خانه مشاوره تحصیلی مهلت ثبت نام لاتاری 2024

مهلت ثبت نام لاتاری 2024

زمان ثبت نام لاتاری 2024
مهلت ثبت نام لاتاری 2024

قرعه کشی بزرگ لاتاری ( Lottery )، یکی از ساده ترین راه ها برای مهاجرت به آمریکا می باشد که تمامی افراد می توانند در این فرآیند شرکت کرده و با ثبت نام در موعد مقرر، بخت خود را برای برنده شدن در این قرعه کشی بیازمایند. زمان ثبت نام در قرعه کشی لاتاری 2024 که از طریق سایت ثبت نام لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov اطلاع رسانی می شود.

تاریخ قرعه کشی بزرگ لاتاری از اوایل اکتبر 2022 تا نوامبر 2022 یعنی اواسط مهرماه 1401 شروع شده و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مهلت ثبت نام لاتاری 2024

کشور آمریکا هرساله با هدف آن که شهروندان جدیدی از نژادهای مختلف را در کشور خود داشته باشد اقدام به برگزاری قرعه کشی لاتاری می کند. زمان ثبت نام قرعه کشی لاتاری 2024 بهترین فرصت ثبت نام لاتاری و دریافت گرین کارت می باشد که از اوایل اکتبر 2022 تا نوامبر 2022 یعنی اواسط مهر ماه 1401 شروع شده و تا اواسط آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

این فرآیند بسیار ساده بوده و متقاضیان می بایست در زمان مشخص، مدارک لازم که توسط اداره مهاجرت آمریکا خواسته شده است را تکمیل کرده و نسبت به کامل نمودن فرم ثبت نام به سایت اصلی لاتاری به آدرس dvprogram.state.gov مراجعه نمایند. از بین شرکت کنندگان بی شماری که در فرآیند مذکور شرکت کرده اند، قرعه کشی شده و افراد برنده می توانند مجوز اقامت همیشگی و شهروند بودن در آمریکا را داشته باشند.

نحوه ثبت نام در قرعه کشی لاتاری 2024

  • ثبت نام لاتاری 2024 به صورت اینترنتی از طریق سایت dvprogram.state.gov و به زبان انگلیسی انجام می شود. بنابراین می بایست نسبت به آن تسلط داشته و اطلاعات خود را به زبان انگلیسی در فرم مربوطه وارد کنید.
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم و یا دو سال سابقه کار تخصصی از جمله شرایط ثبت نام می باشد که باید اطلاعات آن به ثبت برسد.
  •  عکس پرسنلی متناسب با فرمت مندرج در فرم ثبت نام می بایست در سایت بارگذاری شود.
  • در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح نباشد،برای شما خطایی نشان داده نمی شود و اطلاعات به همان شکل پس از انتخاب گزینه ثبت، نهایی شده و شما قادر به ویرایش اطلاعات نخواهید بود.

داوطلبان می بایست به این نکته توجه نمایند که هر فرد باید دارای پاسپورت معتبر بوده و فقط یک بار می تواند در هر دوره قرعه کشی ثبت نام کند به همین دلیل لازم است که متقاضیان نسبت به ارسال صحیح مدارک خود در زمان مقرر دقت کافی داشته باشند؛ زیرا در صورت عدم هماهنگی میان مدارک ارسال شده و مدارک اصلی، در صورت برنده شدن، نتیجه آن باطل شده و شخص نمی تواند گرین کارت را دریافت کند. همچنین کسانی که می خواهند نسبت به اعلام نتایج لاتاری اطلاعات کسب نمایند نیاز است که به سایت لاتاری مراجعه نموده و گزینه “Check Status” را انتخاب نمایند.

 

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام لاتاری 2024 در چه تاریخی است؟

این فرآیند از اوایل اکتبر 2022 تا نوامبر 2022 یعنی اواسط مهرماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت.

2- ثبت نام لاتاری از چخ طریقی انجام می شود؟

بدین منظور می بایست به سایت dvprogram.state.gov مراجعه نمایید.

3- در زمان ثبت نام قرعه کشی لاتاری به چه نکاتی باید توجه نمود؟

هر فرد باید دارای پاسپورت معتبر بوده و فقط یک بار می تواند در هر دوره قرعه کشی ثبت نام کند به همین دلیل نسبت به ارسال صحیح مدارک خود در زمان مقرر دقت کافی داشته باشید.

سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره