خانه تیزهوشان کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - 1401
کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

مدارس استعدادهای درخشان جزو مدارسی هستند که دارای جایگاه ویژه در بین دانش آموزان و والدین آن ها می باشند. این مدارس دارای سطح علمی بالا و همچنین کیفیت و امکانات بهتری نسبت به سایر مدارس کشور بوده و همین امر سبب شده تا دانش آموزان علاقه زیادی برای تحصیل در این مدارس داشته باشند. سازمان ملی پرورش ملی استعدادهای درخشان هر ساله اقدام به برگزاری یک آزمون ورودی می کند تا دانش آموزان مشتاق برای تحصیل در مراکز برتر به رقابت با یکدیگر بپردازند.

این مرکز در برخی سال ها به برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت می پردازد. برگزاری این آزمون برای افراد واجد شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم، به منظور پر کردن ظرفیت های خالی مدارس صورت می گیرد و هر سال به طور مرتب برگزار نمی شود. شما می توانید جهت آگاهی از تمامی مقررات و شرایط این آزمون، دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 را دریافت و مطالعه نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم، در زمان مقرر به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم منتشر می گردد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

داوطلبان برای شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم می بایست دارای کارت ورود به جلسه آزمون مربوطه باشند چرا که این کارت، مجوز ورود آن ها به جلسه آزمون می باشد و در صورت عدم به همراه داشتن آن امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت.

داوطلبانی که از طریق سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم، مراحل ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 را انجام داده اند، می توانند در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. معمولا این کارت به فاصله کمتر از یک هفته قبل از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز از سوی سازمان مربوطه اعلام نشده است و به محض اعلام، اخبار مربوطه از طریق کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

ارائه کارت ورود به جلسه در روز آزمون تیزهوشان برای تمامی داوطلبان الزامی است. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت hoosh8.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نمایند. جهت دریافت کارت فوق، لازم است مراحل زیر را طی نمایید.

  • ابتدا وارد سایت hoosh8.medu.ir شوید.
  • در صفحه پیش رو، “کد ملی” و “رمز عبور” همگام خود را وارد نمایید.
  • در این مرحله “نقش خود” و همچنین “عنوان سازمان” را مشخص کنید.
  • در این قسمت شما می توانید با کلیک روی آدمک قرمز رنگ، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنید.

داوطلبان پس از دریافت کارت می توانند از نشانی محل دقیق حوزه امتحانی خود آگاه شوند. توصیه می شود که قبل از برگزاری آزمون حوزه مربوطه را شناسایی کرده تا در روز برگزاری آزمون دچار مشکل نشوید. شایان ذکر است اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401 نیز از طریق سایت مذکور صورت خواهد گرفت.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - ۱۴۰۱ در چعه زمانی منتشر می شود؟

طبق دوره های گذشته معمولا کارت ورود به جلسه در کمتر از یک هفته باقی مانده به برگزاری آزمون منتشر می گردد که در حال حاضر زمان دقیقی در دست نمی باشد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

شما می توانید در زمان مقرر و با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir، کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

3- کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم شامل چه اطلاعاتی می شود؟

اطلاعات مندرج شده بر روی این کارت عبارت اند از مشخصات فردی، محل و زمان برگزاری آزمون کنکور و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد