خانه سامانه و سایت سامانه سناد متوسطه دوم | m2.snd.medu.ir

سامانه سناد متوسطه دوم | m2.snd.medu.ir

لینک مستقیم ورود به سامانه سناد متوسطه دوم
ورود به سامانه سناد متوسطه دوم

وزارت آموزش و پرورش کشور سامانه سناد دانش آموزی را به منظور رسیدگی به برخی از امور مدارس به صورت الکترونیکی و همچنین کاهش رفت و آمد والدین و دانش آموزان به مدرسه راه اندازی کرد. در این سامانه اموری مانند ثبت نام دانش آموزان در مدرسه مورد نظر، کلاس بندی دانش آموزان و انتخاب کلاس، دریافت کارنامه، ثبت نام کتاب های درسی و… را می توان بدون حضور در مدرسه و به صورت آنلاین انجام داد. وزارت آموزش و پرورش سامانه سناد جداگانه ای برای مقاطع تحصیلی مختلف طراحی نموده و هر یک از کاربران بر اساس مقطع تحصیلی خود می بایست به آدرس جدید سامانه سناد مربوطه مراجعه نمایند. در این مقاله حدمات و نحوه ورود به سامانه سناد متوسطه دوم مورد بررسی قرار می گیرد که پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لینک مستقیم ورود به سامانه سناد متوسطه دوم

آدرس جدید سامانه سناد پایه متوسطه دوم به نشانی m2-snd.medu.ir تغییر یافته است.

معرفی سامانه سناد متوسطه دوم

سامانه سناد توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است و در واقع منبعی برای نگهداری اطلاعات دانش آموزان می باشد. هدف از طراحی این سامانه استفاده بهینه از فضای مجازی و صرفه جویی در زمان است زیرا اموری که لازم بود پیش از این، والدین یا دانش آموزان به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه انجام نمایند به این سامانه منتقل شده و در 31 استان کشور قابل استفاده است. یکی از کاربردی ترین امکانات این سامانه در جهت استفاده از اپلیکیشن شاد برای آموزش مجازی است زیرا تمام دانش آموزان، مدیران و معلمان مدارس باید قبل از استفاده از برنامه شاد، فرآیند احراز هویت خود را به انجام برسانند. توجه داشته باشید که احراز هویت در سامانه شاد براساس اطلاعاتی که معلم در سامانه سناد ثبت کرده است، صورت می گیرد.

راهنمای تصویری ورود به سامانه سناد متوسطه دوم

برای ورود به سامانه سناد پایه دوم متوسطه به اطلاعاتی نظیر کد ملی، کد مدرسه و همچنین رمز عبور که در هنگام ثبت نام انتخاب نموده اید، نیاز دارید. توجه نمایید که در ادامه مقاله راهنمای تصویری ورود به سامانه سناد در دسترس شما قرار می گیرد.

  • ابتدا به سامانه سناد به نشانی m2.snd.medu.ir مراجعه کنید و سپس برای ورود به پنل مدرسه، بر روی دکمه “ورود به بخش مدارس” کلیک نمایید.

مرحله اول ورود به سامانه سناد متوسطه دوم

  • جهت ورود به سامانه سناد، فرم مربوطه را با اطلاعات خواسته شده که شامل کد مدرسه، کد ملی مدیر و کلمه عبور می شود، تکمیل نمایید و سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

مرحله دوم ورود به سامانه سناد متوسطه دوم

نکاتی که باید جهت ورود به سامانه سناد متوسطه دوم بدانید

  • اگر کلمه عبور خود را فراموش کرده اید، بر روی گزینه “فراموشی رمز” کلیک کرده و رمز خود را تغییر دهید.
  • کد مدرسه، کدی 8 رقمی است که باید آن را از مدیر، معاونت آموزشی مدرسه و یا کارشناس مربوطه در اداره آموزش و پرورش منطقه دریافت نمایید.
  • در صورت ورود به بخش کاربری مدرسه، لازم است کد ملی مدیر مدرسه را داشته باشید.
  • اگر در مدرسه ای در حال تحصیل هستید که جدید التاسیس باشد، جهت دریافت گذرواژه خود به کارشناس مربوطه مراجعه نمایید.

سامانه سناد دانش آموزی امکانات بسیار زیادی در اختیار دانش آموزان و مدیران مدرسه قرار داده است که از مهم ترین امکانات آن می توان به ثبت نمره توسط معلمان اشاره کرد. توجه داشته باشید که این امر سبب می شود تا دانش آموزان بتوانند با مراجعه به سامانه همگام، کارنامه تحصیلی خود را دریافت نمایند. همچنین دانش آموزانی که شرایط ثبت نام دانش آموزان جهشی را دارند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام نموده و سپس به منظور تکمیل فرآیند نام نویسی، نسبت به انجام دیگر مراحل مربوطه، اقدام کنند.

 

سوالات متداول

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره