خانه استخدام بانک ها ورود به سایت استخدام بانک پارسیان | parsian-bank.ir

ورود به سایت استخدام بانک پارسیان | parsian-bank.ir

معرفی سایت استخدام بانک پارسیان
ورود به سایت استخدام بانک پارسیان

استخدام در بانک ها با توجه به نیاز واحدهای اجرایی صورت می گیرد و طبیعی است که درخواست همکاری از سوی بانک ها، زمان پیش بینی شده و دقیقی نداشته باشد. اما آن چه حائز اهمیت می باشد این است که بانک ها اطلاعیه های مربوط به استخدام خود را از چه طریقی در اختیار متقاضیان قرار می دهند؟ عموما بانک ها ابلاغیه های جذب نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق وب سایت رسمی خود منشر می کنند. متقاضی می بایستی جهت استخدام در بانک مورد نظر خود ابتدا با سامانه اینترنتی بانک مربوطه آشنا شود و سپس مراحل نام نویسی خود را طی کند.

بانک پارسیان نیز از جمله بانک هایی است که با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، با استناد به دوره های پیشین از طریق برگزاری آزمون کتبی، انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و… به جذب نیروی کار می پردازد. این بانک برای درج ابلاغیه ها و مطلع ساختن متقاضیان اشتغال در شعب مختلف خود، اطلاعیه ها و اخبار مربوطه را از طریق سایت رسمی خود به نشانی parsian-bank.ir منتشر می کند.

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک پارسیانلینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک پارسیان

کارجویان متقاضی فعالیت در حوزه بانکی برای استخدام در بانک پارسیان می بایست از طریق سایت رسمی این بانک به نشانی parsian-bank.ir جهت نام نویسی و انجام مراحل استخدام اقدام کنند.

معرفی سایت استخدام بانک پارسیان

با توجه به مراحل استخدام در دوره های گذشته، بانک پارسیان برای جذب نیروی کار مورد نیاز خود بر اساس شرایط و مراحل تعیین شده از جمله برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه شفاهی عمل می نماید. کارجویان داوطلب استخدام در بانک پارسیان بایستی توجه داشته باشند که مجری برگزاری آزمون استخدام بانک پارسیان خود بانک است. با در نظر داشتن این نکته درمی یابیم که اطلاعات لازم درباره نحوه و شرایط استخدام و همچنین سایر اخبار مربوط به آن، تنها از طریق سایت اختصاصی بانک به اطلاع متقاضی می رسد و کارجو باید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سامانه رسمی بانک پارسیان به نشانی parsian-bank.ir دریافت کند.

راهنمای نام نویسی آزمون استخدامی بانک پارسیان ۱۴۰۲

در سال 1402 با انتشار اطلاعیه جذب نیرو بانک پارسیان متقاضیان جهت ثبت نام در این آزمون می بایست در زمان استخدام بانک پارسیان به سامانه مربوطه مراجعه کرده با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در سامانه، ضمن تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه مورد درخواست، اقدامات لازم را جهت نام نویسی خود را شرکت در آزمون استخدامی انجام دهند.

  • مراجعه به سایت اختصاصی بانک پارسیان به نشانی parsian-bank.ir و کلیک بر روی اطلاعیه “فراخوان جذب نیرو در بانک پارسیان”

مرحله اول استخدام بانک پارسیان

  • مطالعه کامل شرایط و ضوابط مندرج در صفحه و فشردن دکمه “ثبت نام” (چنانجه قبلا ثبت نام نموده و قصد اصلاح اطلاعات خود را دارید، بر روی گزینه “ویرایش” کلیک کنید.

مرحله دوم استخدام بانک پارسیان 1400

  • وارد نمودن اطلاعات شخصی و تحصیلی در فرم اینترنتی

مرحله سوم استخدام بانک پارسیان

  • بارگذاری عکس پرسنلی، پرداخت هزینه و سپس انتخاب گزینه “ثبت نام”

مرحله چهارم استخدام بانک پارسیان

کارجویان پس از تکمیل فرم استخدام بانک، باید از طریق درگاه اینترنتی به صورت الکترونیکی ضمن دریافت رمز پویا، هزینه ثبت نام را پرداخت کنند. توجه داشته باشید که پس از انجام پرداخت الکترونیکی، کاربر باید کد رهگیری و شماره پرونده ثبت نام خود را دریافت نماید. ضمنا حدود 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون، لینک دریافت کارت ورود به جلسه در سایت بانک پارسیان فعال می شود و کاربران می توانند از طریق مراجعه به سایت parsian-bank.ir کارت خود را دریافت نمایند.

سوالات متداول

1- چگونه می توان برای استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۲ نام نویسی کرد؟

ثبت نام در پذیرش بانک نام برده به صورت اینترنتی از طریق سایت parsian-bank.ir انجام می گیرد.

2- ثبت نام در فرآیند استخدام بانک پارسیان ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می شود؟

داوطلبان می توانند تا 31 خرداد ۱۴۰۲ جهت ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

3- برای اطلاع یافتن از شرایط ثبت نام در فراخوان استخدامی بانک پارسیان به چه سایتی میتوان مراجعه کرد؟

افراد می توانند با مراجعه به سایت اصلی بانک پارسیان به نشانی parsian-bank.ir از این شرایط اطلاع یابند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک