خانه کنکور کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 1402 - 1403
کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در میان آزمون های آزمایشی رایج بین داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری از جمله گاج، قلم چی، گزینه دو و… شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش نیز آزمونی را تحت عنوان آزمون های آزمایشی سنجش برگزار می کند. بنابراین ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش نیز متقاضیان خود را دارد که جهت دریافت اطلاعات مرتبط با زمان برگزاری آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه می بایست به سامانه sanjeshserv.ir باید مراجعه کنند. در ادامه مقاله، توضیحات کاملی را در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون ارائه داده ایم.

 

لینک مستقیم ورود به سایت آزمون های آزمایشی سنجش

 

کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش معمولا سه روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش منتشر می گردد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش 1402 – 1403

شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش، آزمون های آزمایشی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به صورت تابستانه، مرحله ای و جامع بر اساس جدول زمانبندی ارائه شده در سایت خود به نشانی sanjeshserv.ir برگزار می کند. دریافت کارت ورود به جلسه جهت شرکت در آزمون های مذکور نیز الزامی است و بدون ارائه آن، امکان حضور در جلسه آزمون وجود نخواهد داشت. معمولا حدودا سه روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه بر روی سایت یاد شده قرار می گیرد. بر اساس زمان برگزاری آزمون آزمایشی سنجش ، تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان در سال تحصیلی 1402-1403 مشخص می گردد. شما می توانید جهت اطلاع از زمان دقیق انجام این فرآیند در کانال تلگرام کنکور  ایران مشاوره عضو شوید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

افرادی که در زمان های مقرر جهت شرکت در آزمون های آزمایشی سنجش  برای سال تحصیلی 1402-1403 فرآیند ثبت نام خود را انجام می دهند، در مرحله پایانی باید یک کد رهگیری دریافت کنند که لازم است آن را یادداشت کرده و جهت دریافت کارت ورود به جلسه، نزد خود حفظ نمایند. کارت ورود به جلسه، اطلاعاتی همچون زمان و مکان برگزاری آزمون را در اختیار داوطلب قرار می دهد، بنابراین متقاضیان می توانند مطابق با توضیحات زیر کارت مذکور را دریافت نمایند.

  • بعد از ورود به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش به نشانی sanjeshserv.ir از منوی موجود در بالای صفحه، گزینه “کارت ورود به جلسه” را انتخاب کنید.
  • در این مرحله می بایست بر اساس زمان برگزاری آزمون مورد نظر خود، روی لینک فعال دریافت کارت ورود به جلسه مربوطه کلیک نمایید.
  • با کلیک بر لینک فوق، صفحه جدیدی نمایان می شود و امکان دسترسی داوطلب به کارت خود، به سه روش زیر فراهم می باشد.
  • جستجو بر اساس مشخصات فردی
  • جستجو بر اساس شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد
  • جستجو بر اساس شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد

بعد از برگزاری هر یک از مراحل آزمون های آزمایشی سنجش، بعد از ظهر همان روز با اعلام نتایج آزمون های آزمایشی سنجش از طریق سایت sanjeshserv.ir کارنامه شرکت کنندگان قابل مشاهده است. همچنین محاسبه نمره کل در آزمون های مذکور مطابق با آخرین مصوبات سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و احتساب نمرات هر یک از دروس عمومی و اختصاصی بر اساس کنکور سراسری خواهد بود. همچنین اطلاع از بودجه بندی آزمون های آزمایشی سنجش جهت شرکت در آزمون ها و کسب نتیجه رضایت مند بسیار حائز اهمیت است که برای اطلاع از جزئیات آن می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

سوالات متداول

1- چه زمانی می توانم کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ را دریافت کنم؟

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ نیز چند روز قبل از برگزاری آزمون خواهد بود که توسط سایت مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد..

2- کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

کارت مذکور از طریق سایت شرکت تعاونی خدمات آموزش سازمان سنجش به نشانی sanjeshserv.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

داوطلب به سه روش جستجو بر اساس مشخصات فردی، جستجو بر اساس شماره پرونده، شماره شناسنامه،سال تولد و همچنین جستجو بر اساس شماره داوطلبی - شماره شناسنامه - سال تولد می تواند نسبت به این امر اقدام کند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور