خانه سایر مطالب اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیار دندانپزشکی 99
اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99، می توانند در این آزمون شرکت کنند. پس از اعلام نتایج آزمون مذکور، آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره شده باشند، می بایست نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی، متقاضیان منتظر اعلام نتایج آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی هستند. بعد از اعلام نتایج نهایی، پذیرفته شدگان وارد دوره رزیدنتی شده که نهایتا پس از اتمام این دوره، می توانند به عنوان دندانپزشک متخصص مشغول به فعالیت شوند.

نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی سال جاری در تاریخ 17 آبان ماه 99 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی، نتایج نهایی آن در فاصله زمانی تقریبا دو ماهه از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می شود.

اسامی پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی سال جاری در تاریخ 17 آبان ماه 99 بر روی سایت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی منتشر شد. با توجه به این که زمان و نحوه انجام نام نویسی در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد، لازم است که داوطلبان جهت اطلاع از این موارد و قبل از حضور در دانشگاه محل قبولی خود جهت ثبت نام، تا تاریخ 20 آبان ماه 99 به سایت این دانشگاه مراجعه نمایند.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

داوطلبانی که تا کنون پیگیر اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی بوده اند جهت مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی می بایست به پایگاه الکترونیکی اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کرده و طبق مراحل نشان داده شده در راهنمای زیر عمل کنند.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منوی سمت راست گزینه “دندانپزشکی” را انتخاب کنید.

مرحله اول نتایج انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 99

  • از همان منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه “دستیاری دندان پزشکی” کلیک نمایید.

مرحله دوم نتایج انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 99

  • از بین گزینه های مندرج در صفحه پیش رو، بر روی لینک “نتیجه نهایی” کلیک کنید.

مرحله سوم نتایج انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی

  • در این بخش ابتدا دکمه “نتیجه نهایی” را بفشارید و سپس در قسمت مشخص شده کد رهگیری مربوط به مرحله ثبت نام خود را درج نمایید.

مرحله چهارم نتایج انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی 99

  • پس از اتمام مراحل فوق، صفحه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 قابل مشاهده خواهد بود.

نحوه پذیرش دانشجویان رشته دستیاری دندانپزشکی 99

پذیرفته شدگان سی و دومین نوبت برگزاری آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی می بایست جهت نام نویسی در رشته محل قبولی، با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی که در هنگام ثبت نام در سایت بارگزاری نموده اند، در تاریخ اعلام شده به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند. اصل مدارک داوطلبان پس از بررسی در صورتی که دارای هیچ گونه مشکل و نقصی نباشد، به آن ها تحویل داده شده و نام نویسی آن ها تکمیل می گردد.

نکات مربوط به پذیرش

  1. در صورتی که داوطلبان در زمان مقرر جهت پیگیری روند ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه نکنند، انصراف از پذیرش خود را اعلام نموده اند و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.
  2. متقاضیانی که پس از ثبت نام اعلام انصراف نمایند و یا برای نام نویسی مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون های دوره بعدی را نخواهند داشت. (این مورد در خصوص پذیرفته شدگان دانشگاه های شهریه پرداز از جمله دانشگاه آزاد و بخشی از ظرفیت دانشگاه شاهد صادق نمی باشد.)
  3. داوطلبان پذیرفته شده ای که دارای سهمیه بومی (مناطق محروم) می باشند، موظف به ارائه تعهد محضری به دانشگاه محل تحصیل خود می باشند و این موضوع در کارنامه آن ها تحت عنوان “تعهد خاص بومی” ذکر شده است.

شرکت کنندگان آزمون دستیاری دندانپزشکی، پس از پذیرفته شدن در این آزمون و انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی، می بایست کد رشته محل های انتخابی خود را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نمایند. آن دسته از دانشجویانی که در هیچ یک از کد رشته محل های انتخابی پذیرفته نشده اند، پس از اعلام کد رشته محل های تکمیل ظرفیت می توانند شانس قبولی خود در این کد رشته ها را نیز امتحان کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک های موجود در متن مقاله مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 در چه تاریخی انجام می گیرد؟

نتایج انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی سال جاری در روز شنبه 17 آبان ماه 99 اعلام شد.

2- جهت مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی از چه طریقی باید اقدام کرد؟

برای مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته این آزمون باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

3- پذیرفته شدگانی که برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه نکنند، می توانند در آزمون دوره بعدی شرکت نمایند؟

خیر؛ حق شرکت در آزمون دوره های بعدی از متقاضیانی که پس از ثبت نام اعلام انصراف نمایند و یا برای نام نویسی مراجعه نکنند، سلب خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره