرکت کرده و دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را شروع کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – دبیری

با اتمام برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان در انتظار زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دبیری آموزش و پرورش به سر می برند و خواهان اطلاع از زمان دقیق آن هستند تا بتوانند مراحل بعدی اعم از مصاحبه، شرکت در دوره مهات آموزی و…. در زمان مربوطه پشت سر بگذراند.

زمان نتایج اولیه آزمون دبیری

نتایج اولیه آزمون دبیری روز سه شنبه 7 شهریور ماه 1402 اعلام شد. افرادی که نتیجه قبولی در آزمون دبیری را کسب کرده‌ اند، به مرحله بعدی یعنی مصاحبه آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش منتقل می‌ شوند. نتایج نهایی و لیست نفرات قبول شده پس از اتمام تمامی مراحل، در تاریخ‌ های بعدی اعلام خواهد شد.

زمان نتایج نهایی آزمون دبیری

از زمان برگزاری آزمون دبیری تا اعلام نتایج آن ممکن است دوره ای دو الی سه ماهه طی شود. پس از به سلامت عبور کردن از مراحل سخت گیرانه دانشگاه فرهنگیان برای جذب افراد کارآمد، نتایج نهایی روی سایت آموزش و پرورش به نشانی sanjesh.org نمایش داده خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دبیری مشخص نمی باشد اما ممکن است در مهر ماه ۱۴۰۲ باشد. در صورت هرگونه خبر پیرامون این موضوع مقاله بروز خواهد شد و در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ما قرار خواهد گرفت.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

برای دریافت جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. نتایج اولیه عناوین مختلف شغلی این آزمون مراحل یکسانی دارد و تنها تفاوت آن، در مرحله دوم و سوم (انتخاب لینک فعال شده مربوطه) می باشد.

نحوه مشاهده نتایج اولیه

  1. جهت مشاهده نتایج ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید. در صفحه باز شده باید گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” را انتخاب نمایید.
  2. با کلیک بر روی لینک فعال شده “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402 (آموزگاری _ دبیری)” کلیک کنید.
  3. مجدد روی “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (آموزگاری _ دبیری)” کلیک کنید.
  4. در صفحه جدیدی که برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش باز می‌شود، باید اطلاعاتی مانند شماره پرونده، شماره شناسنامه و تاریخ تولد را وارد نموده و کلید “جستجو” را بفشارید. حال می توانید نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.

همچنین برای اعتراض به نتایج می توانید بر روی لینک اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی

  • نخست وارد سایت sanjesh.org شده و روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.

نتایج نهایی آموزگاری

  • در این مرحله “سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی سال 1401” را انتخاب کرده تا وارد صفحه بعد شوید.

نتایج نهایی آموزگاری

  • بر روی لینک فعال سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنائی) سال 1401کلیک کنید.

نتایج نهایی نهایی آموزگاری

  • سپس یکی از فیلدها را پر کرده و نتایج نهایی خود را مشاهده نمایید.

نتایج نهایی آموزگاری

لازم به ذکر است که تمامی مراحل مذکور برای هردو عنوان شغلی، یکی است. پس از دریافت نتایج نهایی شرکت در دوره مهارت آموزی ضروری است و عدم ثبت نام در آن به منزله انصراف داوطلب از ادامه مراحل می باشد. مطابق آخرین اخبار داوطلبان می بایست هفته ای دوبار (پنجشنبه و جمعه ها) با حضور در دانشگاه فرهنگیان دوره ی یکساله خود را پشت سربگذراند.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری ۱۴۰۲ کی منتشر می شود؟

نتایج اولیه آزمون دبیری روز سه شنبه 7 شهریور ماه 1402 اعلام شد.

2- نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می گردد؟

برای آزمون دبیری مهر ماه و آزمون آموزگاری 30 شهریور ماه اعلام می گردد.

3- نحوه دریافت نتایج اولیه آموزگاری و دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چگونه است؟

از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توان نتایج را دریافت نمود.

4- آیا می توان به نتایج نهایی آموزگاری و دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۲ اعتراض کرد؟

بله، اعتراض به نتایج نهایی آزمون آموزگاری از 48 ساعت پس از اعلام نتایج به مدت 20 روز امکان پذیر است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. Kamran

    سلام نتیجه ی اموزگاری کی اعلام میشه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام, نتایج اولیه احتمالا تا اواخر هفته اعلام می شود.

  2. مجید

    لینکی که قرار دادید برای سال ۱۴۰۱ می باشد.

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام, نتایج اولیه آزمون آموزگاری تا آخر هفته در سایت سنجش منتشر می شود.

مشاوره استخدامی پیج استخدامی