خانه فرهنگیان بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که جزء اسامی چند برابر ظرفیت دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند، باید در زمان مقرر نسبت به شرکت در فرایند مذکور اقداماتی انجام دهند. شرکت در مصاحبه شامل 2 مرحله بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و بررسی صلاحیت های اختصاصی می باشد که بارگذاری مدارک، مربوط به مرحله دوم است. به این معنا که متقاضیان باید مدارک لازم برای مصاحبه فرهنگیان شامل مستندات هویتی، تحصیلی، مدارک امتیازآور و… را در سامانه psd.cfu.ac.ir بارگذاری کنند.

 

لینک ورود به سامانه بارگذاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

 

 

زمان بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان معمولا 48 ساعت بعد از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت یعنی نیمه دوم خرداد 1403 است.

زمان بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

پذیرش در رشته های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی منوط به کسب موفقیت در کنکور و مصاحبه می باشد. پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در نیمه دوم خرداد 1403، اسامی چند برابر ظرفیت داوطلبان دارای حدنصاب از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مشخص می شود.

 

کسانی که جزء این اسامی هستند، باید با مطالعه اطلاعیه های منتشر شده توسط سایت سنجش و درگاه اطلاع رسانی پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان یا سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آدرس sru.ac.ir نسبت به انجام امور مربوطه بپردازند. در ادامه، زمان بندی انجام مراحل مصاحبه اعم از تکمیل فرم اطلاعات فردی، بارگذاری مدارک و شرکت در مصاحبه را ذکر کرده ایم.

 

زمان تحویل فرم اطلاعات فردی

هنوز زمان دقیق تحویل فرم اطلاعات فردی برای سال ۱۴۰۳ مشخص نشده است ولی با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول در نیمه دوم خرداد و دعوت به مصاحبه اواخر خرداد 1403، با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در این بازه زمانی، داوطلبان بایستی  فرم اطلاعات فردی خود را پر کرده و به نزدیک ترین اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود تحویل دهند.

زمان بارگذاری مدارک

متقاضیان پس از تحویل فرم اطلاعات فردی، باید به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir مراجعه کرده و مدارک لازم را بارگذاری نمایند. مهلت بارگذاری مدارک معمولا 48 ساعت پس از انتشار اسامی یعنی از نیمه دوم خرداد ۱۴۰۳ می باشد. لازم به ذکر است که در صورت عدم بارگذاری مدارک معرفی شده، به منزله انصراف قطعی داوطلب تلقی می شود.

زمان مصاحبه

دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در اواخر خرداد 1403 انجام خواهد شد. داوطلبان برای اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و مکان برگزاری آن، باید به سایت پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان و یا سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آدرس sru.ac.ir مراجعه کنند.

نحوه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در سامانه psd.cfu.ac.ir

برای بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سال 1403، پذیرفته شدگان آزمون کتبی باید به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir مراجعه کنند. این مدارک شامل مستندات فردی، تحصیلی، افتخارات و مدارک امتیاز آور می باشد که با طی کردن مراحل زیر، امکان بارگذاری آن ها فراهم می شود.

مرحله یک بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • کد ملی، شماره شناسنامه بدون صفر اول و عبارت امنیتی را درج نموده سپس دکمه “ورود داوطلب” را بفشارید.

مرحله دو بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • اطلاعات خواسته شده را در کادرها وارد کنید و عبارت “ذخیره اطلاعات” را برگزینید. در مرحله دوم از منوی سمت راست سامانه، بر روی گزینه “ارسال مدارک شناسایی” را کلیک نمایید.

مرحله سه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • مطابق با تصویر، 1. عکس پرسنلی 2. تصویر کارت ملی 3. تصویر شناسنامه را به ترتیب بارگذاری کنید و در آخر از قسمت سمت راست، عبارت “ارسال مدارک تحصیلی” را برگزینید.

مرحله چهار بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در این مرحله باید 1. تصویر کارنامه کنکور 2 و 3. تصویر ریز نمرات دوره متوسطه دوم را بارگذاری نموده و در آخر گزینه “پرداخت هزینه” را انتخاب کنید.

مرحله پنج بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • برای پرداخت هزینه ارسال مدارک مصاحبه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳، باید کلید “پرداخت هزینه” را لمس نمایید.

مرحله شش بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

  • در صورتی که مدارک امتیاز آور مثل لوح تقدیر، مدارک ورزشی و… دارید، باید در این مرحله آن ها را بارگذاری کنید.

مرحله هفت بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

نکته 1: با دقت فراوان اطلاعات و مدارک لازم را بارگذاری کنید زیرا پس از تایید نهایی امکان ویرایش وجود ندارد.

نکته 2: در هر مرحله از بارگذاری با انتخاب گزینه “بازگشت به فرم اصلی پرونده” می توانید به مراحل قبل بازگردید و مدارک را ویرایش نمایید.

مدارک لازم برای بارگذاری در سایت مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

همان طور که پیش تر عنوان شد، افراد دارای تراز دانشگاه فرهنگیان که اسامی آن ها در لیست چند برابر ظرفیت قرار دارد، باید نسبت به بارگذاری و تحویل مدارک در زمان مقرر اقدام نمایند. حال سوال اینجاست که چه مدارکی را باید بارگذاری کرد و چه مدارکی را در روز مصاحبه باید به همراه داشت؟ (مدارک عنوان شده زیر مربوط به سال گذشته می باشد و به محض انتشار برای سال ۱۴۰۳ این مقاله بروزرسانی خواهد شد)

مدارک لازم برای بارگذاری

  • تکمیل فرم های داخل سایت psd.cfu.ac.ir بااطلاعاتی مثل استان محل تولد، شهر محل تولد، اطلاعات دیپلم، و نشانی و شماره تماس
  • بارگذاری عکس پرسنلی
  • بارگذاری تصویر کارت ملی
  • بارگذاری تصویر شناسنامه
  • ارسال تصویر کارنامه کنکور 1403
  • ارسال تصویر ریز نمرات دوره متوسطه دوم
  • بارگذاری مدارک امتیاز آور مثل لوح تقدیر، مدارک ورزشی، مسابقات قرآنی و…

مدارک لازم برای تحویل حضوری

  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و الصاق یک قطعه عکس (تهیه دو نسخه از فرم یکی برای تحویل به هسته گزینش و دیگری برای تحویل به مصاحبه کنندگان)
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • اصل و کپی دیپلم یا گواهی موقت (معدل باید در این فرم درج شود.)
  • ریز نمرات دوره متوسطه دوم
  • یک قطعه عکس 3 در 4 پرسنلی تهیه شده در سال جاری
  • فیش واریز مبلغ ثبت نام در مصاحبه
  • اصل مدارک امتیاز آور

نکته: برای بارگذاری عکس های فوق باید به حداکثر حجم 3 مگابایت، فرمت JPG با رزولوشن حداکثر 1024 دقت کنید.

برای دریافت فرم اطلاعات فردی و آدرس مراکز مصاحبه تخصصی می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

آدرس مراکز مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان براساس استان بومی ۱۴۰۳ (به محض انتشار فعال می شوند)

فرم اطلاعات فردی داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (به محض انتشار فعال می شوند)

پیگیری بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، لازم است که به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند و به تکمیل فرم ها و بارگذاری مدارک خواسته شده بپردازند. اما از آن جایی که ممکن است زمانی برای ویرایش و ثبت نام مجدد در نظر گرفته نشود، این افراد می بایست با دقت فراوان، اقدامات مربوط به بارگذاری مدارک را به انجام برسانند.

 

اولین قدم این است که تمامی مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و در دسترس خود داشته باشید تا در حین بارگذاری و تکمیل فرم اطلاعات فردی مصاحبه فرهنگیان دچار مشکل نشوید. در قدم دوم پس از بارگذاری مدارک و تایید نهایی، دوباره وارد پروفایل کاربری خود شده و از صحت اطلاعات مربوطه مطمئن شوید.

 

در صورتی که با پیام “پرونده الکترونیکی خود را هنوز ثبت و تایید نکرده اید” مواجه شدید، باید دو مرتبه از همان ابتدا شروع به تکمیل فرم و بارگذاری مدارک نمایید. چنانچه پس از ورود به حساب کاربری پیام “مدارک دریافت شد” را دریافت نمودید، یعنی بارگذاری مدارک و ثبت نام مصاحبه فرهنگیان با موفقیت انجام شده است.

 

نکته: اگر در هنگام بارگذاری مدارک با مشکلی مواجه شدید و یا در صورت هر گونه سوال، می توانید با پشتیبان سامانه psd.cfu.ac.ir در تماس باشید. برای این امر باید وارد حساب کاربری خود شده و از گزینه “ارسال پیام” درخواست خود را مطرح نمایید.

ویرایش مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

در اکثر آزمون ها و یا ثبت نام های اینترنتی، معمولا مهلت مجددی برای ویرایش اطلاعات و پرونده بارگذاری شده در سایت مربوطه در نظر گرفته می شود. بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نیز به صورت اینترنتی می باشد اما آیا امکان ویرایش پس از ثبت اطلاعات وجود دارد؟

 

در پاسخ باید بگوییم که خیر امکان ویرایش اطلاعات و مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir وجود ندارد. لذا با دقت فراوان باید فرم اطلاعات فردی و فرم های موجود در سایت مذکور را تکمیل کرده و مدارک لازم به درستی آپلود نمایید.

 

اما اگر داوطلبی به هر دلیلی فرم های مربوطه و یا مدارک خود را به درستی تکمیل و بارگذاری نکند، می تواند اطلاعات و مدارک صحیح را در روز مصاحبه به همراه داشته باشد و به مصاحبه کنندگان اطلاع دهد. با عضویت در پیج اینستاگرام کنکور فرهنگیان  در اسرع وقت از تمامی اخبار مربوط در این زمینه مطلع می شوید.

آیا مهلت مجددی برای بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ اعلام می شود؟

تمامی متقاضیانی که جزء پذیرفته شدگان و دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هستند، باید طبق دستورالعملی که توسط سایت سازمان سنجش منتشر شده اقدامات لازم را به انجام برسانند. این افراد باید مدارک لازم را تهیه کرده و در زمان مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir آن ها را بارگذاری نمایند.

 

معمولا 48 ساعت پس از انتشار اسامی یعنی در نیمه دوم خرداد 1403، به داوطلبان فرصت بارگذاری مدارک داده می شود. از آن جایی که طی سال های گذشته برای این فرایند هیچ فرصت مجددی در نظر گرفته نشده است، لذا داوطلبان باید در زمان مقرر پیگیر انجام دادن امور مربوط به مصاحبه شوند تا از این روند جا نمانند.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی باید مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ را بارگذاری کرد؟

معمولا 48 ساعت پس از انتشار اسامی پذیرفته شدگان یعنی نیمه دوم خرداد ۱۴۰۳، باید مدارک را بارگذاری نمود.

2- نحوه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چگونه است؟

باید به سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir مراجعه کرد.

3- مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چیست؟

تصویر کارت ملی، شناسنامه، دیپلم، ریز نمرات و... از مدارک مورد نیاز می باشد که تماما در متن فوق قرار دارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره فرهنگیان پیج فرهنیگان