خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1401

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1401

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1401
اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1401
آزمون استخدامی وزارت علوم که در سال های گذشته همراه با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می گردید، در سال جاری به صورت جداگانه و اختصاصی برپا شد. داوطلبینی که در این فرآیند شرکت نموده اند، می توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نتایج این آزمون را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که پس از اعلام نتایج نهایی و کسب حدنصاب لازم، داوطلبین پذیرفته شده در دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و پارکهای علم و فناوری اشتغال خواهند یافت.

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم در روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

اعلام نتایج این آزمون پس از طی مراحل تعیین حدنصاب نمرات داوطلبین در آزمون کتبی و با رعایت قوانین و مقررات مریوطه صورت می پذیرد. بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1400، نمرات افراد به تفکیک در بخش های مواد عمومی و اختصاصی محاسبه و حدنصاب اکتسابی در هر شغل، معادل حداقل 50 درصد امتیاز کسب شده توسط نفر اول با ارزش وزنی 40 درصد در بخش عمومی و 60 درصد در بخش تخصصی خواهد بود. جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی این آزمون می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه

کارنامه اولیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت علوم سال جاری در روز چهارشنبه 24 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. داوطلبان می بایست جهت اطلاع از سایر مراحل پذیرش خود از روز 31 شهریور ماه به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی msrt.ir مراجعه کنند. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، از میان داوطلبین دارای شرایط حدنصاب مذکور جهت انجام مصاحبه های استخدامی به تعداد 2 یا 3 برابر ظرفیت هر شغل دعوت می شود. همچنین با توجه به این که موسسات استخدام کننده، مدارک متقاضیان معرفی شده را بر اساس لیست چند برابر ظرفیت انجام خواهند داد، در صورت مغایرت اطلاعات خود اظهاری داوطلبین در زمان ثبت نام با شرایط مندرج در آگهی، داوطلب از ادامه فرایند جذب و استخدام حذف شده و حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

زمان اعلام نتایج نهایی

پس از برگزاری مصاحبه، معرفی افراد به گزینش بر اساس نمره کل نهایی آن ها با وزن 70 درصد در بخش آزمون کتبی، 30 درصد در بخش مصاحبه و همچنین با در نظر گرفتن سهمیه قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) انجام خواهد شد. نتایج قبولی نهایی داوطلبان روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه از طریق سایت sanjesh.org منتشر شد و طبق اطلاعیه صادره، تمامی دانشگاه‌ ها و موسسات آموزشی و پژوهشی موظف اند از روز شنبه مورخ 30 بهمن ماه سال جاری جهت تشکیل پرونده و انجام سایر فرآیند اداری و استخدامی با پذیرفته شدگان تماس حاصل نمایند.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

نتایج شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت علوم در سال جاری در موعد مقرر از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم قابل مشاهده می باشد. جهت مشاهده نتایج این آزمون می بایست مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست صفحه پیش رو، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.

گام اول مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت

 

  • اکنون بر روی عبارت “اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم سال 1400” کلیک کنید.

گام دوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت

  • در این صفحه به 2 طریق می توانید نتایج خود را مشاهده نمایید، روش اول، درج اطلاعات مربوط به “شماره پرونده” و روش دوم “اطلاعات فردی” می می باشد که می بایست یکی از آن ها را انتخاب کرده و سپس گزینه “مشاهده نتیجه” را بفشارید.

گام سوم مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون در صورتی که امکان ثبت اعتراض توسط سازمان سنجش فراهم گردیده باشد، داوطلبین می توانند از طریق “سیستم پاسخ گویی” در سایت این سازمان اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند. متقاضیان جهت اعتراض به نتایج و یا تقاضای بررسی مجدد نمره می بایست پس از عضویت در این سایت از طریق حساب کاربری خود اقدامات لازم را به انجام برسانند. برای این منظور مراحل مربوطه را به ترتیب زیر دنبال نمایید.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنید.
  • از منوی سمت چپ سامانه در قسمت سیستم پاسخ گویی وارد بخش “ارسال درخواست” شوید.
  • در پنجره باز شده جهت ساخت حساب کاربری شخصی، آیکون سبز رنگ “عضویت در سایت” را بفشارید.
  • پس از درج اطلاعات لازم ( رمز عبور و پست الکترونیک)، بر روی عبارت “ورود” کلیک نمایید.
  • اکنون می بایست گزینه “ورود به سیستم” انتخاب کنید.
  • در این صفحه از منوی سمت چپ، وارد بخش “درخواست جدید” شوید.
  • در این پنجره، آزمون و سال مورد نظر را درج و در نهایت کلید “جستجو” را بفشارید.
  • حال در جدول نمایش داده شده از طریق دکمه “انتخاب” می توانید آزمون و زمان مورد نظر خود را برگزینید.
  • جهت اعتراض به نمره اکتسابی خود بر روی لینک “تقاضای بررسی مجدد نمره” کلیک کرده و در نهایت اطلاعات و مشخصات لازم را در بخش های مربوطه وارد نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید. پس از نام نویسی واجدین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم و شرکت در مراحل مصاحبه و گزینش، اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهد خواهد بود.

 

سوالات متداول

1- نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 چه زمانی اعلام می شود؟

این نتایج در روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

2- چگونه می توان نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 را مشاهده نمود؟

این نتایج از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org قابل مشاهده می باشد.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی