خانه کارشناسی ارشد مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از دریافت نتایج اولیه کنکور ارشد، کسانی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شده باشند، می توانند با توجه به دانشگاه انتخابی خود (سراسری یا آزاد) نسبت به انجام این امر اقدام کنند. از آن جایی که سایت انتخاب رشته آزاد متفاوت می باشد، زمان به انجام رساندن آن نیز فرق دارد. البته گاهی اوقات متقاضیان در بازه اولیه زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یا مهلت تمدید شده موفق به انتخاب رشته نمی شوند.

در این حین دانشگاه آزاد فرصت مجددی در اختیار افراد قرار می دهد تا امکان ثبت کدرشته یا ویرایش فرم برای کسانی که قبلا در این فرآیند شرکت کرده اند، همچنان وجود داشته باشد که زمان دقیق آن هر ساله از طریق سایت اختصاصی این دانشگاه اطلاع رسانی می شود.

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403، در دهه دوم خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

هر ساله حدود یک الی دوم ماه پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، زمان انتخاب رشته فرا می رسد و افرادی که در اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند، می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org و یا azmoon.iau.ir، برای انجام این فرآیند اقدام نمایند. مطابق با متن دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1403، زمان حدودی انتخاب رشته در دهه دوم خرداد ماه 1403 در نظر گرفته شده است. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد از جدیدترین اخبار در این خصوص مطلع شوید.

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان اولیه موفق به ثبت کد رشته های خود نمی گردند، تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد صورت می پذیرد. خوب است بدانید که در این بازه زمانی که به آن مهلت مجدد می گویند، امکان ویرایش انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد نیز وجود دارد و داوطلبانی که متوجه اشتباه در وارد نمودن کدرشته ها شده اند، می توانند لیست انتخاب رشته خود را اصلاح نمایند.

مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد. لذا در صورت انتشار هرگونه خبر در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته، این مقاله به روزرسانی شده و اخبار مربوطه نیز از طریق اینستاگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نحوه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

توصیه می گردد که داوطلبان در بازه زمانی اولیه برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، اقدامات لازم را انجام داده و آن را به روز های آخر موکول نکنند. برای این منظور باید وارد سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شده و پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  و تعیین اولویت های خود، مطابق راهنمای زیر جهت ثبت کد رشته ها عمل نمایید.

  • ابتدا به سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir یا azmoon.org مراجعه نموده و روی لینک فعال “انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403” کلیک کنید.مرحله اول انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • کادرهای موجود در این صفحه را با استفاده از “کد دسترسی 7 رقمی مندرج در کارنامه اولیه” و “کد ملی یا کد 13 رقمی اتباع خارجی” پر کرده و دکمه “ورود” را بفشارید.مرحله دوم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • در این صفحه اطلاعات و مشخصات فردی شما نمایش داده خواهد شد، اما قبل از پر کردن فرم انتخاب رشته پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد آزاد الزامی می باشد. جهت انجام فرایند ذکر شده، گزینه “پرداخت” را انتخاب کنید.مرحله سوم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • در این مرحله به درگاه اینترنتی پرداخت عضو شبکه شتاب منتقل خواهید شد که می بایست، با توجه به “مبلغ قابل پرداخت”، اطلاعات کارتی خود را وارد نموده و گزینه “پرداخت” را بفشارید.مرحله چهارم انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • حال با توجه به رشته امتحانی خود قادر خواهید بود حداکثر 100 کدرشته محل را به ترتیب علاقه خود و اولویت هایی که از پیش تعیین کرده اید وارد سایت کنید. در صورتی که قصد دارید به کدرشته محل های قبلی خود رشته ای را بیفزایید و یا کدرشته محل های انتخابی خود را حذف و جابه جا کنید، می توانید نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایید.

نکته: برای ویرایش اطلاعات خود، نیاز به پرداخت مجدد هزینه نمی باشد و فقط با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده به پروفایل شخصی و لیست انتخاب رشته خود دسترسی خواهید داشت.

 

سوالات متداول

1- مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تا چه زمانی تمدید شده است؟

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دهه دوم خرداد ماه 1403 در نظر گرفته شده است.

2- آیا امکان ویرایش اطلاعات در مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد؟

بله، امکان اصلاح اطلاعات در این بازه زمانی برای داوطلبان فراهم گردیده است که به محض مشخص شده، این مقاله بروز می گردد.

3- نحوه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به چه صورت می باشد؟

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد