خانه استخدام ارتش ورود به سایت استخدام ارتش | aja.ir

ورود به سایت استخدام ارتش | aja.ir

لینک مستقیم ورود به سامانه استخدام ارتش
ورود به سایت استخدام ارتش

ارتش جمهوری اسلامی ایران، هر ساله در راستای تامین نیروی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی جهت پذیرش داوطلبان در بخش های مختلف این ارگان می کند. ارتش جهت اطلاع رسانی اخبار مربوط به آزمون های استخدامی خود و دیگر اخبار مربوط به این ارگان در صدد راه اندازی سامانه آجا به نشانی اینترنتی aja.ir برآمد. داوطلبان متدین و انقلابی که برای حفظ تمامیت ارضی کشور قصد خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند، می توانند در بازه های زمانی که این ارگان اعلام می کند به سایت مذکور مراجعه نموده و از جزئیات ثبت نام خود مطلع شوند. جهت اطلاع بیشتر از دیگر خدمات این سامانه و راهنمایی ورود به پایگاه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی می توانید به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

لینک مستقیم ورود به سامانه آجا

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند، می توانند جهت ثبت نام خود به سامانه aja.ir مراجعه نمایند.

معرفی سایت استخدام ارتش

سامانه اختصاصی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی aja.ir دارای بخش های متنوعی از جمله آشنایی با تاریخچه ارتش، معرفی دانشکده های افسری، اطلاعیه و استخدام، برنامه های رادیویی و تلویزیونی، آلبوم عکس، معرفی شهدای ارتش، کد رهگیری ایثارگران، سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران آجا و… می باشد. لازم است بدانید که با ورود به بخش “گزینش و استخدام” این سامانه می توانید به اطلاعات مهمی پیرامون این حوزه همچون اعلام نتیجه آزمون، دانلود فرم مشخصات بستگان، چاپ اطلاعات ثبت نام، نشانی دفاتر استخدام آجا، شرایط ثبت نام دانشگاه افسری، منابع آزمون های استخدامی، ثبت مشکلات و فراموشی کد داوطلبی دست پیدا کنید.

از دیگر امکانات بخش “گزینش و استخدام” سایت مذکور می توان به انتشار اخبار مربوط به اطلاعیه های استخدام و مدارک مورد نیاز این فرآیند اشاره کرد. همچنین داوطلبین می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش اقدام نمایند. توجه داشته باشید که امکان دسترسی به لیست رشته های دانشگاه افسری ارتش و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش، پیش از برپایی این آزمون از طریق مراجعه به سامانه مربوطه فراهم می باشد. در ادامه می توانید بخش های مختلف را مشاهده نموده و با آن ها آشنا شوید.

معرفی سایت استخدام ارتش

شماره 1: این گزینه به کاربران کمک می کند تا به سادگی بتوانند در هر مرحله، به صفحه ابتدایی و اصلی سامانه بازگردند.

شماره 2: دسترسی به پایگاه اطلاع رسانی و اخبار مربوطه از طریق مراجعه به این بخش میسر است.

شماره 3: افراد با درج برخی اطلاعات خود می توانند از طریق این بخش برای ارسال درخواست ها، سوالات، شکایات و… اقدام نمایند.

شماره 4: نقشه سایت یا سایت مپ، برخی از مهم ترین محتواهای موجود در سایت را ارائه می دهد.

شماره 5: با مراجعه به بخش “پایگاه های خبری وابسته” می توانید موارد مربوط به کانون بازنشستگان اجا، پایگاه خبری جوان سرباز ارتش، ایتا و… را مشاهده نمایید.

شماره 6: لینک مستقیم ورود به بخش های مختلف در این قسمت ارائه شده است.

شماره 7: این بخش از سامانه به شما کمک می کند تا بدون سر زدن به سایت، آخرین بروزرسانی ها را دریافت نمایید.

شماره 8: افرادی که قصد ثبت نام در رشته های دانشگاه افسری ارتش را دارند، با مراجعه به این بخش به صفحه استخدام که شامل اطلاعیه ها، دفترچه راهنما، راهنمای خرید کارت ثبت نام و… است، منتقل می شوند.

شماره 9: اطلاعات مربوط به اعطای نشان فداکاری در این قسمت آورده شده است. این نشان، نماد ایثار افراد است.

شماره 10: بخشی از مهم ترین اخبار مربوطه که تعداد دنبال کننده های آن ها قابل توجه است، در این بخش نیز درج شده اند.

شماره 11: برخی از مقالات، اطلاعیه ها و ویدئو های برگزیده را می توان از طریق این بخش از سامانه مشاهده کرد.

مواردی که در منوی سمت راست صفحه وجود دارد و با فلش به آن ها اشاره کرده ایم، به ترتیب جهت دسترسی به تاریخچه ارتش، آگهی های استخدامی، مقاله و مجلات، آلبوم عکس نیروهای مختلف، مرکز اسناد ارتش، قرآن، عترت و نماز، کد رهگیری ایثارگران (پایوران، وظیفه) و کارت ایثار ملی است.

نحوه ثبت نام در سایت استخدام ارتش

جهت ثبت نام در آزمون های استخدامی که معمولا هر ساله توسط ارتش برگزاری می شوند، لازم است مطابق با راهنمای زیر، فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانید. توصیه می شود که پیش از اقدام به نام نویسی، اطلاعیه منتشر شده در سایت اختصاصی این ارگان را با دقت مطالعه نموده و در صورت احراز شرایط مورد نیاز، اقدام به ثبت نام نمایید.

  • در زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش وارد سامانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی aja.ir شوید و سپس بر روی لینک سبز رنگ “گزینش و استخدام” که نشانی اینترنتی مستقل آن gozinesh.aja.ir می باشد، کلیک نمایید.
  • اکنون در انتهای صفحه، لینک های مربوط به خرید کارت اعتباری، بازیابی و فراموشی کد رهگیری و تکمیل فرم ثبت نام را مشاهده می کنید. با توجه به این که ثبت نام در این سامانه نیازمند پرداخت هزینه می باشد، لازم است پیش از ثبت نام، اقدام به خرید کارت اعتباری کنید.
  • جهت خرید کارت اعتباری منوط به پرداخت هزینه های ثبت نامی، لازم است رشته تحصیلی مورد تقاضا و حوزه ثبت نامی خود را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن همراه و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. حال باید بر روی دکمه “تایید و پرداخت” کلیک نمایید.
  • پس از پشت سر گذاشتن مراحل پرداخت و اخذ کد رهگیری، به صفحه نخست بازگردید و کلید “تکمیل فرم ثبت نام” را بفشارید.
  • جهت تکمیل فرم نام نویسی خود می بایست اطلاعات خواسته شده که شامل کد ملی و کد رهگیری خریداری شده می باشد را در بخش های مربوطه وارد کنید و بر روی دکمه “تایید” کلیک نمایید.
  • پس از این که عکس داوطلب و اطلاعات خواسته شده که شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، قد، وزن، رشته تحصیلی، معدل کل، نوع سهمیه و… را در سامانه ثبت کردید، گزینه “تایید نهایی” را بفشارید و منتظر بررسی درخواست خود و صدور شماره پرونده باشید.

پس از انجام مراحل فوق، از فرم نام نویسی خود یک نسخه پرینت تهیه نمایید و تا پایان مراحل پذیرش در دانشگاه مورد نظر، نزد خود نگه دارید. همچنین فراموش نکنید که عدم دریافت شماره پرونده، به منزله تکمیل نشدن فرآیند ثبت نام می باشد. از دیگر خدمات سایت aja.ir می توان به ارائه شرایط استخدام ارتش اشاره نمود که جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

لینک مستقیم ورود به بخش های مختلف

لینک مستقیم ورود به بخش گزینش و استخدام افسری
لینک مستقیم ورود به بخش خرید کارت اعتباری ثبت نام
لینک مستقیم ورود به بخش تکمیل فرم ثبت نام
لینک مستقیم ورود به بخش لیست انصرافیان سال های قبل
لینک مستقیم مشاهده دفترچه راهنمای ثبت نام
لینک مستقیم ورود به بخش آگهی استخدامی
لینک مستقیم ورود به بخش کارت ایثار ملی

 

سوالات متداول

1- نشانی سایت استخدام ارتش چیست؟

جهت انجام فرآیند ثبت نام خود می توانید به بخش گزینش و استخدام سایت aja.ir و یا سامانه gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید.

2- آیا ثبت نام در سایت استخدام ارتش نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

بله، جهت پرداخت این هرینه نیاز به خرید کارت اعتباری از طریق سایت مذکور دارید.

3- برای اطلاع از اخبار مربوط به گزینش باید به کدام بخش از سایت استخدام ارتش مراجعه کرد؟

برای این منظور می بایست به بخش گزینش و استخدام مراجعه نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر
  1. کیوان تیموری

    باسلام من درتاریخ ۲۹ مهر ماه برای استخدامی ارتش کارمند تجربی ارتش پایه یکم شرکت کردم خواستم ببینم کی جواب نهایی برای قبول یا رد میدن ممنون با تشکر

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      احتمالا تا آخر سال نتایج اطلاع رسانی شود. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ایران مشاره از آخرین اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید.

  2. ابوالفضل عابدی

    سلام!
    من ۲ تا از دندان هایم خراب هست.
    آیا قبول می شوم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      موارد قابل درمان مشکل خاصی برایتان بوجود نخواهد آورد مگر در رشته های خاصی.

  3. محمد

    سلام و خسته نباشید خدمت حوزان محترم ببخشید من الان ۱۸سال سن دارم و در رشته کامپیوتر تحصیل میکنم میخواستم ببینم میتونم وارد ارتش بشم با دیپلم کامپیوتر؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود شما می توانید از طریق درجه داری وارد ارتش بشوید.

دریافت مشاوره