خانه فرهنگیان اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

بعد از برگزاری آزمون اختصاصی دانشجو- معلم 1403، داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند، منتظر اعلام اسامی پذیرفته شدگان برای دعوت به مصاحبه تخصصی این دانشگاه می باشند. سازمان سنجش آموزش کشور پس از برگزاری آزمون تخصصی فرهنگیان در اردیبهشت ۱۴۰۳، لیست اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان را به انتشار می رساند. افرادی که اسم خود را در میان قبول شدگان مشاهده نمودند، می بایست مطابق اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش جهت ثبت نام و پس از آن شرکت در مصاحبه حاضر شوند.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان 1403، نیمه دوم خرداد منتشر می شود.

زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت نیمه متمرکز صورت می گیرد و داوطلبان می بایست علاوه بر داشتن حد نصاب تراز دانشگاه فرهنگیان و در مرحله مصاحبه و ارزیابی نیز شرکت نمایند.

طبق تغییرات اعلام شده در دفترچه کنکور سراسری 1403، روال همیشگی انتخاب رشته و پذیرش و اعلام نتایج هر یک از مراحل، به طور کامل نسبت به گذشته تغییر کرده است، به این صورت که داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرده اند بایستی در دی ماه 1402 انتخاب رشته کنند و سپس در 6 و 7 اردیبهشت در آزمون اختصاصی دانشجو-معلم ۱۴۰۳ شرکت نمایند.

نتیجه آزمون اختصاصی فرهنگیان نیمه دوم خرداد اعلام می شود و پذیرفته شدگان پس از انجام فرایند ثبت نام برای مصاحبه طبق اطلاعیه های منتشر شده در آن زمان، در اواخر خرداد 1403 به مصاحبه دعوت خواهند شد. برای اطلاع از اخبار تکمیلی می توانید در کانال تلگرام کنکور فرهنگیان  ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبانی که اقدام به شرکت در آزمون اختصاصی فرهنگیان 1403 داشته اند، می بایست با انتشار اطلاعیه اعلام نتایج این آزمون، جهت مشاهده نتیجه پذیرش اولیه خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. برای دریافت نتایج می بایست به شیوه زیر اقدام نمود.

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید سپس گزینه “سراسری” را برگزینید.

مرحله اول اعلام نتایج مصاحبه فرهنگیان

  • لینک فعال “اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

مرحله دوم اعلام نتایج مصاحبه فرهنگیان

  • مجدد بر لینک “اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1403” کلیک کنید.

مرحله سوم اعلام نتایج مصاحبه فرهنگیان

  • اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در نهایت کلید “مشاهده” را بفشارید.

مرحله چهارم اعلام نتایج مصاحبه فرهنگیان

عدم معرفی به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کد رشته محل دانشگاه فرهنگیان اقدام نموده اما در این مرحله معرفی نشده اند، عدم معرفی آن ها به دلیل ذیل بوده است:

  • متقاضی فاقد حداقل نمره علمی لازم و یا فاقد شرایط تعیین شده برای دانشگاه یا کدرشته محل مربوط بوده است. به زبان ساده تر داوطلب از رتبه و تراز خوبی برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان برخوردار نبوده است.

نمونه کارنامه دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

با ورود به سایت اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳، داوطلبان می توانند کارنامه ای مطابق تصویر زیر مشاهده کنند. در این کارنامه علاوه بر مشخصات داوطلب، کد رشته محل و مشخصات دانشگاه قبولی فرد قابل رویت می باشد.

مطابق مندرجات موجود در این کارنامه، امکان ثبت اعتراض به نتیجه از طریق سایت سازمان سنجش وجود دارد در این راستا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

اقدامات پس از مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

در صورتی که با انتشار نتایج و مشخص شدن نفرات برگزیده، جزء افراد پذیرفته شده چند برابر ظرفیت باشید، می بایست مطابق مراحل زیر برای ادامه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایید.

انتشار اطلاعیه مصاحبه

ابتدا می بایست متقاضیان در انتظار مشخص شدن زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ بوده و برای شرکت در جلسه ارزیابی شفاهی حاضر شوند. مکان و جزئیات مرتبط با برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق یک اطلاعیه توسط سازمان سنجش که حاوی آدرس اینترنتی سایت اداره آموزش و پرورش استان هاست، به اطلاع داوطلبان می رسد.

بارگذاری مدارک مصاحبه

داوطلبانی که اسامی آن ها در لیست پذیرفته شدگان مرحله اول است، باید در زمان مقرر مدارک اعلام شده را در سایت psd.cfu.ac.ir بارگذاری کنند. جزئیات لازم از طریق مطلب مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان در اختیار شما قرار می گیرد.

  • پیرینت دو نسخه فرم اطلاعات فردی و الصاق یک قطعه عکس به هر نسخه (یکی برای تحویل به نماینده گزینش در نزدیک ترین اداره آمورش و پرورش محل سکونت و دیگری تحویل به مصاحبه کننده گزینش عمومی)
  • تکمیل فرم های مربوطه در سایت psd.cfu.ac.ir
  • بارگزاری مدارک و مستندات فردی
  • بارگزاری مدارک تحصیلی
  • افتخارات مدارک امتیاز آور

شرکت در جلسه مصاحبه

شرکت در مرحله مصاحبه از اهمیت بالایی برای متقاضیان برخوردار است چرا که عدم آشنایی با نحوه برگزاری و بروز مشکلاتی از قبیل نقص در مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان و احتمال رد شدن فرد در این مرحله وجود دارد. در این مرحله از افراد سوالاتی پرسیده می شود که برای آشنایی با سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می توانید به لینک ارائه شده مراجعه کنید. همچنین در روز مصاحبه، معاینات پزشکی انجام می شود که شامل توانایی در ادای حروف و کلمات بدون لکنت زبان، چشم پزشکی، شنوایی سنجی و… می باشد.

انتشار نتایج نهایی

پس از اتمام مراحل مصاحبه، نتایج نهایی داوطلبان شرکت کننده در مرحله ارزیابی تکمیلی در زمان مقرر از طریق سایت سازمان سنجش به انتشار می رسد. اعلام نتیجه متقاضیان در این مرحله به صورت قطعی بوده و پذیرفته شدگان می بایست برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

زمان و نحوه انتشار اسامی قبولی های نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

پس از برگزاری مرحله مصاحبه و ارزیابی داوطلبان اسامی نهایی و قطعی پذیرفته شدگان به سازمان سنجش اعلام می گردد. اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 1403، قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری، اواخر تیر ماه ۱۴۰۳ به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

داوطلبان برای مشاهده نتایج می بایست با مراجعه به سایت اعلام نتایج کنکور و مطابق راهنمای تصویری زیر، نتایج نهایی پذیرش خود را دریافت نمایند.

  • وارد سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org شده و گزینه “سراسری” را انتخاب کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری

  • گزینه “مشاهده و پرینت کارنامه نهایی آزمون اختصاصی فرهنگیان 1403” را انتخاب نمایید.

مرحله دوم دریافت کنکور

  • روی لینک فعال “مشاهده و پرینت کارنامه نهایی آزمون اختصاصی فرهنگیان ۱۴۰۳” کلیک کنید.

مرحله سوم دریافت کارنامه کنکور

  • اطلاعاتی از قبیل کد ملی و رمز عبور سازمان سنجش را در کادرهای مربوطه درج نموده و کلید “ورود” را بفشارید.

مرحله چهارم دریافت کارنامه نهایی نوبت دوم کنکور سراسری

در این مرحله کد محل پذیرش و نام دانشگاه قبولی شما نمایش داده خواهد شد و می بایست اقدامات بعدی جهت ثبت نام در دانشگاه را با توجه به اطلاعیه های بعدی به انجام رسانید.

 

سوالات متداول

1- اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

نتیجه آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان بعد از آن، بایستی طبق اطلاعیه های منتشر شده جهت فرایند مصاحبه اقدام کنند.

2- از چه طریقی می توان اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ را مشاهده کرد؟

اسامی دعوت شدگان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد.

3- نتایج نهایی پذیرفته شدگان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می گردد؟

مطابق آخرین اخبار نتیجه نهایی دانشگاه فرهنگیان نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

4- آیا زمانی برای اعتراض به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است؟

در حال حاضر در این خصوص اطلاعیه ای منتشر نشده است و احتمالا بعد از اعلام نتایج آزمون فرهنگیان در نیمه دوم خرداد مشخص خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان