خانه دانشگاه آزاد اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در سال های اخیر دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن ماه برای داوطلبین فرصتی را فراهم نموده است تا بتوانند بدون نیاز به  شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی از شانس تحصیل در این دانشگاه بهره مند شوند.

 

بعد از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، در یک بازه زمانی سه هفته ای مدارک متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و نهایتا داوطلبین می توانند در زمان اعلام نتیجه بدون کنکور این دانشگاه و با مراجعه به سایت دانشگاه از وضعیت قبولی خود مطلع شوند.

نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشنارسی در روز شنبه مورخ 8 مهرماه از طریق azmoon.org منتشر شد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از آنجایی که دانشگاه آزاد اقدام به جذب دانشجو بدون آزمون و در دو دوره زمانی (مهر و بهمن) می نماید، لذا اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز در بازه های زمانی متفاوتی صورت می گیرد. همانگونه که ذکر شد نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی، در سایت مذکور به نشانی azmoon.org و در موعد مقرر قابل رویت می باشد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد (نیمسال اول)

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های گذشته چند روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام و در مهر ماه منتشر گردید، در سال جاری نیز این نتایج از طریق azmoon.org و در تاریخ 8 مهرماه 1402 به دست داوطلبان رسید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد (نیمسال دوم)

هر ساله و بعد از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم عده ای از شرکت کنندگان بنا به هر دلیلی تمایل به ثبت نام نخواهد داشت در این صورت برای داوطلبینی که موفق به پذیرش نشده اند فرصتی تحت عنوان تکمیل ظرفیت محیا می شود.

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه در دوره گذشته در اوایل بهمن صورت پذیرفت لذا این امکان وجود دارد که برای سال جاری نیز در همین محدوده یعنی بهمن ماه ۱۴۰۲ نتایج مذکور منتشر شوند. هر نوع اخبار جدیدی پیرامون این موضوع از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره خدمتتان ارائه می شود.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1402

متقاضیان می توانند به صورت کاملا اینترنتی و با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و یا azmoon.iau.ac.ir اقدام به مشاهده نتایج مذکور نمایند. در ادامه مراحل مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر گردیده است.

  • به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و سپس لینک “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته” را فعال کنید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • در این قسمت اعلام نتایج در هر دو مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته به تفکیک نشان داده می شود که لازم است با انتخاب مقطع مورد نظرتان به مرحله بعد بروید.

نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد

  • در صورت مشاهده نتایج مقطع کارشناسی پیوسته بعد از تکمیل کادر های مربوطه بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمایید.
نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد
نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد
  • چنانچه مایل به مشاهده نتایج مقطع کاردانی ناپیوسته هستید، می بایست با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و فشردن گزینه “جستجو” از نتایج مربوطه مطلع شوید.

پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت مربوطه، داوطلبینی که موفق به پذیرش در این دانشگاه شده اند لازم است که اقدام به تهیه مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نموده و ابتدا به صورت اینترنتی و سپس به احتمال زیاد با مراجعه حضوری فرآیند نام نویسی خود را در دانشگاه محل پذیرش تکمیل کنند. علاقه مندان می توانند در صورت عدم پذیرش به گزینه های دیگری همچون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و یا دانشگاه علمی کاربردی نیز فکر کنند و برای مطالعه جزئیات آن می توانید به لینک های مربوطه مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در چه زمانی انجام می شود؟

نتایج این آزمون در روز شنبه مورخ 8 مهرماه منتشر شد.

2- داوطلبان از چه طریقی قادر به مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ هستند؟

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اقدام به مشاهده نتایج نمایند. مراحل مربوطه در متن مقاله ذکر شده است.

3- نام نویسی افراد پذیرفته شده بدون کنکور دانشگاه آزاد چگونه صورت می پذیرد؟

آن دسته از داوطلبینی که موفق به پذیرش در بدون کنکور دانشگاه آزاد شده اند می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه محل پذیرش از فرآیند ثبت نام مطلع شوند.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره