خانه استخدام بانک ها سایت استخدام بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۲

سایت استخدام بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۲

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک اقتصاد نوین
سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

شغل های حوزه بانکداری و موارد مربوطه از مشاغل عالی به شمار می آیند و افراد بسیاری هر ساله تمایل به اشتغال در این زمینه از خود نشان می دهند. اولین بانک خصوصی ایران که آغاز فعالیتش به سال 1380 بر می گردد، بانک اقتصاد نوین می باشد. این بانک همچون بانک های دیگر از طریق برگزاری آزمون نسبت به استخدام نیروی جدید اقدام می نماید، بنابراین علاقه مندان به استخدام در این بانک می توانند در زمان تعیین شده، در فرخوان استخدامی که جزئیات مربوط به آن از طریق سایت استخدام بانک اقتصاد نوین منتشر می گردد، شرکت کنند.

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

لینک ورود به سایت بانک اقتصاد نوین

علاقه مندان می توانند با ورود به بخش درخواست همکاری سایت بانک اقتصاد نوین به نشانی enbank.ir، رزومه خود را جهت استخدام ارسال نمایند.

معرفی سایت استخدام بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۲

تمام مراحل استخدام بانک اقتصاد نوین از طریق وب سایت اختصاصی این بانک انجام می پذیرد. در واقع، سامانه جداگانه ای به منظور جذب نیرو طراحی نشده است بلکه تنها بخشی از وب سایت رسمی این بانک به این امر اختصاص دارد. کلیه مراحل اعلام نتایج استخدام بانک اقتصاد نوین نیز از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود اما این سامانه دارای بخش های متعددی است و امکانات مختلف دیگری را هم به کاربران ارائه می دهد، به همین جهت در ادامه به معرفی سامانه استخدام می پردازیم.

معرفی سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

  • ارتباط با ما: با ورود به سایت و کلیک بر گزینه “ارتباط با ما” و سپس فشردن گزینه “درخواست همکاری” به سایت استخدام این بانک منتقل خواهید شد.

در ادامه با فرم های زیر روبرو می شوید.

  • در این بخش لازم است اطلاعات هویتی خود، اطلاعات مربوط به همسر، وضعیت نظام وظیفه و برخی موارد عمومی را درج نمایید.
    فرم سایت استخدام بانک اقتصاد نوین 1
  • در ادامه برخی اطلاعات شخصی و همچنین موارد مربوط به رشته، مدرک تحصیلی و… باید ذکر گردد.

فرم سایت استخدام بانک اقتصاد نوین 2

  • مهارت ها، سوابق کاری و… نیز اطلاعاتی هستند که جهت تکمیل فرم استخدام باید ذکر شوند.

فرم سایت استخدام بانک اقتصاد نوین 3

راهنمای ورود به سایت استخدام بانک اقتصاد نوین 1402

علاقه مندان به شرکت در فراخوان دعوت به همکاری بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۲ باید با مراجعه به وب سایت رسمی این بانک، به تکمیل فرم و آپلود مدارک لازم اقدام نمایند. تمامی مراحل ثبت نام تا پیگیری آن در این سامانه امکان پذیر می باشد. تکمیل فرم ثبت نام استخدام بانک اقتصاد نوین در کلیه ساعات شبانه روز انجام می شود اما صرفا در صورت نیاز بانک به جذب نیرو، این فرم ها بررسی می شوند.

ورود به  سایت استخدام بانک اقتصاد نوین کار بسیار راحتی است. تنها کافی است از طریق لینک قرار داده شده در مقاله وارد سامانه شده و درخواست خود را ثبت نمایید. پس از تکمیل و ثبت فرم تقاضای همکاری، کد رهگیری دریافت خواهید کرد که برای پیگیری فرآیند نام نویسی و اطلاع از آخرین وضعیت درخواست خود مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه تکمیل فرم درخواست همکاری

  • نخست به وب سایت رسمی این بانک به نشانی enbank.ir مراجعه و پس از کلیک بر گزینه “ارتباط با ما”، عبارت “درخواست همکاری” را بفشارید.

مرحله اول ثبت درخواست در سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

  • بعد از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام که در قسمت فایل های پیوست قرار دارد (در صورت انتشار اطلاعیه استخدام) و قابل دانلود می باشد، بر روی لینک “درخواست همکاری” کلیک کنید.

نکته: در پایین صفحه، فایلی پیوست شده است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های لازم می توانید آن را بارگیری و مشاهده نمایید.

مرحله دوم ثبت درخواست در سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

  • پس از تکمیل اطلاعات در کادرهای مربوطه، بر روی گزینه “ثبت پیش نویس” کلیک کرده و کد ارائه شده را یادداشت نمایید.

مرحله سوم ثبت درخواست در سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

نحوه استفاده از کد رهگیری

افرادی که فرم درخواست همکاری بانک اقتصاد نوین 1402 را تکمیل می کنند، از این سامانه کد رهگیری دریافت خواهند کرد. در ادامه نحوه استفاده از این کد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام استخدام این بانک را ملاحظه می کنید.

  • پس از طی کردن مجدد مراحل فوق، با صفحه زیر روبرو می شوید. در اینجا کد پیگیری که قبلا دریافت کرده اید و کد امنیتی نشان داده شده را در کادرهای مربوطه وارد کرده و در ادامه بر روی گزینه “پیگیری” کلیک کنید.

مرحله سوم پیگیری درخواست سایت استخدام بانک اقتصاد نوین

 

سوالات متداول

1- نشانی سایت استخدام بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۲ چیست؟

علاقه مندان برای ثبت نام در فراخوان استخدام این بانک باید از طریق سایت اختصاصی آن به نشانی enbank.ir اقدام کنند.

2- نحوه ورود به سایت استخدام بانک اقتصاد نوین چگونه است؟

پس از مراجعه به آدرس مذکور و ورود به بخش درخواست همکاری، مطابق با راهنمای تصویری موجود در مقاله عمل کنید.

3- آیا سایت استخدام بانک اقتصاد نوین خدمات دیگری نیز ارائه می دهد؟

بله، علاوه بر ثبت نام، فرآیند اعلام نتایج و دریافت کارت ورود به جلسه رد صورت برگزاری مصاحبه نیز از این طریق قابل انجام است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک