خانه آزمون زبان های خارجی کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT

کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی ept سال 1401
کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی ept سال 1401

آزمون زبان انگلیسی EPT که مخفف English Proficiency Test می باشد، از سری آزمون های کشوری است که به منظور ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبان واجد شرایط آزمون ای پی تی 1401، برای تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه های آزاد برگزار می شود. از الزامات ورود به مقطع دکتری، داشتن مدرک معتبر بین المللی زبان انگلیسی با نمره مورد تائید دانشگاه است.

داوطلبان می بایستی قبل از ورود به حوزه امتحانی خود، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و آن را پرینت کنند و زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT هنگام شرکت در آزمون به علاوه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار) به همراه داشته باشند، چرا که در غیر این صورت اجازه ورود به حوزه امتحانی خود را نخواهند داشت. لازم به ذکر است باید به این موضوع توجه داشت که تمامی اطلاعات وارد شده روی این کارت مذکور می بایست درست بوده تا داوطلبین در روز آزمون با مشکل مواجه نشوند.

متقاضیان می توانند حدودا دو روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از سایت آزمون EPT مشاهده و دریافت کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT سال 1401

آزمون زبان انگلیسی EPT غالبا هر 45 روز یک بار توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برگزار شده و حدودا 10 بار در سال تکرار می شود، بازه ثبت نام آزمون EPT معمولا از بیست روز قبل از برگزاری آزمون شروع شده و متقاضیان حدود یک هفته پس از اعلام بازه ثبت نام، فرصت نام نویسی دارند.

پس از طی کردن مراحل نام نویسی، داوطلبان می توانند حدودا 2 روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت ثبت نامی EPT به آدرس english.iau.ac.ir مشاهده و دریافت کنند. طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی سامانه ثبت نام آزمون EPT در سال 1401، امکان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از 15 تیر ماه به صورت اینترنتی امکان پذیر بود و برای مرداد ماه فعلا مشخص نیست.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان EPT سال 1401

داوطلبان برای شرکت در آزمون ملزم اند جهت احراز هویت و بررسی صحت و تطبیق اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات فردی متقاضی توسط مسئولان برگزاری آزمون، کارت مذکور و مدارک شناسایی معتبر خود را به همراه داشته باشند.

از این جهت و به دلیل اهمیت این موضوع متقاضیان بایستی پس از انتشار کارت ورود به جلسه در سایت مربوطه طبق مراحل زیر، جهت دریافت آن اقدام نمایند و تا پیش از برگزاری آزمون آن را پرینت گرفته و هنگام شرکت در آزمون آن را با خود به همراه داشته باشند.

  • پس از مراجعه به سایت رسمی ثبت نام آزمون EPT مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی english.iau.ac.ir، از میان دو گزینه نمایش داده شده، بخش EPT را انتخاب نمایید.
  • پس از ورود به سامانه با وارد کردن اطلاعات زیر در بخش “دریافت کارت ورود به جلسه” در قسمت راست سایت، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت کنید.
  1. شماره پرونده
  2. کد ملی
  3. شماره شناسنامه

بدیهی است که در صورت تکمیل نبودن اطلاعات، داوطلب قادر به دریافت کارت ورود به جلسه خود نخواهد بود. لذا لازم به ذکر است، چنانچه داوطلبی شماره پرونده آزمون EPT خود را فراموش کرده و یا در دست نداشته باشد، می تواند با مراجعه به سایت azmoon.net جهت بازیابی شماره پرونده خود اقدام کند.

محل برگزاری آزمون، دانشگاه آزاد تهران (عموما واحد علوم تحقیقات و گاها واحدهای دیگر دانشگاه) و همچنین دانشگاه های آزاد قریب به بیست شهر متفاوت کشور می باشد. داوطلبان شرکت در آزمون زبان انگلیسی EPT می بایست ضمن مطالعه شرایط آزمون ای پی تی 1401 و انجام مراحل ثبت نام آزمون EPT جهت شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه خود را پس از انتشار در سایت رسمی ثبت نام آزمون مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی english.iau.ac.ir دریافت کنند و قبل از حضور در جلسه آزمون، در راستای پرینت آن اقدام کنند.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه جدیدترین دوره آزمون زبان انگلیسی EPT سال ۱۴۰۱ در چه تاریخی منتشر می شود؟

امکان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از 15 تیر ماه سال جاری به صورت اینترنتی امکان پذیر بود و برای مرداد ماه فعلا مشخص نیست.

2- کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی EPT از طریق کدام سایت قابل دریافت است؟

کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت رسمی ثبت نام آزمون EPT مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی قابل دریافت است.

3- در صورت فراموشی شماره پرونده آزمون EPT جهت دریافت کارت ورود به جلسه چه باید کرد؟

در این شرایط داوطلب می تواند با مراجعه به سایت azmoon.net جهت بازیابی شماره پرونده خود اقدام کند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره