خانه دکتری هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400

هزینه نام نویسی آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400
هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 1400
آزمون دستیاری دندانپزشکی هر ساله با هدف ورود داوطلبان واجد شرایط به دوره تخصص یا همان رزیدنتی برگزار می گردد و پذیرفته شدگان با حضور در این دوره و کسب مهارت های مورد نیاز در حوزه تخصصی خود ، پس از حداقل چهار سال به عنوان متخصص دندانپزشک فارغ التحصیل می شوند. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت نمایند ، لازم است به منظور تکمیل فرآیند نام نویسی خود ، ابتدا مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی واریز نمایند.

با توجه به این که ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود ، پرداخت هزینه آن نیز صرفا با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی همین سامانه امکان پذیر است.

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 مانند شرکت در سایر آزمون ها مستلزم پرداخت هزینه می باشد و داوطلبان پیش از پرداخت آن ، اجازه ورود به سیستم نام نویسی و طی مراحل مربوطه را نخواهند داشت. این مبلغ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخت می باشد.

برای هزینه نام نویسی آزمون دستیاری دندانپزشکی مبلغی برابر با 100 هزار تومان به علاوه 600 تومان بابت ارائه خدمات پیامکی (مجموعا 100 هزار و 600 تومان) در نظر گرفته شده است. پس از واریز این مبلغ از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سایت مربوطه ، سامانه کدی را تحت عنوان “کد پرداخت” در اختیارتان قرار می دهد که با استفاده از آن می توانید فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایید.

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

کلیه مراحل نام نویسی آزمون دستیاری دندانپزشکی از جمله ارسال مدارک مورد نیاز و هم چنین پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی صورت می گیرد و با توجه به این که این مبلغ پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود ، توصیه می کنیم حتما با مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی از تمامی جزئیات و شرایط آزمون مطلع شده و سپس نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید. گام هایی که لازم است در راستای پرداخت وجه مورد نظر به انجام برسانید ، به شرح زیر می باشند.

  • وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir شوید و ابتدا گزینه “دندانپزشکی” و سپس گزینه “دستیاری دندانپزشکی” را از منوی موجود در سمت راست صفحه انتخاب نمایید.

مرحله اول پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • از میان لینک های موجود در منوی “دستیاری دندانپزشکی” ، روی لینک “ارسال مدارک و ثبت نام جدید” کلیک کنید.

مرحله دوم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • در صفحه پیش رو ، می توانید آخرین ظرفیت باقی مانده در هر استان را مشاهده نمایید. در این مرحله می بایست مجددا گزینه “ارسال مدارک و ثبت نام جدید” را انتخاب کنید.

مرحله سوم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • پس از مطالعه مندرجات این صفحه ، لازم است تیک عبارت “اینجانب مطالب فوق را مطالعه نموده و می پذیرم” را فعال نمایید.

مرحله چهارم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • کد ملی خود را در کادر ظاهر شده وارد نموده و کلید “ادامه” را بفشارید.

مرحله پنجم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • به منظور پرداخت هزینه آزمون باید مطابق با تصویر زیر ، روی عبارت “اینجا” کلیک نمایید.

مرحله ششم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • در این مرحله لازم است آزمون مورد نظر خود را از طریق بخش مربوطه انتخاب نموده و اطلاعات مورد درخواست را وارد نمایید. پس از درج اطلاعات خود ، روی عبارت “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” کلیک کنید تا به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شوید.

مرحله هفتم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • در این بخش نام آزمونی که انتخاب نموده اید به همراه هزینه نام نویسی نمایش داده می شود که باید روی عبارت “تایید و پرداخت” کلیک نمایید.

مرحله هشتم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

  • به عنوان آخرین مرحله از فرآیند پرداخت هزینه ، بایستی اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و کلید “پرداخت” را بفشارید.

مرحله نهم پرداخت هزینه آزمون دستیاری دندانپزشکی

توجه داشته باشید که پرداخت این مبلغ تنها با کارت هایی که عضو شبکه شتاب بوده و دارای رمز دوم پویا می باشند امکان پذیر است. بنابراین اگر تا کنون نسبت به فعال سازی رمز دوم پویای خود اقدام نکرده اید ، لازم است ابتدا آن را دریافت نموده و سپس ثبت نام خود را انجام دهید. پس از طی تمامی مراحل فوق و در صورتی که پرداخت شما با موفقیت انجام شود ، سامانه یک “کد پرداخت” صادر می کند که با استفاده از آن می توانید به تکمیل فرآیند ثبت نام خود بپردازید.

با توجه به این که هزینه ثبت نام پس از پرداخت قابل استرداد نخواهد بود ، حتما دقت لازم را هنگام انتخاب نوع آزمون خود به کار بگیرید چرا که هزینه پرداختی هر آزمون به همان آزمون اختصاص داشته و قابل تغییر و یا انتقال برای ثبت نام در دیگر آزمون ها نمی باشد. بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در این امر ، لازم است مجددا هزینه ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی را پرداخت نمایید. شایان ذکر است که کد دریافتی صادره از سوی سامانه به نام شخص داوطلب بوده و امکان انتقال آن به متقاضی دیگر جهت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99 مقدور نمی باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. Sam

    سلام وقتتون بخیر با دیپلم انسانی هم میشه رشته دستیار دندانپزشکی ثبت‌نام کرد

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود ، خیر آزمون دستیار دندانپزشکی صرفا برای فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی بوده .

مشاوره دکتری پیج دکتری