خانه آزمون استخدامی وزارت بهداشت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از جمله موسساتی که نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه جذب می کنند، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و سایر مراکز تابع وزارت بهداشت می باشند. ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت، مانند بسیاری از آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، انجام اقداماتی پیش از ثبت نام مانند ارسال مدارک و تکمیل فرم تقاضانامه، واریز مبلغ تعیین شده برای نام نویسی الزامی است.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

 استخدامی وزارت بهداشت

 

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 22 تا 31 شهریور ماه 1402 است و مبلغ دقیق هزینه 230 هزار تومان به اضافه 2 هزار تومان هزینه خدمات پیامکی می باشد.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت مانند دیگر آزمون ها، یک مبلغی به عنوان هزینه نام نویسی در نظر گرفته می شود. آغاز فرآیند ثبت نام ملزم به پرداخت هزینه آزمون می باشد و تا زمانی که مبلغ مورد درخواست را واریز نکنید، اجازه ورود به سیستم ثبت نام را نخواهید داشت.

 

 زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، 22تا 31 شهریور ماه 1402 است و مبلغ دقیق هزینه ثبت نام 230 هزار تومان به اضافه 2 هزار تومان هزینه خدمات پیامکی می باشد. داوطلب می بایست جهت ثبت نام با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی، اقدامات لازم را جهت پرداخت هزینه، دریافت کد اعتبار و ادامه مراحل ثبت نام انجام دهد. توجه داشته باشید که پس از خرید اعتبار و دریافت کد پرداخت، مبلغ واریز شده به هیچ وجه قابل عودت و استرداد نیست. همچنین شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در اسرع وقت از اخبار آزمون امسال مطلع شوید.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون می بایست ابتدا کارت اعتباری خریداری نمایند که به منظور تهیه این کارت، می بایست ابتدا هزینه مربوطه را به صورت اینترنتی واریز نمایند. با توجه به زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۲، زمان پرداخت هزینه ثبت نام نیز در بازه زمانی 22 الی 31 شهریور ماه خواهد بود.

نحوه پرداخت هزینه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

کاربران به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می بایست در وهله اول هزینه ثبت نام آن را واریز کنند. از این رو داوطلبان جهت ثبت نام و همچنین پرداخت هزینه می بایست ابتدا به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت مراجعه نموده و مراحل پرداخت هزینه را گام به گام انجام دهند و در ادامه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، روند مربوط به تکمیل فرم ثبت نام خود را طی کنند. همچنین جهت ورود به سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و خرید اعتبار لازم است با توجه به راهنمای تصویری به ترتیب زیر عمل کنید.

  • ابتدا وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir شده و گزینه “ورود به صفحه اختصاصی آزمون” را انتخاب نمایید.

 استخدامی وزارت بهداشت

  • با ورود به صفحه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، گزینه “پرداخت هزینه” را بفشارید.

"پرداخت هزینه" را بفشارید.

  • پس از وارد کردن اطلاعات هویتی خود آیکون “پرداخت هزینه” را لمس کنید.

ازمون استخدامی وزارت بهداشت

  • در این مرحله با وارد کردن اطلاعات بانکی خود نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایید.

ازمون استخدامی وزارت بهداشت

پس از پرداخت هزینه، سامانه کدی را با عنوان کد اعتبار به کاربر ارسال می کند. شما داوطلبان باید بدانید که حتما شماره پیگیری پرداخت را که پس از واریز هزینه از سوی سامانه صادر می شود را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید؛ چرا که اگر در فرآیند پرداخت با مشکلی رو به رو شوید و این کد را نداشته باشید، پیگیری آن از سوی سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

 

فراموش نکنید که هزینه ثبت نام پس از واریز به هیچ وجه مسترد نمی گردد بنابراین توصیه می کنیم قبل از اقدام به ثبت نام و پرداخت هزینه، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت را جهت آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه، به دقت مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲، به چه میزان است ؟

مبلغ دقیق هزینه 230 هزار تومان به اضافه 2 هزار تومان هزینه خدمات پیامکی می باشد. 

2- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲، به چه شکل است؟

پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی امکان پذیر است.

3- چه زمانی باید هزینه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ را پرداخت کرد ؟

متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام آزمون اقدام به پرداخت هزینه کنند که برای سال ۱۴۰۲، بازه زمانی 22 الی 31 شهریور ماه خواهد بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره