خانه مدارس منابع آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

منابع آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

مواد المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400
منابع آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله با هدف شناسایی دانش آموزان مستعد در چند رشته مختلف برگزار می شوند. این دانش آموزان در صورت قبولی در کلیه مراحل آزمون، به عضویت تیم های ملی المپیاد درآمده و به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

در میان 14 رشته المپیاد، سه رشته تفکر و کارآفرینی، علوم زمین و اقتصاد و مدیریت پارسال برای اولین بار برگزار شدند. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 اقدام نموده اند، می توانند با مطالعه منابع مربوطه، خود را برای حضور در عرصه رقابت آماده کنند.

از جمله منابع المپیاد اقتصاد و مدیریت کتاب ریاضی و آمار پایه های دهم و یازدهم می باشد.

منابع آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400

باشگاه دانش پژوهان جوان که مجری برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی است، منابع آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی 99 – 1400 را از طریق دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی در دسترس داوطلبان قرار داده است. تنها دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم مجاز به ثبت نام در آزمون اقتصاد و مدیریت می باشند و می توانند با مطالعه این منابع در کنار یک برنامه ریزی درست، گامی موثر در مسیر موفقیت خود بردارند. منابع آزمون مرحله اول این المپیاد شامل کتب درسی مقاطع دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه می باشند که در ادامه مطلب به ان می پردازیم.

  • کتاب ریاضی و آمار (1) پایه دهم فصل های 3 و 4
  • کتاب ریاضی و آمار (2) پایه یازدهم فصل های 1 و 3
  • کتاب اقتصاد پایه یازدهم
  • کتاب روانشناسی پایه یازدهم فصل های 5، 6 و 7
  • کتاب جامعه شناسی پایه دهم و یازدهم

توجه داشته باشید که پیش از این داوطلبان موظف به مطالعه فصل پنجم کتاب ریاضی و آمار 1 بودند اما مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سامانه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی، با توجه به تغییرات موجود در کتاب درسی، فصل پنجم کتاب ریاضیات پایه دهم از منابع مرحله اول المپیاد اقتصاد و مدیریت حذف شده است.

در صورتی که دارای تمامی شرایط لازم هستید و قصد ثبت نام آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 – 1400 را دارید، می توانید با مطالعه دقیق منابع فوق، خود را پیش از زمان برگزاری آزمون برای حضور در جلسه امتحان آماده کنید. همچنین دانش آموزان می توانند در صورت تمایل علاوه بر شرکت در المپیاد اقتصاد و مدیریت، نسبت به ثبت نام آزمون المپیاد تفکر و کارآفرینی و ثبت نام المپیاد علوم زمین نیز اقدام نمایند.

لازم است داوطلبان در زمان برگزاری المپیاد اقتصاد و مدیریت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 را پیش از حضور در جلسه آزمون، از سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی دریافت کنند چرا که به همراه داشتن کارت مذکور جهت شرکت در امتحان الزامی می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مباحث فوق، به لینک مرتبط با آن مراجعه کنید.

 

سوالات متداول 

1- آیا فصل پنجم ریاضیان پایه دهم برای شرکت در مرحله اول آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400 از لیست منابع حذف شده است؟

بله، داوطلبان برای شرکت در مرحله اول المپیاد اقتصاد و مدیریت نیازی به مطالعه فصل پنجم ریاضیات پایه دهم ندارند.

2- چگونه می توان در آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت ثبت نام نمود؟

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت oly.medu.ir انجام می شود.

3- چگونه می توان به منابع آزمون المپیاد اقتصاد و مدیریت 99 - 1400 دسترسی پیدا کرد؟

لیست منابع مورد نیاز برای این آزمون در این مقاله به طور کامل ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Tara

    پایه یازدهم کتاب اقتصاد ندارد ، آیا منظورتان از کتاب اقتصاد ، اقتصاد دهم است ؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، منظور از اقتصاد همان اقتصاد دهم می باشد.

مشاوره مدارس پیج مدارس