خانه دکتری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 99
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت 1401

یکی از مهم ترین آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شود و داوطلبان زیادی متقاضی شرکت در آن هستند، آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد. جذب متقاضیان برای دوره دکتری گروه پزشکی از دو طریق آزمون کتبی و مصاحبه دکتری وزارت بهداشت انجام می گیرد که بعد از انتشار نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 و پذیرش داوطلبان، در صورت انتشار مصوبه مرکز سنجش و پذیرش دانشجو، امکان برگزارى مرحله تکمیل ظرفیت در سال مورد نظر وجود خواهد داشت.

داوطلبان پذیرفته شده اى که در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و در رشته محل دیگری قبول شده اند، پذیرش جدید آن ها ملاک عمل بوده و قبولى قبلی آن ها لغو می گردد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

با توجه به این موضوع که هنوز اطلاعیه و زمان تکمیل ظرفیت ازمون دکتری وزرات بهداشت 1401 منتشر نشده است، نمی توان از زمان اعلام نتایج سخنی به میان آورد. ولی روند به این صورت می باشد که داوطلبانى که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 در این مرحله از آزمون مقطع دکترى وزارت بهداشت شرکت نمایند و در زمان اعلام نتایج با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکى کشور، کارنامه الکترونیکى خود را دریافت کنند. داوطلبانی که پس از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 در این فرآیند اقدام به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت نموده اند، می بایست در زمان مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج خود را به صورت اینترنتى دریافت نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت 1401 می توانید  در کانال تلگرام دکتری عضو شوید و از آخرین جزئیات مربوط به زمانبندی فرآیند تکمیل ظرفیت آگاه شوید.

نکات مهم

  • آن دسته از داوطلبانی که در مرحله قبل پذیرفته شده بودند و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز شرکت کرده اما پذیرفته نشده اند، قبولی اولیه آن ها از بین نخواهد رفت و هم چنان به قوت خود باقی است.
  • داوطلبانی که در مرحله قبل قبول شده اند و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز در یک رشته محل جدید پذیرفته شده اند، پذیرش قبلی آن ها رد شده و ملاک عمل، پذیرش جدید آن ها می باشد.
  • داوطلبانی که در دوره های رایگان پذیرفته شده اند اگر به هر دلیلی نسبت به ثبت نام خود اقدام نکنند یا پس از ثبت نام در دانشگاه، انصراف دهند، از شرکت در آزمون دکتری سال بعد محروم خواهند بود.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت 1401

از آن جایی که مجری برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می باشد اطلاع رسانی تمامی فرآیندهای آزمون دکتری نیز از طریق سایت رسمی همین مرکز انجام می گیرد. داوطلبانی که بعد از مشاهده نتایج مصاحبه دکتری وزارت بهداشت در مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال 1401 شرکت نموده اند برای مشاهده نتایج خود می بایست مراحل زیر را طی نمایند.

مرحله اول دریافت نتیجه تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت

  • اکنون وارد صفحه تخصصی آزمون دکتری شده اید که مطابق تصویر زیر بایستى بر روى گزینه “نتایج آزمون – تکمیل ظرفیت” کلیک نمایید.

مرحله دوم دریافت نتیجه تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت

  • در این صفحه از میان گزینه های موجود، “نتایج آزمون – تکمیل ظرفیت” را انتخاب کنید.

مرحله سوم دریافت نتیجه تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت

  • اکنون کد ملی خود را به همراه شماره موبایل (شماره ای که به هنگام ثبت نام اعلام نموده اید) را وارد کرده و منتظر دریافت پیامک “یک بار رمز” بمانید.

مرحله چهارم دریافت نتیجه تکمیل ظرفیت دوره دکتری وزارت بهداشت

در آخر “یک بار رمز” دریافتی از پیامک را وارد و ارسال نمایید تا وارد پروفایل خود شده و نتیجه را مشاهده نمایید.

داوطلبانی که در زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 اقدام به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 نموده اند، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نتایج مرحله تکمیل ظرفیت خود را در زمان مقرر مشاهده نمایند و در صورت قبولی، ترم جدید خود را مطابق با زمان بندی اعلام شده از سوى دانشگاه محل پذیرش آغاز نمایند.

سوالات متداول

1- نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ چه زمانی اعلام می شود؟

هنوز اطلاعیه و زمان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری وزرات بهداشت ۱۴۰۱ منتشر نشده است به محض انتشار این مقاله به روز رسانی می شود

2- چگونه می توان نتایج تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت مشاهده نمود؟

با مراجعه به سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مشاهده این نتایج امکان پذیر مى باشد که مراحل آن به طور کامل در این مقاله ذکر شده است.

3- پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت از چه زمانی می توانند شروع به تحصیل نمایند؟

از نیمسال دوم تحصیلی (بهمن) این پذیرفته شدگان مى توانند شروع به تحصیل نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری