خانه مدارس منابع آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

منابع آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

منابع المپیاد علوم زمین 99 - 1400
منابع آزمون المپیاد علوم زمین 99 – 1400

المپیاد علوم زمین از جمله 14 رشته المپیادهای علمی دانش آموزی می باشد که اولین دوره این المپیاد قرار است مورخ 29 بهمن ماه سال جاری برگزار شود. علاقه مندانی که در مدت زمان معین نسبت به ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی اقدام کرده اند، می توانند با آگاهی از منابع آزمون المپیاد دانش آموزی، خود را برای شرکت در آزمون و رقابت با دیگر دانش آموزان آماده سازند. علاوه بر درج منابع آزمون المپیاد زمین در دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی، منابع مربوطه از طریق سایت “مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان” معرفی شده اند.

مطالعه منابع آزمون المپیاد علمی علوم زمین تاثیر بسزایی در موفقیت دانش آموزان و کسب نتیجه مطلوب دارد.

منابع آزمون مرحله اول المپیاد علوم زمین 99 – 1400

تمامی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و فنی و حرفه ای که واجد شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی باشند، می توانند در المپیاد علوم زمین شرکت نمایند. المپیادهای علمی در چندین مرحله برگزار می شوند تا نهایتا پذیرفته شدگان به مسابقات جهانی اعزام شوند.

منابع آزمون المپیادهای علمی همزمان با آغاز زمان نام نویسی اعلام شده اند. منابع معرفی شده توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان برای المپیاد علوم زمین شامل کتاب های درسی می باشند که عبارت اند از:

  • کتاب علوم تجربی پایه های هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه)
  • کتاب آزمایشگاه های علوم تجربی پایه های دهم و یازدهم (قسمت زمین شناسی)
  • کتاب زمین شناسی پایه یازدهم
  • کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم

داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام المپیاد علوم زمین اقدام نموده اند، می توانند با مطالعه این منابع در کنار یک برنامه ریزی هدفمند، آمادگی لازم برای حضور در یک رقابت علمی را پیش از زمان برگزاری المپیادهای دانش آموزی کسب نمایید. در آخر لازم است بدانید قبل از حضور در جلسه آزمون بایستی کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی خود را از طریق حساب کاربری خود در سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی دریافت کنید. توجه داشته باشید در صورت عدم ارائه پرینت کارت در روز آزمون، اجازه حضور در جلسه را نخواهید داشت. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مباحث فوق، روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

سوالات متداول 

1- برای شرکت در آزمون المپیاد علوم زمین 99 - 1400 نیازمند به مطالعه چه منابعی هستیم؟

آزمون المپیاد دانش آموزی از کتاب درسی طراحی می گردد که در مقاله فوق به آن اشاره شده است.

2- چگونه از منابع آزمون المپیاد علوم زمین به طور دقیق اطلاع پیدا کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به این مقاله یا سایت مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از منابعی که از آن ها سوال طرح می گردد، مطلع شوید.

3- آیا تمامی کتاب های درسی دانش آموزان در المپیاد دانش آموزی علوم زمین مورد سوال قرار می گیرد؟

خیر، تنها برخی از کتاب های مربوطه که در مقاله ذکر شده اند، منابع این آزمون هستند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Mobins

    سلام ایا شما میدونید منابع مرحله دوم المپیادها علوم زمین چیه ?

    • ایران مشاوره

      با سلام ، با توجه به دستورالعمل المپیاد دانش آموزی سال ۱۳۹۸ ، با توجه به اینکه آزمون علوم زمین برای اولین بار برگزار خواهد شد ، منابع و شرایط برگزاری مرحله دوم متعاقبا اعلام خواهد شد . پیشنهاد می شود با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید .

مشاوره مدارس پیج مدارس