خانه مدارس مهلت ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مهلت نام نویسی آزمون المپیادهای دانش آموزی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

اهمیت المپیادهای دانش آموزی در گام اول جهت پرورش استعداد و خلاقیت دانش آموازن و در قدم دوم افزایش رتبه علمی مدرسه می باشد. به همین منظور، هرساله داوطلبان زیادی جهت کسب مدال های طلا و بالا بردن سطح دانش در این آزمون ادبی و علمی که در 9 رشته ارائه می شود، شرکت می کنند.

 

در حال حاضر، مجری برگزاری این رقابت علمی در ایران مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌ پژوهان جوان که تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش می باشد. علاقه مندان به ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی می توانند با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط و کسب اطمینان از طریق سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی مراحل نام نویسی خود را آغاز نمایند.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی 1402 – 1403

my.medu.ir

تمام فرآیند ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی در مرحله اول از طریق “سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی ” و المپیادهای نانو از طریق سایت “باشگاه نانو” و به صورت اینترنتی انجام می گردد.

مهلت ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مطالعه دفترچه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ قبل از شروع فرآیند نام نویسی تمام اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام در المپیادهای علمی همه رشته ها برای هر دو پایه دهم و یازدهم که در یک دفترچه قرار داده شده است در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

 

هنوز زمان مشخصی از مرحله اول ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی برای آزمون سال تحصیلی 1402 – 1403 در دسترس نمی باشد، اما انتظار می رود، بازه زمانی ثبت نام المپیاد های علمی سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نیز همانند سال قبل در آذر ماه 1402 شروع شود اما تا کنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی منتشر نشده است.

 

علاقه مندان به شرکت در المپیاد علوم و فناوری نانو طی سه مرحله به رقابت می پردازند. دو مرحله از این آزمون به صورت کتبی و مرحله سوم آن به صورت عملی برگزار می شود. بازه زمانی ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو 1402 – 1403 در مرحله اول از نظر زمان و نحوه ثبت نام با سایر المپیاد ها متفاوت می باشد و داوطلبان با مراجعه به سایت باشگاه نانو اقدامات لازم جهت نام نویسی را انجام می دهند.

 

به دلیل اینکه از زمان نام نویسی این آزمون برای سال جاری همچنان اطلاعیه ای منتشر نشده است، نمی توان درباره ای زمان دقیق اظهار نظر کرد. اما با توجه به دوره قبل، پیش بینی می شود که زمان معین شده برای ثبت نام آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو مشابه دوره قبل و احتمالا در دی ماه 1402 انجام بگیرید. علاقه مندان با عضویت در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره می توانند از اخبار مرتبط با ثبت نام المپیادهای دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطلع شوند.

نحوه ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی 1402 – 1403

با نوجه به بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون المپیادهای دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ داوطلبان می بایست در موعد مقرر و قبل از پایان زمان نام نویسی با فرآهم نمودن مدارک ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین متقاضیان هر دو المپیادهای علمی و نانو باید با پرداخت هزینه از طریق “سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی “ و “باشگاه نانو” اقدامات لازم را انجام دهند.

راهنمای ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی

  • ابتدا وارد سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی سال تحصیلی به نشانی my.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود دانش آموز را در کادرهای مربوطه درج و دکمه “ورود” را بفشارید.

نحوه ثبت نام در المپیادهای علمی دانش آموزی 1401 - 1402

پس از پایان تمام مراحل ثبت نام سامانه یک کد رهگیری به داوطلبان صادر می کند که باید آن را پرینت گرفته یا یاداشت نموده و در باقی مراحل از جمله دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون از آن استفاده نمایید.

راهنمای ثبت نام در آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو

  • ابتدا با ورود به سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir بر روی گزینه “المپیاد نانو” کلیک کنید.
  • در این بخش، عبارت “ثبت نام” را از میان گزینه های موجود در لیست “المپیاد دانش آموزی نانو” انتخاب نمایید.
  • سپس دراین قسمت ،با وارد نمودن شماره تلفن همراه و کد ملی در کادرهای مربوطه و فشردن کلید “ورود” (در صورتی که قبلا عضو سایت نشده اید ، لازم است ابتدا در سایت ثبت نام کنید. بدین منظور روی عبارت “قبلا” عضو باشگاه نبوده ام” کلیک کنید و پس از تکمیل مراحل عضویت ، ثبت نام خود را به انجام برسانید.)

بنابراین پس از پایان یافتن مراحل فوق می بایست هزینه ثبت نام را از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام واریز نموده. با توجه به این که نام نویسی این آزمون به دو صورت گروهی و انفرادی انجام می شود و تنها نهاد های ترویجی مجاز به ثبت نام گروهی می باشند.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در در هر کدام از المپیادهای علمی دانش آموزی و یا المپیاد علوم و فناوری نانو دارند می توانند با افزایش مهارت تستی زنی و مطالعه دقیق منابع آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی و منابع آزمون المپیاد علوم و فناوری نانو یک برنامه ریزی هدفمند و مفید جهت موفقیت خود طراحی نمایند.

 

چنانچه پس از برگزاری آزمون و مشاهده کارنامه به نتایج آن معترض می باشید می توانید با اعتراض به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی نسبت به تصحیح مجدد نمرات مکتسبه اقدامات لازم را انجام دهید.

 

سوالات متداول

1- مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی در سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه زمانی می باشد؟

احتمالا بازه ثبت نام در دی ماه 1402 تعیین خواهد شد.

2- مهلت ثبت نام المپیاد های علوم و فناوری نانو در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ در چه زمانی صورت می گیرد؟

بازه ثبت نام برای این مرحله احتمالا در اردیبهشت ماه تعیین خواهد شد.

3- ثبت نام المپیاد های دانش آموزی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت انجام می گیرد؟

نام نویسی المپیاد علمی دانش آموزی از طریق سامانه oly.medu.ir انجام می گیرد، همچنین با توجه به این که المپیادهای نانو به صورت مجزا می باشد از طریق سایت nanoclub.ir انجام می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس