خانه سامانه و سایت سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان و انتشار فراخوان و اطلاعیه های مرتبط به برگزاری مرحله ارزشیابی تخصصی و شفاهی، داوطلبان می بایست جهت ثبت نام اینترنتی خود برای حضور در جلسه مصاحبه اقدام نمایند. سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با هدف انجام امور مرتبط با نام نویسی داوطلبان برای شرکت در جلسه مصاحبه طراحی گردیده است. متقاضیان می بایست در مهلت های تعیین شده به این سامانه مراجعه و فرایند ثبت نام خود را به انجام رسانند.

 

✅لینک ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

 

ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، از طریق سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی به نشانی psd.cfu.ac.ir انجام می شود.

معرفی سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با هدف سهولت داوطلبان برای ارائه مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان به مراکز گزینش آموزش و پرورش توسط این دانشگاه راه اندازی شد. داوطلبانی که با اعلام درصد های فرهنگیان در نیمه دوم خرداد، جزء پذیرفته شدگان هستند، می بایست پیش از فرا رسیدن زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، به سامانه مورد بحث مراجعه نموده و اقدامات لازم نظیر ارائه اطلاعات و بارگذاری مدارک ذکر شده در اطلاعیه ی دانشگاه را به انجام رسانند.

شماره 1: فهرست اعلانات

مراجعه کنندگان به این سامانه از طریق منوی فهرست اعلانات می توانند به تمامی جزئیات منتشر شده در خصوص برگزاری ارزشیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان دست یابند. خدمات موجود در جدول اعلانات در این بخش به شرح زیر هستند:

  • برنامه زمان بندی ثبت نام: در این بخش اطلاعیه منتشر شده توسط دانشگاه فرهنگیان شامل زمان بندی های مرتبط با ثبت نام اینترنتی و برگزاری مصاحبه و ارزشیابی تکمیلی قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می توانید بر روی لینک کلیک کنید.
  • پردیس ها و مراکز: لیست تمامی واحدهای دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور همراه با نشانی دقیق و اطلاعات تماس آن ها به ترتیب استان ها براساس حروف الفبا قرار داده شده است.
  • نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز: در این بخش داوطلبان می توانند از جزئیات مدارک مورد نیاز ثبت نام برای بارگذاری در سامانه و ارائه در جلسه ارزیابی تکمیلی و نحوه انجام فرآیند نام نویسی اطلاع یابند.
  • تاریخ های مهم: در این قسمت برنامه شروع، پایان و تمدید های احتمالی مهلت ثبت نام درج می گردد.
  • ورود داوطلبان به سامانه: لینک مستقیم بخش ورود به سامانه در این قسمت درج گردیده است و متقاضیان می توانند با درج اطلاعات ورود خود جهت ثبت نام اقدام نمایند.
  • درباره سامانه: در این بخش اطلاعات کلی در خصوص سامانه و هدف راه اندازی آن ذکر گردیده است.

شماره 2: کاربران دانشگاه

در این بخش لینک ورود به سامانه برای کاربران دانشگاه فرهنگیان قرار داده شده است. جهت ورود به سیستم درج نام کاربری و رمز عبور به همراه عبارت تصویر امنیتی الزامی است.

شماره 3: دسترسی سریع

در صورتی که در هریک از صفحات سامانه باشید با کلیک بر روی دو گزینه “صفحه اصلی” و “ورود داوطلبان” به بخش های مربوطه هدایت می شوید.

چه زمانی به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنیم؟

بعد از اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور از قبیل دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان دعوت شده به مصاحبه این دانشگاه، می بایست اطلاعیه های بعدی این سازمان را در خصوص برگزاری جلسه مصاحبه و ارزیابی تکمیلی دریافت نمایند.

 

معمولا 48 ساعت بعد از انتشار اطلاعیه های مرتبط با جزئیات برگزاری ارزیابی تکمیلی داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند و مدارکی که در اطلاعیه مربوطه ذکر گردیده است را بارگذاری نمایند. مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده، زمان اعلام نتایج اولیه در نیمه دوم خرداد و دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، اواخر خرداد 1403 می باشد و متقاضیان با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در آن زمان می بایست جهت تکمیل فرایند نام نویسی اینترنتی و آپلود مدارک تعیین شده به سامانه مذکور مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

پس از انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان داوطلبان باید به سامانه وارد شوند و اطلاعات لازم را وارد نمایند. با توجه به خدمات ارائه شده توسط سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کاربران آن به دو دسته تقسیم می شوند، داوطلبان شرکت در مصاحبه و کاربران دانشگاه. جزئیات اطلاعات لازم و خدمات ارائه شده برای هر یک از این دو دسته متفاوت است و در ادامه راهنمای تصویری ورود به سامانه برای هر یک عنوان گردیده است.

راهنمای ورود داوطلبان

داوطلبانی که جزء پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می باشند، برای ورود به سامانه جهت بارگذاری مدارک خود می بایست مطابق راهنمای زیر عمل نمایند.

  • به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir  مراجعه کرده و از منوی اعلانات لینک “ورود داوطلبان به سامانه” را برگزینید.

مرحله یک ورود داوطلبان به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

  • جهت ورود به سامانه لازم است کدملی و شماره شناسنامه خود را بدون صفر آن سمت چپ آن درج و سپس عبارت تصویر را وارد کنید و دکمه “ورود داوطلب” را بفشارید.

مرحله دو ورود داوطلبان به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

راهنمای ورود کاربران دانشگاه

  • در ابتدا وارد سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با آدرس اینترنتی psd.cfu.ac.ir شوید و از بخش بالای صفحه روی عبارت “کاربران دانشگاه” کلیک کنید.

مرحله یک ورود کاربران دانشگاه به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از ثبت عبارت تصویر دکمه “ورود” را بفشارید.

مرحله دو ورود کاربران دانشگاه به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

نحوه ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

همان طور که عنوان شد، داوطلبانی که با دریافت نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان جزء دعوت شدگان هستند باید جهت بارگذاری مدارک خود به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی این دانشگاه مراجعه کنند. پس از ورود به سامانه با عمل مطابق مراحل زیر می توانند با موفقیت مدارک خود را بارگذاری نمایید.

  • وارد سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir  شوید و از منوی اعلانات لینک “ورود داوطلبان به سامانه” را برگزینید.

مرحله یک ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • کد ملی و شماره شناسنامه خود را بدون صفر آن سمت چپ آن درج سپس عبارت تصویر را وارد نموده و در نهایت دکمه “ورود داوطلب” را بفشارید.

مرحله دو ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • با ورود به صفحه کاربری خود، در اولین قدم می بایست اطلاعات شناسایی خود را تکمیل کنید. برای این کار در جدول ابتدایی داده های سازمان سنجش را رویت کرده و پس از آن در باکس های مربوطه اطلاعات و مدارک لازم را بارگذاری کنید.

مرحله سه ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در قدم بعدی می بایست مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنید.

مرحله چهار ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • فایل مدارک تحصیلی خود را مطابق شرایط ذکر شده در این قسمت آپلود نمایید.

مرحله پنج ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در این مرحله می بایست هزینه تعیین شده را از طریق درگاه پرداخت موجود در سامانه بپردازید.

مرحله شش ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در مرحله پایانی مدارک امتیاز آور خود را بارگذاری کنید و توجه داشته باشید، ارائه مدارک در این بخش برای تمامی کاربران الزامی نیست.

مرحله هفت ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

لیست مدارکی که داوطلبان می بایست آن ها را در بازه تعیین شده در سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بارگذاری نمایند، در اطلاعیه های این دانشگاه اعلام می گردد. بارگذاری صحیح و بدون نقص مدارک پیش از اتمام مهلت ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که عدم انجام فرایند مورد بحث به عنوان انصراف فرد از پذیرش و حذف کامل وی از مراحل بعدی گزینش خواهد بود.

(مدارک عنوان شده در جدول زیر برای سال گذشته می باشد و به محض انتشار شرایط مربوط به ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.)

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
نوع مدرکجزئیات 
مدارک شناساییفایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg و حجم حداکثر 2 مگابایت
مدارک تحصیلیتصویر کارنامه کنکور ۱۴۰۳ سازمان سنجش، تصویر ریز نمرات دوره متوسط دوم، تصویر مدرک دیپلم یا گواهی موقت با فرمت jpg یا pdf و حداکثر حجم 2 مگابایت
مدارک پرداخت هزینهکارت بانکی عضو شبکه شتاب دارای رمز دوم پویا برای پرداخت هزینه 214 هزار تومن
مدارک امتیاز آورگواهی معتبر مهارت‌ها و یا مدارک اثبات کسب مقام به صورت فایل اسکن شده

مدارک امتیاز آور چیست؟

داوطلبانی که در دو زمینه تعیین شده توسط دانشگاه فرهنگیان دارای سوابق مثبتی هستند، می توانند اطلاعات و مدارک آن ها را در بخش آخر فرایند ثبت نام ثبت و فایل مرتبط به آن ها را بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است ارائه مدارک امتیاز آور برای تمامی داوطلبان الزامی نیست و با ارائه آن می توان امتیاز بیشتری در مجموع نمرات ارزیابی تکمیلی کسب نمود. زمینه های مطرح شده در این خصوص شامل موارد زیر هستند.

  • کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی
  • گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری

خطاهای سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

ممکن است برخی کاربران هنگام بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با مشکلاتی برای آپلود مدارک و تکمیل فرآیند نام نویسی مواجه شوند. در ادامه تعدادی از مشکلات متداول‌ سامانه بیان و شیوه برطرف نمودن آن ذکر گردیده است.

مشکلات سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 
نوع مشکلشیوه برطرف نمودن 
هنگام ورود به سامانه صفحه سفید است و امکان درج اطلاعات نیستیک بار مرور خود را بسته و مجدد وارد سامانه شوید
آپلود مدارک امکان پذیر نیست.ممکن است اینترنت شما ضعیف باشد

 

سوالات متداول

1- برای ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می بایست از چه طریقی اقدام نمود؟

داوطلبان برای انجام این فرایند باید به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

2- از چه تاریخی می توان به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ مراجعه نمود؟

طبق اطلاعیه های منتشر شده اعلام نتیجه اولیه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳، نیمه دوم خرداد انجام می شود لذا داوطلبان با پیگیری اطلاعیه های مربوط در این زمان بایستی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

3- چه مدارکی برای بارگذاری در سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ مورد نیاز است؟

مدارک شناسایی و تحصیلی به همراه موارد امتیاز آور که در متن مقاله شرح داده شده اند، از جمله مدارک مورد نیاز هستند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره